Şu bakışa maruz kalmak için ne yapmam lazım? NE?!Taehyung'un ablasının ismini her yerde farklı yazmışım bir Allahın kulu uyarmamış =D
Neyse şimdi tek bir ad var o da KİM NARA ^_^
UYARI: Birde bu bölüm biraz kötü hissettirecek şeyler yazdım geçmişinden bahsederken, rahatsız hissederseniz özür dilerim. Sadece ne kadar ağır şeyler yaşadığına ikna olmanız için belirgin bir şekilde yazmak istiyorum.
2246 kelime 😌
Yıldıza basıp başlasak bölüme=)
Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)
Keyifli Okumalar ♡
"Hoş geldin Lina."
Nara bana büyük bir gülümsemeyle bakarak konuşunca ben de tebessüm ettim. Bir hafta geçmişti ve ilkinden daha hevesli geldiğimi görür gibiydi gözleri.
Fazla ışıldıyorlardı.
Eh haksız sayılmazdı. Daha ikinci seansta umutla gelmiştim buraya iki gün olan şeyin aksine.
Her zamanki şıklığıyla giyinen doktorum eliyle koltuğu işaret etti oturmamı istercesine. Daldığım yerden çıkıp hemen kapıyı kapattım ve pofuduk koltuğa ilerlerken onu cevapsız bıraktığımı fark etmemle mırıldandım.
"Hoş buldum Nara."
Ona adımla seslenebileceğimi kendi bu hafta gelip-gelmeyeceğimi sormak için aradığı zaman söylemişti.
"Nasılsın? Nasıl geçti haftan?"
Meraklı gözlerle benden cevap beklerken oturduğum yerde ayaklarımla bir ritim tuttum ve bu haftamı düşündüm. "İlk günler kabus sonrası uyuyamadığım zamanların aksine uyumayı başardım." Taehyung'un bana küçük prensi okuma anı gelince gülümseyerek devam ettim. "Taehyung biraz yardım etmiş olabilir tabi."
Bunu dememle daha yeni fark ettiğim gamzeleri ile bana imayla güldü ve, "Kendine has dünyasına kimi soksa veya başkasının dünyasına girse güzel bir şey bırakıyor. Demek ki sana da bu konuda yardımı etmiş." dedi.
Onu onayladım. Gerçekten öyle biriydi Tae. Uzaylı falan mıydı acaba?
Heee nerden bildin? Marslı olur kendisi.
Ben iç sesime göz devirirken Nara "Peki sonraki günler?" dedi. İki gün öncesi aklıma gelmesiyle yüzüm düştü. "Gene kabus gördüm ama daha farklıydı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲✔✔
FanfictionTAMAMLANDI✔✔ 《𝓚𝓲𝓶 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰》 Taehyung sevdiği kadına aşkını ve ondan vazgeçmeyeceğini göstermekte kararlıydı. "Ben prenses değilim." "O zaman benim kraliçem olursun." (Çeyrek Texting) Tür: Tatlı bir aşık erkek, erkeklerden yaralanmış ama g...