33:Kimin sevgilisi?

14 6 2
                                    

Barış beni eve kadar getirdi. Arabadan indim camdan Barış'a bakıp " Hoşçakal sevgilim." Dedim. Barış'ta bana gülümseyerek "Sende hoşçakal sevgilim." Dedi. Allah'ım bugün harika bir gündü herşey rüya gibiydi. Belki'de rüyaydı. Aaa hayır rüya olmasın ya. İçimden düşünürken Barış yalandan öksürdü ve "Hadi eve gir." Dedi. Bende sevgilimin sözünü dinledim ve hemen eve girdim. Eve girer girmez kendimi odama attım. Odamda annem ve İpek vardı. Ve yine beni sorguya çektiler. Onlar beni sorguya çekerken ben videomun düzeltmelerini yapıyordum. Sonra gelip onlarda izlediler. Gerçi ben onlara izlemedikleri yerleri'de anlattım. Mesala Barış'la sevgili olduğumu annem'de İpek'te biliyordu.  Bu günün yorgunluğuyla güzel bir uyku çektim.

Uyandığımda sabah olmuştu. Hemen kaktım ve okula gitmek için hazırlandım. Kahvaltımı yaptıktan sonra hemen evden çıkıp okulun yolunu tuttum. Okulun bahçesine vardığımda İpek hemen yanıma gelip koluma girdi ve birlikte okula doğru yürümeye başladık. İpek'le okulun merdivenlerinden çıkarken birinin kolumu tuttuğunu fark ettim. Arkamı döndüm ve kolumu tutan kişiye baktım. Bu Sinan'dı. Sinan kolumdan elini çekti ve  bana bakıp "Nazlı biraz konuşabilirmiyiz?" Diye sordu. Bende Sinan'a bakarak "Tamam." Dedim. Sonra İpek'e bakıp " İpek sen git ben birazdan geleceğim." Dedim. Sinan'la okulun bahçesindeki bir bank'a oturduk. Sinan'a bakıp " Ne oldu?" Diye aordum. Sinan elimi tutarak " Nazlı sözü uzatmak istemiyorum. Ben seni seviyorum. Yani sana aşık oldum." Dedi. O an şaşırdım. Ama Sinan'ın cesaretini sevdim. Barış beni sevdiğini bu kadar açık söylememişti. Ama ben Barış'ı seviyordum. Sinan sadece benim arkadaşımdı. Ona karşı arkadaşlıktan başka bir duygu beslemiyordum. Onu kırmakta istemiyordum. Elimi Sinan'ın elinden çektim. Sinan'da bana bakarak "Nazlı hemen cevap vermek zorunda değilsin." Dedi. Bende etrafa bakan gözlerimi Sinan'a doğrultarak "Ben bunda cevap verilecek bir şey göremiyorum Sinan. Seni kırmak istemiyorum ama ben seni o anlamda sevmiyorum." Dedim. Sinan üzgün bir şekilde bana bakarak "Başkasımı var?" Diye sordu. Şaşırarak ona baktım ve "Sinan başkası olsa ne yazar başkası olmasa ne yazar. Ben seni seviyorum evet ama arkadaş olarak." Dedim. Sinan ayağa kalktı ve yüzüme bakıp "Beni sevene kadar bekleyeceğim." Dedi. Bende o sırada ayağa kalktım ve Sinan'a sakince bakarak " Bekleme Sinan. Ben Barış'ı seviyorum. O'da beni seviyor." Dedim. Ve oradan uzaklaşıp okula girdim. İpek yanıma geldi ve bana "Ne oldu iyimisin kızım? Betin benzin atmış." Dedi. Bende Ipek'e bakarak "Sinan benden hoşlanıyormuş." Dedim. İpek'te hayretler içerisinde bana bakıp " Ohaa kızım seninde şansın dönmüş vallaha. Sen istedin bir göz Allah verdi iki göz." Dedi. Gözlerimi büyüterek İpek'e baktım ve "Saçmalama İpek ben bir tek Barış'ı sevebilirim." Dedim. Ve İpek'e kızdığımı belli ederek derse girdim.

Derslerim bittikten sonra Barış beni aradı. Hemen telefonumu açtım ve "Efendim canım." Dedim. Barış'ta telefondan gülerek "Senin canım diyen ağzını yerim." Dedi. Bende gülmeye başladım. O sırada Sinan yanımdan geçti ve gülümsedi. Ben Sinan'a pek aldırmadan konuşmaya devam ettim. "Eee neredesin?" Dedim. Bahçeden çıktığım an bir korna sesi duydum. Barış'ta telefondan "Karşındayım seni almaya geldim." Dedi. Hemen Barış'ın yanına gittim. Sarıldık'tan sonra Barış'a bakıp merakla " Nereye gidiyoruz?" Dedim. Barış gülümseyerek "Bizim çocuklar buradalar. Yeni dönmüşler İzmir'den onları görmeye gideceğiz." Dedi. Bende sevinerek "Tamam bu harika." Dedim. Ve Barış arabayı sürmeye  başladı. Yol boyunca şarkı dinleyip Barış'ı izledim. Barış'ın evinin önüne geldiğimizde Barış arabayı durdurdu ve indik. Eve geldik ve Barış anahtarla kapıyı açacağı sırada kapı açıldı. O'da ne kapıyı açan sarışın mavi gözlü uzun bacaklı ince belli bir kızdı. Kız kapıyı açar açmaz Barış benden daha çok şaşırmıştı. Ben bir Barış'a bir kıza bakarken Berke yanımıza geldi. Barış öyle sinirliydiki sanki her an gözünden ateş fışkırabilirdi. Biz öyle bakışıp dururken sarışın kız bana elini uzatarak "Merhaba canım ben Sırma. Sen kimsin?" Dedi. Bende uzattığı eli tutarak sinirli bir şekilde ama asla belli etmemeye çalışarak "Merhaba canım ben Barış'ın sevgilisiyim. İsmim Nazlı." Dedim. Sırma Barış'a bakıp gülerek "Ooo Barış bir sevgilin olduğunu bilmiyordum. Sevgilin tatlıymış." Dedi. Berke'de araya maydanoz olarak "Sevgilinmi?" Dedi. O sırada bende Barış'a bakıp " Kim bu kız?" Diye sordum. Barış'ta bana bakarak "Bu kız... Berke'nin eski sevgilisi. Yine barışmış olmalılar." Dedi. Sonra Sırma içeriye girdi. Bizde içeriye girdik. Herkes içerideydi. Barış Bulut'a bakıp "Sırmanın burada ne işi var?" Dedi. O sırada Sırma kahkaha atarak Barış'a "Aaa yapma ama sevgilim. Seni görmeye geldim suçmu?" Dedi. O an Barış'a baktım ve "Barış bu kız ne saçmalıyor. Berke'nin sevgilisi değilmi?" Dedim. Barış yanıma gelerek elimi tuttu ve " Hayır Berke'nin sevgilisi değil. Ama benimde sevgilim değil. Sana yemin ederim sevmiyorum onu. Ben bir tek seni seviyorum." Dedi.

Bundan bir sonraki bölüm bu bölümün devamı olacak. Sizleri öpüyorum😘😘

KIRMIZI ANANASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin