Bu şarkı benim favori türkçe şarkılarımdan biri. Aşk acısı olan bildiğiniz başka şarkılar varsa buraya yazın da dinliyim🤭
Yavrum baban nereli? Nereden bu kaşın gözün temeli?
UYARI: Kızın geçmişinden bir sahne göreceğiz ve fiziki/psikolojik şiddet içeriyor. Öyle aşırı korkunç değil ama bölüme başlamadan belirtmek istedim.
Yıldıza basıp başlasak bölüme=)
Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)
Keyifli Okumalar ♡
Sınava son 30 dakika kala hala stresle kütüphanede çalışırken, önümdeki geçen yılki sınav sorularını kontrol ediyordum. Ama bir türlü önemli soruları ezberleyemiyordum ve ağlamama çok az kalmıştı.
Kafamı yavaşça masaya dayayıp nefes egzersizi yapmaya başladım. Sakin olursam eğer daha dikkatli bir şekilde soruları okur ve cevapları ezberleyebilirdim. Nefes al ve ver..
Nefes egzersizi yaparken bir anda kafamın yanına konulan bir şeyle irkilerek başımı kaldırdım.
Taehyung yanımda duruyordu. Masaya bıraktığı şeye gözlerimi çevirdim.
Bana Çilekli Frappuccino mi getirmişti?
İzin almadan karşıma oturunca bakışlarım Frappucino'dan ona döndü. Bana gülümseyerek bakıyordu. "Teşekkür ederim. Zahmet etmene gerek yoktu." Mırıldanarak kurduğum cümle ile kafasını sağ sola salladı.
"Çok stres yaptığını biliyordum, bu yüzden de en sevdiğin içeceği getirirsem rahatlarsın diye sınava girmeden yetiştim. Ayrıca bu bir zahmet değil bir zevk Lina benim için."
Ah bende aşık Taehyung nerede diyordum.
Kafamı geriye atıp ofladım. Bana yüklediği yükü asla görmüyordu bu lafları ile. "Ne demeliyim Taehyung? Söylediğim her laftan kendine pay biçiyorsun." Bıkkınca konuştuğumda yüzü asılır gibi oldu ama bu kısa sürdü. Eliyle önümdeki kağıdı çekti ve okumaya başladı.
Anlamadığından o kadar emindim ki.
"Beraber çalışmak ister misin son," Rolex saatine bakıp devam etti. "23 dakika kala. Hem ezberletme konusunda iyiyim ve Jimin ile sınavları olunca beraber çalışıyoruz." Anlaşılan gitmek gibi bir niyeti yoktu ve benim yardıma ihtiyacım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲✔✔
FanfictionTAMAMLANDI✔✔ 《𝓚𝓲𝓶 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰》 Taehyung sevdiği kadına aşkını ve ondan vazgeçmeyeceğini göstermekte kararlıydı. "Ben prenses değilim." "O zaman benim kraliçem olursun." (Çeyrek Texting) Tür: Tatlı bir aşık erkek, erkeklerden yaralanmış ama g...