Iacob
Au trecut două săptămâni de când am cunoscut-o pe Delia, două săptămâni de când lucrăm împreună și o săptămâna și un pic de când locuiește cu mine.
Azi am avut o întâlnire cu investitorii și au aprobat ideea acvariului din recepție, de-abia aștept să ajung acasă să-i spun Deliei. Sigur va fi foarte fericită.
Intru în casă și o găsesc la masa din living, stă pe scaun cu picioarele sub fund și citește dintr-o carte.
-Bună, ce faci?
-Hei, bună! Învăț, săptămâna viitoare am ultimul examen.
-Vrei să te ajut?
-Ai putea să-mi dai un test.
-Scris sau oral?, întreb mustăcind.
-Oral, nu am chef de scris.
-Of, puștoiaco, ce-mi faci tu mie..., oftez lung și mă așez pe scaunul de lângă ea.
Îi iau cartea din mâna și încep să-i pun întrebări. Răspunde corect la toate și mă hotărăsc să închid cartea.
-Ești foarte agitată și trebuie să te relaxezi, am o idee.
-Bine, de acord. La ce te-ai gândit?
-Ce zici de o baie în jacuzzi, pe terasă?
-Vrei să facem baie amândoi?
-Îmbrăcați, desigur.
Se uită nedumerită la mine cu ochii ei albaștri și mari.
-Vreau să spun ...în costume de baie, măi!
-Aaa... mă duc să îmi pun costumul și vin.
-Bine, eu mă duc să pregătesc totul și te aștept.
-Stai, nu ți-e foame?
-Nu, am mâncat cu Raul și cu investitorii. O să-ți povestesc despre asta puțin mai târziu, bine?
-Bine.
Coboară de pe scaun și mă sărută pe obraz.
Îmi dau jos costumul și cămașa, caut repede un șort și mi-l pun. Apoi dau drumul la apă și pregătesc terasa cu lumânări aromate. Pun și spumă în apa din cadă și decid să nu o mai aștept așa că intru și mă relaxez.
O simt cum se apropie timidă de cadă.
-Iacob, ce frumos este! Luna, lumânări și muzică romantică...cine ar fi crezut că poți fi atât de romantic?, zâmbește ea.
-Sunt un drăcușor romantic., râd eu și îi întind o mâna pentru a o ajuta să vină lângă mine. Relaxează-te!
Se așază lângă mine dar la o distanță destul de mare .
-Hei, să știi că nu mușc, vino lângă mine, te rog!
-Eu vin dar îmi promiți că nu sari pe mine?, glumește ea în timp ce se apropie de mine.
-Nu sar...dar o să sari tu., îi spun în timp ce o apuc delicat de un șold și o trag pe picioarele mele.
Nu se opune, mă încalecă și se prinde cu mâinile de gâtul meu. Îmi înfășor mâinile în jurul mijlocului ei și o lipesc și mai tare de mine. Îi sărut încet gâtul și cobor încet spre linia dintre sâni.
-Iacob...
-Prezent., mustăcesc eu .
-Eu...
CITEȘTI
AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOU
Lãng mạnÎn jurul lui Iacob se învârte totul. Ce ar trebui să știți despre el? El este...este, pur și simplu, IACOB . Este bărbatul care suferă după ce a fost înșelat de soția pe care a iubit-o atât de mult... Este bărbatul care revine la viață pentru a...