Koyduğum fotoğrafa sevgi ve düşme sözcükleri butonuyum =D
Allah'ım çok şey istemiyorum valla. Bir Taehyung yeter bana 😂
(Jungkook gruptan ayrıldı çünkü kızın biası Aslında o'ydu...sjskks)
Neyse oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ❤🥺
Keyifli Okumalar ♡
Taehyung bana hala şaşkın gözlerle bakarken şoka girmesine kesinlikle hak veriyordum çünkü buraya gelirken benim tek amacım sadece özür dilemekti.
Bu sorduğum soru spontane gelişmişti ama kesinlikle pişman değildim.
Hatta içim çok rahattı.
Uzun süre sessizce bana bakması rahatsız hissettirince elimi yüzüne doğru salladım ama gözünü kırpmadı bile.
"Taehyung?"
Cevap yoktu.
Bir süre daha böyle bakmaya devam ederse cevabının olumsuz olabileceğini bile düşü-
"ŞAKA MI YAPIYORSUN! TABİ Kİ OLURUM!"
Nasıl olduğunu anlamadığım bir anda ayağa kalkıp gülerek bunları demesiyle korkuyla irkilip kalbimi tuttum. Tamam sevinmesi olası bir şeydi. Sonuçta aşık olduğu kadından yeşil ışık olmasada sarı ışık yanmıştı ama yengeç dansı yapması karşımda olayı biraz garip hale sokmamış mıydı?
Yine de çok tatlı Lina.
Doğru.
"Var ya şu an tam seni öp- aman yani sarılmam gereken yerde gibi hissediyorum. Sana sarılabilir miyim?"
Lafı aceleyle değiştirip yanıma oturarak kollarını açmasıyla gülümsedim ve kafamla onu onayladım. Anında belime kollarını doladı ve başını boynuma gömdü. Her ne kadar bunları büyük bir heyecanla yapmış olsada hareketleri çok nazikti.
Sıcak nefesini boynuma verirken hafif huylanmıştım ama ona belli etmedim ve içimde hala erkeğe güvende sorun yaşayan küçük kızın bağrışlarını duymazdan gelmeye çalışarak kollarımı yavaşça boynuna doladım. Kalp atışları ona sarılmamla hızlanmış ve vücudu kasılmıştı.
En küçük hareketimde bile böyle olması beni çok şaşırtıyordu, zira hiç bir erkek bana onun samimiyetini vermemişti. Jack de dahil.
Gerçi o piçle Taehyung'u karşılaştırmak mantıksızdı.
Yalan söylemeye de gerek yoktu. Travmam hala olduğu gibi yerinde duruyordu. Ama Taehyung kalbimde bulunan kalın duvarlardan birini yıkmayı başarmıştı. Ve onun karşısında şeffaf kalma olasılığı beni mutlu etmeye bile başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲✔✔
FanfictionTAMAMLANDI✔✔ 《𝓚𝓲𝓶 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰》 Taehyung sevdiği kadına aşkını ve ondan vazgeçmeyeceğini göstermekte kararlıydı. "Ben prenses değilim." "O zaman benim kraliçem olursun." (Çeyrek Texting) Tür: Tatlı bir aşık erkek, erkeklerden yaralanmış ama g...