CAPITOLUL 26

136 22 0
                                    

PARTEA A TREIA

Peste 12 ani

Iacob

Se pare că în seara asta voi cina singur pentru că fiica mea a plecat să se întâlnească cu iubitul ei la o petrecere. Am spus iubitul ei, da, ați auzit bine. Are deja șaptesprezece ani, în câteva luni va deveni majoră și are un iubit . Nu prea îmi convine pentru că el are douăzeci de ani și sigur și-a început viața sexuală , asta înseamnă...uf, nu vreau să mă gândesc ... Eu am pregătit-o în acest sens, cu prezervative și sfaturi, tot tacâmul dar Alice m-a asigurat că nu este încă pregătită să facă acest pas. Adevărul este că nici eu nu sunt pregătit s-o știu alături de un bărbat ,fie el si Făt Frumos, dar m-am gandit că e vremea să socializeze puțin, să nu crească o sălbatică și să cadă ca musca-n lapte în brațele primului venit. Între noi relația e foarte prietenească.

Este foarte apropiată de mine și îmi povestește tot ce i se întâmplă. Adevărul e că am fost pentru ea și mamă și tată și zic eu că m-am descurcat grozav, sunt sigur ca soția mea ar fi mândră de mine.

Nu m-am recăsătorit nici acum și încă mai vorbesc cu Viv a mea. Nu, nu sunt nebun, cel puțin asta îmi place să cred.

Să revenim, nu m-am recăsătorit pentru că sufletul meu pereche a plecat de lângă mine în urmă cu șaptesprezece ani; eu nu mai aveam cum să-mi găsesc alt suflet care să mă iubească la fel de mult. Relații am tot avut dar niciodată nimic serios. Momentan sunt într-o relație de prietenie cu beneficii cu o colegă. Prietenie și nimic mai mult iar chestia asta ține de vreo doi ani. Mi-e bine așa, mi-e foarte bine.

Lumina mea, grija mea este Alice, iubita mea fetiță pe care vreau să o fac fericită. E greu, e greu să fii părinte singur dar Viv îmi mai apare uneori prin vise și mă mai sfătuiește.

Cea mai grea zi e aniversarea fiicei noastre: cumpăr două buchete de flori identice, unul pentru Alice și altul pentru Victoria Stoica, așa scrie pe piatra aceea rece a soției mele.

Spre marea mea bucurie, în ultimii doi ani Alice mă însoțește la mormântul mamei ei, întărind și mai mult legătura dintre noi. Tot mai multe întrebări îmi pune despre mama ei. Oh, Doamne, dac-ar ști cât de vinovat mă simt că e orfană , lipsită de căldura mamei....

***

Interfonul sună și când apăs butonul, îl văd pe Raul. Îi dau accesul și îl aștept cu ușa larg deschisă. Se pare că nu voi cina singur în seara asta.

-Salut, sper că nu te deranjez.

-Salut, deloc. Chiar mă bucur să te văd, Alice a făcut paste și clătite . Ce zici , mănânci?

-Clătite?! Normal că mănânc., zâmbește el cu gura până la urechi.

Îi desfac o bere fără alcool pentru că a venit cu mașina și i-o împing pe blatul insulei din bucătărie.

-Ascultă, eu și Delia vrem să te rugăm ceva. Știu că ai mai făcut asta pentru noi și nu a fost nicio problemă dar...în fine, vrem să plecăm în vacanță și n-am vrea să-l lăsăm pe Andrei singur, doar îl știi cum este, nu vreau să dea foc la casă cu unul din prietenii lui sau să mă trezesc cu poliția la ușă pentru vreo amendă că a deranjat vecinii cu muzica.

-Sigur, nu-i nicio problemă, Andrei poate sta aici. Alice o să fie fericită, doar ai văzut că se înțeleg mai bine acum, că sunt mari. Data trecută chiar au dormit împreună pe canapeaua din living, au adormit cu castroanele de popcorn în brațe, râd eu.

-Data trecută erau micuți, cât aveau...cred că el vreo cincisprezece iar ea încă paisprezece , nu? Acum nu cred că este o idee bună să mai doarmă împreună, știi , Andrei și-a început deja viața sexuală și o înnebunește pe Delia. În fiecare săptămână apare acasă cu altă fată.

AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum