MERHABALAR!

63 12 6
                                    


............................................. instagram @cagladrre
Öncelikle yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemememeniz dileğiyle. Destek olursanız gerçekten sevinirim. Umarım hayallerime biraz olsun yaklaşmama vesile olursunuz destek ve yorumlarınızla.

Hepinize merhabalar! Ben çağla Kırmızı ananas ın yazarıyım. Hayatım boyunca hep yazdım. Okulda evde gittiğim her yerde yazdım. Okulda çoğu arkadaşımın defterlerini ben tamamladım. Yazmaktan asla gocunmadım. Aksine elim kopana kadar kağıtları tükete tükete yazdım. Şimdi sanal bir platformda yazmak zor geliyor. Kağıda yazmak gibi hissettirmiyor. Kağıda duygularımı daha iyi ve net aktarabiliyorum. Çünkü kalemim ne yazacağımı biliyor. Burada ki gibi düz Y lerim yok benim kuyruğu eğri olan Y lerim G lerim var. Benim kitap yazmak gibi bir hayalim var. Ve yazdığım kitabı herkes okusun istiyorum. Düşüncelerimi anlasınlar, beni tanısınlar istiyorum. Bu yüzden KIRMIZI ANANAS ın yazarıyım ben. Her zaman gurur duyabileceğim bir şeyler aradım durdum. Ve şimdi biliyorum ki ben yazmaktan gurur duyuyorum. Umarım sizde yazdıklarımı okumaktan gurur duyarsınız. Mutluluğunu paylaşabileceğin biri, birileri olması bu dünyadaki en güzel ikinci his. Birincisi acılarını paylaşabileceğin birilerinin olması. Ben mutluluklarımı insanlarla paylaştım onlarda benimle güldüler mutlu oldular. Acılarımı da gözlerim ve dudaklarımla paylaştım. Ben ağladıkça gözlerim kızardı. Dudaklarım gülümseyerek ağlayışımı izledi ve gizledi ...

Şimdi sizlerle birini tsnıştırmak istiyorum. Nazlı Melek Yılmaz'ı

" Merhaba ben Nazlı. Kırmızı ananasın sahibiyim ben. Ben daha çocukken ilk aşkımı bu bileklik yüzünden kaybettim. Şimdi büyüdüm ve onsekiz yaşındayım ve yine ben bu bileklik yüzünden sevdiğim adamı kaybettim. Belki de hayat böyle olmasını istedi. Belki de keybetmek bana başka şeyler bulduracaktı. Belki de aramaktan vazgeçmeliydim. İki milyonun arasından Barış ı aramaktan vazgeçmeliydim. Kim bilir? Belki o beni yedi milyonun arasından bulacaktı. Ya da hayat bizi karşılaştıracaktı. Belki bir sürü dostum olacaktı ailem dediğim bana ailesi gibi davranan dostlarım olacaktı. Bunları bilemiyorum. Ama bildiğim tek şey hayat sen planlar yaparken karşına çıkanlardır sözü. O kadar doğru ki biz her anımızı günümüzü planlarız. Bugün bunları yapacağım yarın şuraya giderim şurdan dönerim. Deriz. Ama bazen planladığımız gibi gitmez işlerimiz. Hayat hep bir zorluk çıkartır karşımıza ama biz yine de plan yaparız. Gelecekle ilgili planlar yaparız. Belki o gelecek bir dakika sonrası belki de bir yıl sonrası ama yine de biz planlar yaparken hayat da öylece boş boş bize bakıp geçmez. Bazen bizim karşımıza planımızda olmayan güzellikler şanslar çıkartır hayat. Hep zorluk çıkartacak değil ya güzel şeyler de çıkar karşımıza. Mesela benim karşıma Barış çıktı hem de en ummadığım anlarda. Hayat onu hep benim yanıma sürükledi. Belki de beni onun yanına sürüklemiştir. Ama yine de ben iki Barışa da teşekkür ederim. Çocukluk aşkım ve benimle doktorluk hayallerini paylaşan Barış Karasu ve hayatın iki milyon insan içinden benim karşıma çıkarttığı Barış Topçuoğlu ikinize de teşekkür ederim. Siz bana hayatı öğrettiniz."

Bende teşekkür ederim bu kitabı okuyan sizlere. İyi ki varsınız miniklerim. Ve son olarak Nazlı ya teşekkür etmek istiyorum. Benim görüp görebileceğim en tatlış baş kahraman olduğu için.

KIRMIZI ANANASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin