6:Yarın uyanmak için bir sebebim vardı

33 8 0
                                    

(12 yıl sonra) 29 Haziran 2018
...
    Yarın dişimi tırnağıma takıp canla başla çalıştığım üniversite sınavına girecektim. Bu aralar pek Barış la aklımı karıştırmadım sınava konsantre olabilmek için. Aaa hayır o Barış tan bahsetmiyorum. Ben artık onsekiz  yaşındayım ve size altı yaşındaki Nazlı nın aşık olduğu Barış tan bahsetmiyorum. Ben size 23 yaşında bir youtuber dan bahsediyorum. Ben bir fenomene aşığım hemde 2 yıldır platonik olarak.  Sadece sınava yaklaştığımız aylarda onu sevmeye reklam arası gibi bir şey verdim diyebiliriz. Bu arada artık İstanbul da yaşıyorum. Çok güzel bir hayatım ve eğlenceli bir sürü arkadaşım var. Yarın gireceğim üniversite sınavını kazanabilirsem Güzel sanatlarda fotoğraf ve video yapımcılığı bölümünü okumak istiyorum. Hatta kazanacağımdan adım gibi de eminim. Yarın sınava gireceğim okulu önceden belirlemiştim ve gitmiştim hatta yolların trafik durumuna bile baktım. Yine de içimde kötü bir his vardı. O kadar heyecanlıydım ki ne hissettiğimi ben bile anlamakta zorlanıyordum. Ama her zaman ki gibi ailemin desteğiyle yine ayaktaydım. Yarın arkadaşım İpek le  aynı okulda girecektik sınava ve  bu durum  beni biraz daha rahatlatıyordu. O hep bana güven verirdi zaten  şu cümlesini hatırladıkça içim içime sığmıyordu; "ooff kızım yakında üniversiteli olacağız hala inanamıyorum. Ne kadar havalı oluruz yaaa bi düşünsene... Ay ben inanıyorum ikimiz için de herşey çok güzel olacak." İpek benim en yakın arkadaşım ben herşeyimi ona anlatırım. O da bana anlatır. Aramızdan su sızmaz kısacası. Yarın okulun bahçesinde görüşecektik onunla. Evlerimiz birbirine yakın olsaydı birlikte giderdik ama evlerimiz baya uzak. Şu an o kadar heycanlıyım ki gözüme uyku girmiyor. Ama uyumassam da sınavda uyuyakalacağım düşüncesi ve kafamdaki bir çok soru yerini uykuya bırakmazken gözlerim yavaş yavaş kapanmıştı. Artık yeni bir macera vakti gelmişti. Yarın uyanmak için bir sebebim vardı. Hayallerimi gerçekleştireceğim bir sebebim.

KIRMIZI ANANASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin