Bu fotodan sonra benim sıfad-ı eşgal vol2.
👇👇
Yıldıza basıp başlasak bölüme=)
Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)
Keyifli Okumalar ♡
"Evimde ne işin var Taehyung?"
Yaklaşık yarım saat bana sarılı bir halde kalıp sakinleşmemi sağlamıştı. Daha sonra geri çekilip su getirmiş ve suyumu içtikten sonra aklıma gelen bu soruyu, benim lavaboya gitmem ardından salona geçen Taehyung'un yanına geri dönüp sormuştum.
Hâlâ olayın en az benim kadar etkisindeydi. Böyle bir krizi beklemiyor olmalıydı. Ama belki de bunu görmesi iyi olmuştu. Benden ve bu hallerimden korkmuş veya soğumuş olabilirdi. Belki yarından itibaren yüzüme bile bakmayacaktı ki bu işime gelirdi.
Karşısına gözlerim ve burnum kızarık, yeleğime sarılarak oturmuş bir halde cevap beklerken en az benim kadar kızarık gözlerini bana çevirdi ve burnunu çekti.
"Soo Rin, Namjoon Hyung ile dağ evine gideceği için ders kitaplarını ve bilgisayarını eve giderken götürmemi rica ederek bana vermişti. Ve anahtarı da. Kapıyı anahtarla izinsiz açmak saygısızlık olacağı için ilk almak istememiştim ama eve çoğunlukla geç geldiğimden dolayı sessizce girip eşyaları bırakarak gitmek mantıklı geldi. Bu yüzden anahtarları alıp eve girdim. Hızlıca eşyaları koyup çıkacaktım zaten. Senin ağlama sesini duyana kadar planım bu yöndeydi." Saçlarını karıştırdı ve ofladı. Hâlâ endişeli bir yüz ifadesi vardı.
Açıklamasına kafamı salladım ve kapıyı gösterdim elimle. "Artık gidebilirsin Taehyung. Eşyaları bıraktığın için teşekkür ederim. Ve bu geceden sonra muhtemelen görüşmek istemeyeceksin ki buna anlayış göste-"
"Ne?" Şaşkınlıkla lafımı kesmişti. "Saçmalama Lina. Bu geceden sonra bir çok karar aldım ama bunların hiçbiri seni arkada bırakmak olmadı. Sana aşığım diyorum ben. Bu o kadar kolay mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲✔✔
FanfictionTAMAMLANDI✔✔ 《𝓚𝓲𝓶 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰》 Taehyung sevdiği kadına aşkını ve ondan vazgeçmeyeceğini göstermekte kararlıydı. "Ben prenses değilim." "O zaman benim kraliçem olursun." (Çeyrek Texting) Tür: Tatlı bir aşık erkek, erkeklerden yaralanmış ama g...