25. Bölüm

958 113 116
                                    

Kitabın sonlarına doğru ilerlerken her foto paylaşımımda sana erimekten buhar oldum Taehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kitabın sonlarına doğru ilerlerken her foto paylaşımımda sana erimekten buhar oldum Taehyung..

Var ya eğer bir gün Tae ile karşılaşsam hayatta cool'luğumdan ödün vermezdim. Hatta şey kafasında olurdum; 'ben ne fan olucam sen ol bana fan'

Ve bu laflarımı asla öğrenmemeli yani. Karizma çizilir eheuheue

Yıldıza basıp başlasak bölüme=)

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)

Keyifli Okumalar ♡

Soo Rin'in dediği şeyle uzun bir süre mavi ekran vermiş olsam da daha kötü hissettirmek istemediğim için onu zorla da olsa uyutmuş ve Namjoon'u aramıştım hızlıca ama açan olmamıştı.

Şansımı bu Taehyung'u arayarak kullanmış ve açtığında Taehyung'un, Namjoon'un sarhoş olduğunu, kısaca konuşacak halde olmadığını söylemişti.

Ama bu benim umurumda bile değildi.

Bu yüzden Taehyung'a oraya geleceğimi ve Namjoon'un hemen ayılmasını, aksi takdirde kendi yöntemlerim ile onu ayıltacağımı söylemiştim.

Taehyung gecenin bi saati -saat o sırada daha 6'ydı?- oraya gelmeme gerek olmadığını ve Namjoon'un bir açıklaması olduğunu söylemişti. İkna olmasam bile Taehyung'u arada bırakmak istemediğim için sessiz kalıp kabul etmiştim.

Ve şimdi de aşağıda birinin sarhoş sesiyle şarkı söylemesini duyduğum için uyanmış bir halde siyah tavanımla bakışıyordum. Annemin uykusu ağır olduğu için sesleri duymuyor olacak ki kalkmamıştı.

Yataktan ayaklarımı sarkıttım ve kendime gelmeye çalıştım bir süre. Tam sırada Soo Rin odaya sessizce giriş yapmıştı. Yüzü hala çok solgundu. Ama neyse ki ağzına üç beş lokma atabilmiştim akşam yemeğinde.

"Lina, aşağıdaki sesi sen de duydun mu?" Fısıltılı sesiyle sorduğu soruyu esnerken onu onayladım. "Bakalım bir kimmiş." Terliklerimi giyip Soo Rin'in koluna girerek salona, oradan da balkona giriş yapıp aşağıya kafamızı aynı anda sarkıttık.

Ve gördüğüm görüntüyle bütün uykum kaçmış ve gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.

Namjoon şarkı söylüyordu ve Jimin'le Taehyung onu apartmana sokmaya çalışıyordu.

İkisi de Namjoon'un kolunu tutmuş bir haldeyken o bir anda kollarını onların ellerinden kurtarmış ve çirkefçe, "Yah! Bırakın beni veletler! Şarkımı söyleyeceğim işte! Ayrıca sevgilimi almaya geldim!" demişti. Tabi bunları sarhoş bir şekilde söylediği için laflar ağzından peltekçe çıkmıştı ve bu aşırı komikti. Dudaklarımı birbirine bastırıp Soo Rin'e döndüm.

𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin