CAPITOLUL 32

111 20 0
                                    

Iustin

Pe toți sfinții, îmi vine să-i cer să se îmbrace la loc. Mi-au trebuit doar câteva secunde să-i privesc sânii plini, abdomenul plat, locul intim și simt că sunt terminat. N-o să mă pot concentra atât de mult în preajma ei încât să-mi controlez jucăria care a tresărit de cum a văzut-o aproape goală.

Îmi duc mâinile la față și mi-o acopăr apoi îmi mușc încet pumnul. Acum eu sunt cel timid, ea a preluat frâiele și a trecut în față. Noroc că nu-și dă seama.

-Dacă nu-ți place ce vezi pot să mă îmbrac., își mijește ea ochișorii verzi .

-Dacă nu-mi place? Glumești,nu? o întreb în timp ce mă ridic și o apuc de șolduri. Puiule, îmi place atât de mult ce văd încât te-aș întinde aici pe șezlong și te-aș săruta până mâine.

Chicotește și o simt cum se înalță pe vârfuri. Își lipește buzele de ale mele și începe un sărut tandru, în care buzele noastre dansează una peste alta. Îi cuprind talia cu o singură mână, o salt de la pământ și o duc pe șezlong unde o întind. Doar i-am spus ce-mi vine să-i fac ,ea sărit de gâtul meu deci...cine sunt eu să mă împotrivesc dorințelor sale? Mustăcesc și o sărut în continuare, mai adânc, pătrund cu limba în interiorul ei moale și cald. Îi întâlnesc limba și mă joc cu ea iar și iar. Jucăria mea s-a trezit de tot dar va trebui să mai aștepte pentru că, sub nicio formă, n-am de gând să profit de Alice azi.

-Dulceață, haide să înotăm un pic, am nevoie de niște apă rece., chicotesc eu.

-Bine., zâmbește peste buzele mele.

Înotăm amândoi prin piscina cu apă rece, ne jucăm cu apă, ne stropim, ne bucurăm de cascadă și de bulele din jacuzzi. O ținem așa vreo oră și de-abia reușesc să o scot din apă, e ca un copil pus pe șotii. Cu ea mă simt și eu mult mai tânăr, nu că aș fi prea bătrân dar fiind între noi atâția ani, am o senzație de teamă, senzația că nu o merit.

-Tu locuiești aici în hotel sau ai un apartament în oraș?

-Locuiesc în camera 109, acolo unde te-ai schimbat tu, atunci când ajung prin Constanța. De fapt, casa mea este în București, aici vin mai mult vara dar acum voi veni mai des având în vedere faptul că voi începe să lucrez cu tatăl tău la noul meu hotel. , mă simt eu nevoit să -i spun asta pentru că i-am văzut fața tristă când i-am spus că locuiesc în alt oraș.

-Iar tu mă poți vizita în weekend-urile în care nu sunt aici. Îți va plăcea casa mea de acolo, am piscină și un foișor imens unde ne putem legăna pe un balansoar la fel de imens., continui eu cu îmbierile șoptite în dreptul urechii ei.

-Înseamnă că vrei să ne mai vedem?, mă întreabă surprinsă.

-Normal că vreau ...dacă vrei și tu.

-Cred că vreau dar ...mi-ar plăcea să știu ce înseamnă asta. Vom fi împreună sau...doar ne vom mai vedea din când în când?
-Nu știu, Alice, ce-ai vrea tu? Ai vrea să fim mai mult decât prieteni?

-Sincer, da. Mi-ar plăcea să nu te mai vezi cu alte femei și știu că e greu și că poate îți cer prea mult având în vedere că eu nu sunt încă pregătită pentru o relație sexuală dar nu mi-ar plăcea să îmi spui că ești cu mine și să te culci cu altele așa cum a făcut-o Vlad.

-Dacă mă placi și îmi promiți că te vei implica cu adevărat în relația noastră, că și tu vei fi cuminte și nu te vei mai vedea cu alții...sunt dispus să te aștept, dulceață. Îți promit că niciodată nu-ți voi face ce ți-a făcut acest Vlad. Nu sunt genul care să fie cu mai multe femei în același timp și te rog să ai încredere în mine. Cât despre sex...nu-ți face griji, presimt că în curând te voi face să te răzgândești., chicotesc eu.

AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum