8.Bölüm

1.4K 118 63
                                    

Kare gülüşlü bal peteğim🥺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kare gülüşlü bal peteğim🥺

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)

Yıldıza basıp başlasak bölüme=)

Keyifli Okumalar ♡

"Sence de çocuk yapmamız gerekmiyor mu Namjoon-ah? O kadar zaman geçirdik bence artık korunma olmadan işleve geçmeliyiz."

Elimle yüzümü kapatıp nefesimi seslice verdim.

Soo Rin malı sarhoş olmuştu. Ve şimdi de Namjoon'a yaslanıp saçma sapan cümleler kuruyordu. Ve çocuk lafından sonra Namjoon'un yüz ifadesine bakılırsa ertesi gün flörtüz bir Soo Rin depresif bir şekilde kafamın etini yiyecekti.

Çünkü onu şu an tanımıyor gibi davranıp hem Namjoon'a hem de çocuklara rezil olmasına engel olmuyordum.

Hak etmişti. Beni yalnız bırakmayacaktı.

"Hayatım." dedi Namjoon zoraki bir gülümseme ile, "Sence de bu şeyleri konuşmak için daha çok yeni değil miyiz?"

Soo Rin gözlerini kırpıştırdıktan sonra düşünür gibi yaptı. Tabi hmm sesi çıkartarak yaptığı için sarhoş haliyle baya komik gözüküyordu.

Kadere bak! Kimler kimler ile arkadaş oluyorum!

Yüzünü bir anda acı çeker bir hale büründüren Soo Rin, "Ama..ama ben yüksek IQ'lu çocuklar doğurmak istiyorum. Biz çocuğu yapalım, flört olarak takılmaya devam ederiz aşkım ne dersin?" demişti. Yalvarır sesi ile kurduğu cümle onun yerine beni utançtan yerin dibine sokuyordu bu kızın!

Yarın da bunları sana teker teker anlatıp dalga geçmezsem benim adım da Lina değil Soo Rin efendi.

"Güzelim.." Namjoon ne yapacağını bilemez bir şekilde Soo Rin'e bakarken durumu kurtarmak için ayağa kalkıp, Taehyung'un yanında ki çantama uzandım.

Zaten orada ne işi vardı onu da bilmiyordum ama neyse.

Geri çekilirken Taehyung'un gözlerini kapatarak derin bir nefes aldığını görünce içime garip bir his yayılsada hemen toparlandım ve Soo Rin'e baktım. "Birilerinin uyku saati geldi de geçiyor. Biz artık gidelim çocuklar."

Yoksa yarın gazetede 3. Sayfa haberlerinde sinir krizi geçirip barda en yakın arkadaşının kafasını içki kasesine sokan kız! diye adım çıkacaktı!

"Bence de öyle yapmalıyız Lina. Sizi ben bırakayım hatta." Kafamı salladım onaylayarak.

Namjoon konunun kapanması sevinci ile Soo Rin'i kucağına aldı ve çıkışa doğru ilerlemeye başladı.

Neyse en azından o da Soo Rin'in saçmaladığını fark ettiği için terk edilme söz konusu değildi.

Beni o depresif saçmalığından kurtardığı için ona başka bir zaman teşekkür etmeliydim.

𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin