7.Bölüm

1.4K 126 57
                                    

Seni kralım yaparım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seni kralım yaparım...eğer kraliçen olursam
😏

Yıldıza basıp başlasak bölüme=)

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)

Keyifli Okumalar ♡

Yorucu bir günün üstüne akşam partiye katılmak iyi bir fikir kesinlikle değildi. Çok kalabalık ve herkesin delice eğlendiği, müziğin kulağı sağır edeceği yükseklikte bir ortam vardı burada.

Birde arkadaşınız tarafından satılıp kös kös yalnız oturuyorsanız durumun vahimliği bence yeterince ortadaydı.

Şu an çantamı alıp çıkmamak için kendimi aşırı zor tutuyordum!

Soo rin denen satıcı, beni resmen Namjoon ile dans etmek için masada yalnız bırakmıştı.

En azından Jimin ile en yakın olduğum kişi o diye konuşuruz diye düşünüyordum ama DJ kısmına Jungkook ile yapışmıştı. Taehyung'da en son pastayı ayarlamaya gitmişti. Üzerinden yarım saat geçmesine rağmen de hala ortalarda gözükmüyordu.

Diğerleri nerede bilmiyordum, sadece az önce Hoseok ve sevgilisinin yukarı terasa çıktığını görmüştüm.

Aman bana ne?

"Vay vay vay. Böyle bir güzellik nasıl olurda yalnız başına oturur? Ateist bir insandım ama şu an kiliseye gidip Tanrı'ya güzelliğin için ilahi söylememek için zor duruyorum güzelim." Ne ara yanıma geldiğini anlamadığım çocuğun dedikleri ile yüzümü buruşturarak ona döndüm.

Yavşaklar durağında inecek var!

Tam ağzımı açıp haddini bildirecekken arkamda birinin varlığını hissettim. "Bende senin cenazen için ağıt yakmamak için zor duruyorum Yugyeom. Uza."

Kalın sesi ve hoş kokusunu aldığım kişi Taehyung'dan başkası değildi.

Gülen suratı bir anda korkuya bürünen Yugyeom(?) aceleyle konuşmaya başladı. "Tamam abi ya. Nereden bileyim bu afe- aman, yani hanım efendinin bizim yenge olduğunu?" Bakışları bana döndü ve eliyle asker selamı verir gibi yapıp, "Tanıştığımız memnun oldum yenge." dedi. Gözlerimi büyüterek karşımda 180 derece dönen çocuğa baktım.

Yenge mi?

Yenge senin anandır be!

Taehyung'un tehlikeli bakışları 'yenge' lafından sonra tozla buz olmuş ve hiç bir şey olmamış gibi yanıma oturup, dudaklarını birbirine bastırıp etrafa bakmaya başlamıştı. Gülmesini mi saklıyordu o?

Yugyeom ise ortadan kaybolmuştu.

Beni kıskanmış mıydı?

"Kendimi koruyabileceğimin son derece farkındasın değil mi?" Tek kaşım havada sorduğum soruyla kafasını bana çevirdi. Sırıtarak kafasını salladı. "Evet güzelim. Kendini tabi ki bensiz koruyabileceğini biliyorum. Hatta karatede siyah kuşağa sahip olduğunu da."

𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin