CAPITOLUL 25

130 25 2
                                    

Peste trei luni

Iacob

-Pisoi, trebuie să te străduiești mai mult, micuța Alice are nevoie de tine, trebuie să te aduni., îmi spune ea în timp ce îmi mângâie obrazul.

-Nu pot, Viv, nu pot să fac mai mult de atât. Mă urăsc și nu merit să mai trăiesc. Din cauza mea nu ești lângă Alice.

-Nu -i adevărat., îmi spune ea iar eu îi privesc aripile de înger. Știu că n-a fost vina ta, am înțeles asta, știu cât m-ai iubit , momentele pe care le-am petrecut împreună au fost cele mai fericite din viața mea. Am avut o copilărie nefericită, vreau ca Alice să aibă parte de toată fericirea lumii. Trebuie să te aduni și să-i oferi toată atenția și toată dragostea ta. Iacob, promite-mi!

Îi privesc chipul angelic și o iau în brațe.

-Iubirea mea, mi-e atât de dor de tine! Nu cred că pot face ce-mi ceri fără ajutorul tău.

-Și mie mi-e dor de tine dar trebuie să mergi mai departe, promite-mi , Iacob, promite-mi! Eu voi fi mereu lângă tine și poți vorbi cu mine oricând, vreau să-mi vorbești despre aventurile tale și despre tot ce face Alice. Promite-mi că vei face asta!

Se pierde în zare iar eu rămân singur și îmi cuprind fața în mâini.

Mă trezesc transpirat și cu inima bătându-mi nebunește. Lângă mine stă micuța Alice care mă privește cu ochii ei mici și verzi, ca ai mamei ei. Gângurește ceva. O iau în brațe și o pun pe pieptul meu. Saliva îi curge din gură și o simt în dreptul inimii.

Cu fetița mea în brațe și cu Viv în inima mea, mă ridic și mă duc pe terasă. Privesc luna și cerul înstelat. O stea clipocește de zor așteptând, parcă, un răspuns de la mine.

-Îți promit, voi încerca să fiu din nou fericit pentru tine și pentru fiica noastră., lacrimile se scurg pe obraji în timp ce sărut căpșorul lui Alice.

Ea e lumea mea acum și am de gând să mă țin de promisiune și să fie fericită.

Andra feat Freestay-Între noi nu mai e nimic

" Mă simt lipsit de apărare
De frumusețea ta amețitoare
De ochii tăi ce m-au găsit pierdut
De primul tău sărut.

Mă simt lipsită de apărare
N-aș fi crezut că pot iubi atât de tare
Te pot privi așa la nesfârșit
Ești de neînlocuit

Și nu e ,nu e ușor să cazi
Să te prinzi ușor de mâna mea, nu
Să nu-i mai dai drumul

Între noi nu mai e nimic
Nici măcar aer, aer
Iar timpul parcă s-a oprit de mult
Între noi nu mai e nimic
Nu cer nimic doar noi în așternut
Eu noaptea asta n-am s-o uit
Între noi nu mai e nimic

A fost iubire de poveste
Te arde rău atunci când te lovește
Nu-i nici un viitor vezi în trecut
E doar necunoscut

A fost iubire de poveste
Nici soarele de vara așa nu te încălzește
Prima lumină în geam la răsărit
Când timpul s-a oprit

Și nu e, nu e ușor să cazi
Să te prinzi ușor de mâna mea, nu
Să nu-i mai dai drumul ..."

***

Iacob

Alice împlinește astăzi șase anișori. Suntem în vacanță, în Maldive, cu Raul, Delia și băiețelul lor, Andrei.

Eu nu m-am recăsătorit și nici nu am de gând să o fac. Mi-e bine așa, am doar relații ocazionale despre care îi povestesc lui Vivi atunci când prind ocazia, așa cum i-am promis. Uneori am impresia că râde cu mine sau de mine și în felul acesta mă ajută să merg mai departe.

Eu și fiica mea, Alice, formăm o familie mică dar fericită.

-Tati, tati!, strigă ea fericită de pe marginea piscinei.

-Da, șoricel, ce s-a întâmplat?

-Privește-mă, o să fac un salt., spune și se aruncă în apă.

O privesc mândru. Este cea mai curajoasă și cea mai isteață fetiță, ea este fericirea mea, viața mea.

Raul și Delia se apropie de mine.

-Măi, am încurcat-o, Andrei aude pe aici tot felul de chestii și a început să ne pună întrebări. Se pare că sunt mulți români ...,spune Raul rânjind.

-Ce fel de întrebări?, îl întreb în timp ce îmi pun ochelarii de soare.

-M-a întrebat ce înseamnă să ți-o pui.

-Sper că nu i-ai explicat cu adevărat ce înseamnă., îi spun eu râzând. Te cred în stare.

-Nu , slavă Domnului, nu i-a spus adevărul. I-a spus că atunci când unui băiat îi place o fată foarte mult , ei bine, el vrea sa-și pună buzele pe gurița ei și că de aceea se spune "vreau să ți-o pun"., zâmbește Delia larg.

Zâmbesc și mă uit spre copiii noștri care se joacă împreună. Se ridică deodată și vin ,alergând , spre noi.

-Tati, eu o plac foarte mult pe Alice, pot să i-o pun?

-Oh, Raul, o să te omor!, mârâi eu și arunc în el cu un colac gonflabil.

-Asta înseamnă că nu-mi dai voie să i-o pun, unchiule Iacob?

-Poți să îi dai un pupic pe obraz, Andrei, doar atât. Nu poți face altceva, cel puțin nu deocamdată. Așteptați și voi să mai creșteți. , îi fac cu ochiul și oftez către Delia care mă privește amuzată.

Nu mă gândisem până acum la asta, copiii noștri chiar ar putea avea o relație cândva, rămâne de văzut....Eu nu mă voi împotrivi .

O iau pe Alice într-o mână și pe Andrei în cealaltă apoi mă arunc cu ei în piscină. Când ieșim la suprafață, râd amândoi si eu îmi îngădui pentru un moment să privesc cerul.

Uite, iubire, e fericită Alice a noastră. M-am ținut de promisiune, ai văzut? Și eu sunt fericit, am pus ochii pe o tipă bună rău, m-a privit toată ziua de la bar și are un fund tare mișto. Nu râde de mine , te văd. Pe tine te iubesc cel mai mult!

Vă spun un secret pe care nu l-am mai spus nimănui : prima dată când am făcut sex cu o altă femeie...am lăcrimat. Am lăcrimat pentru că îmi era atât de dor de îngerul meu. Era raza mea de soare într-o zi întunecată.

O lacrimă se scurge și acum, încet, pe obrazul meu, dar o prind repede. Nu voi mai plânge, voi fi fericit așa cum și-a dorit.

 Nu voi mai plânge, voi fi fericit așa cum și-a dorit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Va urma...

Gabri-ella: Vă mulțumesc și aștept păreri. Urmează partea a treia și ultima ( un bonus pentru a nu rămâne cu o amintire tristă a acestei cărți ).

AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum