Iustin
Este luni și îmi vine atât de greu să părăsesc hotelul pentru că știu că mai sunt doar două ore și mă voi despărți de Alice. O să-mi fie atât de dor de ea... Cine ar fi crezut în întâmplare? Am venit în Constanța hotărât să-mi găsesc un arhitect bun pentru construcția hotelului și hazardul a făcut să cunosc o femeie minunată care să-mi fure mințile. Și încă cum mi le-a furat, sunt atât de îndrăgostit de ea încât îmi vine să o iau cu mine la București chiar azi.
Ieșim amândoi din camera mea de hotel și ne îndreptăm spre recepție.
-Doina, eu am să plec. Pe Alice ai cunoscut-o deja și vreau să te anunț că va mai veni pe aici, a promis că mă ajută cu decorațiunile interioare. În lipsa mea ea conduce , orice întrebări aveți i le puteți adresa ei în cazul în care nu mă puteți contacta pe mine. Nu vreau să aud că nu a fost ascultată sau alte chestii de genul pentru că ea va decide cum vor arăta camerele și sălile. În regulă?
-Sigur, am înțeles perfect, ea va fi șefa când nu sunteți dumneavoastră., zâmbește ea ștrengărește.
-Cam așa..., zâmbesc eu. Uite, aici sunt datele ei de contact, repet, orice problemă legată de hotel ...dacă nu mă găsești pe mine, o contactezi pe ea.
-Da, domnule Filip. Drum bun!
-Mulțumesc mult , Doina! Zi plăcută tuturor!
O iau pe Alice de mână și pornim spre ieșire.
-Doamne, Doina se uita la mine de parcă te-aș fi drogat și te-am vrăjit să-mi lași mie hotelul tău., râde ea.
-Poate într-o zi, dacă ești cuminte, te iau de nevastă și chiar va fi al tau, cine știe?, chicotesc eu.
-Dacă sunt cuminte?
-Da, pentru că ești cam pusă pe șotii, crezi că am uitat cum m-ai păcălit aseară să vin pe marginea piscinei și cum m-ai tras îmbrăcat în apă?
Chicotește ca un copil de cinci ani.
-Va trebui să te înveți cu mine, așa sunt eu tot timpul, pusă pe șotii, domnule Filip.
O prind de talie înainte să ne urcăm în mașină și o sărut.
-Te voi pedepsi cu câte un sărut pentru fiecare șotie, boroboață ce ești., zâmbesc eu.
Timpul petrecut împreună ne-a apropiat mult și oftez din nou pentru că știu că mă voi despărți de ea până vineri.
-În cazul acesta, voi fi într-una obraznică., mustăcește ea încântată iar eu îi dau o palmă peste fund și o invit în mașină.
În cincisprezece minte ajungem la biroul lui Iacob iar acolo ne întâlnim cu el și cu un domn Raul care îmi este prezentat ca arhitectul care se va ocupa de construcția în sine a hotelului urmând ca Iacob să se ocupe doar de desenarea proiectului.
-Iustin, Raul lucrează cu mine la unele proiecte și e cel mai bun, din această cauză am vrut să fie și el prezent astăzi.
-Raul Dima., se prezintă el și îmi strânge mâna. Alice, ce faci? Am vorbit ieri cu Andrei, mă întreba dacă știu ceva de tine că nu reușea să te găsească online.
-Da, am vorbit. Mersi, Raul., spune iubita mea apoi se uită la mine și îmi șoptește : Raul este tatăl lui Andre.
-Mi-am dat seama., șoptesc și eu.
Iacob îmi arată contractul și mă sfătuiește să-l citesc cu atenție pentru că are câteva clauze introduse azi de Raul. Nu prea îmi convine că voi lucra cu tatăl faimosului Andre dar nu am să fac mofturi acum pentru că ei doi sunt cei mai buni arhitecți din oraș și am văzut operele lor, chiar sunt buni. Nu e cazul să combin afacerile cu viața personală așa că înghit în sec.
CITEȘTI
AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOU
RomanceÎn jurul lui Iacob se învârte totul. Ce ar trebui să știți despre el? El este...este, pur și simplu, IACOB . Este bărbatul care suferă după ce a fost înșelat de soția pe care a iubit-o atât de mult... Este bărbatul care revine la viață pentru a...