CAPITOLUL 9

144 22 0
                                    

Peste două săptămâni

Iacob

Deschid ușa biroului și imaginea mă face să-mi fiarbă sângele în vene. Raul stă cu fundul pe spătarul canapelei iar între picioarele lui este Delia. Are mâinile lipite de fundul ei sexy și o sărută de zor.

Când mă văd, se opresc din sărut iar el îi zâmbește și se ridică.

-Vă deranjez?, aproape că mârâi eu.

-Nu, eu tocmai plecam, azi merg în București și rămân peste noapte acolo. Mă văd cu domnul Popa să-i prezint planul pentru clinica de pediatrie.

-Îmh, să mă suni să-mi spui cum a mers prezentarea , îi răspund fără chef.

-Sigur.

Se întoarce spre ea, o sărută pe frunte și îi mângâie încet părul. Drăcia naibii, sunt atât de gelos încât îmi vine să arunc cu ceva după el.

-Peștișorule, ne vedem mâine la mâine, la ora 19, da? Și te sun diseară când ajung la hotel.

-Bine, ai grijă de tine., îi spune ea și îl sărută scurt pe buze.

Raul dă mâna cu mine și iese din birou iar eu mă uit înfuriat la ea.

-Sunteți împreună acum ?

Și ea pe tonul cel mai firesc cu putință:

-Da, mi-a cerut să fiu iubita lui și am acceptat.

-Minunat!, spun trântindu-mi, nervos, geanta pe birou. Să înțeleg că nu te-ai culcat cu el din moment ce ești încă încântată de această relație stupidă.

-Chiar nu te înțeleg, Iacob, de ce te comporți așa? De ce te mai privește pe tine dacă m-am culcat cu el sau nu? De ce insiști atât că el m-ar putea speria dacă mă culc cu el?

-Deci nu te-ai culcat cu el.

-Nu e treaba ta.

-Ba da, este. Ești a mea, nu vreau să fii a lui, simt că mor când îl văd că te atinge.

-Doamne Dumnezeule, ești nebun!

-Sunt un drăcușor ,exact cum m-ai poreclit tu în prima zi. Și da, recunosc, sunt nebun după tine și vreau să fii cu mine, uite...în seara asta vreau să vii la mine. Soția mea este plecată din oraș și te doresc ca un nebun, spune-mi că vii., o rog cu glas mângâietor în timp ce mă apropii încet de ea.

-Glumești, nu? Nu vreau să fiu amanta ta, Iacob. Îmi doream altceva de la tine dar ai ales-o pe ea, gata, încetează! Ajunge! Devii la fel de obsedat ca și Rareș și începe să-mi fie frică de tine.

-Așa și trebuie, vreau să-ți fie frică de mine și să înțelegi că nu poți fi decât a mea., îi spun serios apoi o apuc cu o mâna de talie și o lipesc de mine.

-Dă-mi drumul., îmi cere .

-Nu, nu-ți dau , nu până nu-mi spui că vii diseară la mine.

-Nu vin.

Îi prind gâtul cu o mâna și îi imobilizez maxilarul. Mă port ca un adevărat demon pentru că gelozia m-a orbit. Îmi lipesc buzele de ale ei. Mă împinge cu putere și mă face să dau un pas înapoi.

-Dacă nu încetezi, o să-mi dau demisia., mă anunță și îi văd lacrimile pe obraji.

Își ia geantă de pe masă și se îndreaptă spre ușă fugind.

Nu, nu o pot lasă să se vadă mâine cu el. Nu la el acasă. Drăcia naibii, trebuie să fac ceva ,ea trebuie să fie a mea. Le iubesc pe amândouă și le vreau pe amândouă. Nu pot renunța la niciuna.

AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum