Hikayenin Aslı/Teşekkürler🌌♡

763 55 80
                                    

Ballarım, peteklerim ve kaymak-

Bi saniye ben kaymak sevmem.

Eee heh! Çikolatalarım.☺

Bir hikayemin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım (Görende 10. Kitabı sanacak aq daha ikinci kitabımı final yaptım)

Bu hikâye diğer hikayelerime göre en masumlarıydı ve size bir itiraf yapmalıyım ki -daha diğer kitaplarımı bitirmememe rağmen- bu kitap benim favori kitabım.

Benim için yeri ayrı, farklı seviyorum. Belki Taehyung konulu diye belki daha da araştırarak yazdım diye bilmiyorum ama favorim bu yani.

Sizinle güldüm, eğlendim, yorumlarınızla düşük modum yükseldi. Size bu konuda minnettarım güzellerim🥺

Bu yola ilk başladığımda fazla utangaç bir tip olduğum için bölümü yayınla yerine basamıyordum bile ama şimdi böyle sizin heyecanla YB istediğinizi ve yorumlarınızı görünce iyi açıldım ve bir nevi silkelendim.

O yüzden bir iki ayda bitti kitap diyebiliriz.

Sizi çok seviyorum. Ve umarım sizde benim kitaplarımı seversiniz ve seviyorsunuzdur.

Özel bölüm yazacağım 1-2 tane merak etmeyin ayrıca 😌💅 (5k Olduğunda ilk özel bölümü yazarım ve 10k olduğunda da ikinci özel bölümü. En azından şu anda böyle düşünüyorum ^_^)

Veeeee, diğer kitaplarıma da beklerim.

Şimdi pişman Mısına abancağım. Onu da 2-3 günde bir bölüm atmayı planlıyorum..

Sonra Shot kitabı en sonda Bolahenk.

(Daha bir sürü taslakta Rosekook, Yoongi, Jenmin vs kitaplarım var bunlar bitsin sıra onlara gelicek^^)

Hikâyenin aslına gelirsek;

Lina aslında benim çok az benzerim. Ben de küçükken bir kaç erkek gruplarından güzel şeyler yaşamadım ve farkında bile olmadığım bir travmaya sahip olduğumu bu yıl fark ettim.

Daha sonra Lina'nın tedavi seanslarını kendi tedavi seanslarımdan alıp koydum. Cümleler bile aynı bazı yerlerin biliyor musunuz?

Mesela Benim de ilk seanslarımdan sonra durmaksızın kabus gördüm.

Soo Rin'i ve Choi So'yu gördü ya Lina? Heh!

İşte ben onu benden kopyaladım.

O Erkek/ler bana ne yaptıysa, rüyamda akrabalarım bana yaptı. Kafayı yedim rüyamda, bana neden bunu yapıyorlar diye.

Korkunçtu kısaca.

Ama kabuslar bitti, seanslarımı çaba göstererek tamamladım.

Artık iyiyim 👌

Psikoloğum falan da biliyor bu kitabı. Bayağa mutlu oldu böyle bir kitap yazmama. Araştırmamı da yaparak bu EMDR tedaviler hakkında yazmış oldum kitabı.

Erkekler konusuna gelince hep genelleme yapardım işte böyle oçlar böyle pezolar diye ama tedaviden sonra bu düşünceyi kaldırdım.

Çünkü babamız, abimiz, dedemiz, dini inançlardaki peygamberler hepsi erkek. Yani bize çoğunluğu denk geldi diye diğer masumları neden ateşe atalım değil mi?

Neyse hasılı bir çok seans partını hayatımdan esinlediğim bir kurguydu.

Umarım bu kitap sizin aklınıza geldikçe yüzünüze ufak bir tebessüm bahşeder.

Siz çok değerlisiniz bu arada! Bunu sakın ha unutmayın!

Bu hayatta sizi herkes terk edebilir ama bedeniniz/ruhunuz etmez. Siz bu hayatta herkesi terk edebilirsiniz ama bedeninizi/ruhunuzu asla.

O yüzden onu sevin, kendinizi sevin.

Bu kitabı seveceğini düşündüğünüz arkadaşlarınıza tavisye edip beni takip etmeyi unutmayın plz🥰

Tekrardan hepimize çok teşekkür ederim bebeklerim!!!!!

Uzatmadan gidiyorum ÖPTÜM 💋💋💋💋💋💋💋

2020/12/31

-Jeonsexual97

İnstagram: jeonsexual97

𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin