10k Özel bölümüne hepiniz hoşgeldiniz ballarım.
Bu son özel bölümümüz ve biz kitaba artık bundan sonra gerçekten veda etmiş olacağız. Ama kitabı yeniden okumak isterseniz hayır demem tab2 eheheh
Tonlarca Bakan gördüm ama senin gibi bakanı görmedim TAŞ OĞLU TAŞSatır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)
Yıldıza basıp başlasak bölüme=)
Keyifli Okumalar♡
"Güzelim Mayra'nın emziğini bulamıyorum!"
Bebeklerimizin odasına Aida'yı emzirirken Taehyung'un içeriden seslenmesiyle uyumak üzere olan bebeğimi uyandırmak istemediğim için ayağa yavaşça kalktım ve mutfağa doğru ilerlemeye başladım.
Eşyaları bulamamasına artık alışmıştım çünkü her zaman böyle diyordu ama ne hikmetse ben geldiğim ilk saniye aradığı şeyin yerini ona gösteriyordum.
Mutfağın kapısına varıp içeriye baktım. Taehyung, Mayra kucağında ilgiyle babasına bakıp elini emerken emziğini dolaplarda arıyordu.
Bu sahneye istemsizce gülümsedim ve kapıdan onları izlemeyi bırakarak mutfağa girdim.
Sevgili kocam anında bana dönmüş ve kucağımda Aida'nın olduğunu fark edip bu sefer fısıldar bir halde, "Emziği koyduğum yerde bulamadım." diyerek az önceki cümlesini tekrarlamıştı.
"En üst rafa baktın mı hayatım?" diye aynı kısık ses tonuyla sorduğum soruya Taehyung, "Hayır." diye mırıldanıp bahsettiğim rafa uzun boyuyla zorlanmadan baktı ve benim daha mutfağa girmeden kapıda gördüğüm emziği görmüş oldu.
Tatlıca gülümsedikten sonra emziği alarak Mayra'nın ağzındaki minik parmağını çekmesini sağlayıp emziği minik ağzına koymuştu. Elbette minik kızımız anında emziği emmeye başlamış ve çekik kahverengilikleri arasında mavilik bulunan gözlerini kısarak ellerini çırpmıştı.
Bu bir nevi babasına teşekkür etme şekliydi.
"Nasıl ben dakikalarca arasam da bulamadığım şeyi sen tak diye buluyorsun güzelim anlamıyorum."
Dediği şeyle sırıttım ve artık tamamen uykuya dalan Aida'yı -emmeyi bırakmıştı- göğsümü kapattığım örtü altından pışpışladım hafifçe.
"Sanırım anne olunca yanında bu özellik hediye geliyor kocacım." dediğimde kıkırdadı ve kafasını beni onaylarcasına salladı. "Haklısın."
Mutfaktan çıktığımızda bebek değişikliği yapıp salona geçmiştim. Taehyung, öğlen uykusuna yatan Aida'yı odasına götürmüştü ve şimdi sırada ki uyuması gereken kişi Mayra'ydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲✔✔
Fiksi PenggemarTAMAMLANDI✔✔ 《𝓚𝓲𝓶 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰》 Taehyung sevdiği kadına aşkını ve ondan vazgeçmeyeceğini göstermekte kararlıydı. "Ben prenses değilim." "O zaman benim kraliçem olursun." (Çeyrek Texting) Tür: Tatlı bir aşık erkek, erkeklerden yaralanmış ama g...