y.i.r.m.i : İki milim

15 7 0
                                    

Sabah olur olmaz İpek in aramasıyla uyandım. Telefonu açar açmaz
"Nazlı ne yaptın? Neredesin? Barış lamısın? İyimisin? " Dedikten sonra teker teker sorularına cevap vermeye başladım.

"İpek sakin ol Barış ın yanındayım. Ve iyiyim. Sen ne yapıyorsun."

"Nazlı konum at gözümle görcem seni."

"İpek abartıyorsun ama iyiyim. Tamam yinede  atıyorum konum zaten seninle konuşmak istediğim bir konu var. Bu arada gelirken bavulumu da getir ama nedenini sorma anlatacağım."
Der demez telefondan gelen kapı sesini duydum İpek çoktan çıkmıştı bile evden.
"Tamam gelince konuşuruz baybay." Dedi ve telefonu suratıma kapattı. Yataktan kalktım ve saate baktım. Saat daha 07.45 ti. Ve İpek bu saatte beni aramıştı. Gerçekten deli bir arkadaşa sahibim. Kalkıp ev halkının kalkıp kalkmadığına baktım. Kimse uyanmamıştı. Hepsi mışıl mışıl uyuyordu. Mutfağa gittim ve kahvaltı hazırladım.

İlk önce hazırladığım müthiş kahvaltımın kokusuna Berke uyandı.
"Ooo sen mi hazırladın bunları? Çok güzel koktu vallaha başkan." Berkeye bakarak
"Başkan?" Diyince emre sofraya oturup menemenden tırtıklamaya başlarken
" Sen böyle her söylediğimi tekrar mı edeceksin?" Daha Berke nin sorusuna cevap veremeden kapı çaldı.  O sırada ocaktaki çay taşmak üzereydi bende Berke ye bakıp
"Berke gidip kapıyı açsana arkadaşım geldi." Berke gidip kapıyı açtı. İpek içeri girdi. Kahvaltı hazırlayan bana bakıp

"Nazlı bir an bu arkadaşı kapıda görünce yanlış gedim zannettim." Diyince Berke İpek e ciddi bakarak
"Ben Berke Barış ve Nazlı nın arkadaşıyım. Sen?" Dedikten sonra İpek te Berke ye bakarak
"İpek bende canım." Dedi. Berke gülerek Ipek e cevap verdi
"Tamam canım." Onların tatlı ama sert konuşmasını bölerek Berke ye
"Berke sen git diğerlerini uyandır. Kahvaltı hazır." Dedim. O sırada İpek şaşırarak
"Diğerleri?" Dedi.

İpek e bakarak
"Barış ın tayfasından bahsediyorum. Tanışınca seveceğine eminim."
"Berke gibi olmazlarsa severim." Dediği sırada kıkırdadım. İçeriye Barış larda girince bir güzel kahvaltı yaptık. Tabi bu sırada İpek bizimkilerle tanıştı. BİZİMKİLER? Evet artık onlar benim dostumdu. Kahvaltımızı yaptıktan sonra İpek le odaya geçtik ve yalnız konuşmaya başladık.

"Nazlı ne yapıyorsun burada. Hadi toparlan da gidelim. Bavulunu da neden istedin anlamadım."

" İpek ben Barış ın yanında çalışmaya başladım."

" Ne işi bu?"

"Barış ın kameramanı olacağım. Yani ... seninle Istanbul a gelemeyeceğim. Burada kaldığım süre boyunca Barış bana eğitimimim için ön bilgi verecek. Bende karşılığında para almayacağım."

"Nazlı iyide annenler kabul etti mi?"

" Ben konuştum annemlerle izin aldım. İstersen sen de benimle burada kal İpek."  İpek bana umutsuzca bakıp

" olmaz burada kalamam. Gitmem lazım."

"Otelin tadını da çıkartamadık."

"Nazlı ben şimdi otele gideyim. Bavulumu toplayıp geri döneyim. Sen beni merak etme. Hem zaten otelin sensiz tadı olmaz."

"Tamam ama seni yolcu edeceğim şimdi gidiyoruz birlikte." İpek gülümseyerek
"Tamam gidelim o zaman." Dedi.

İpek i  Barış la havaalanına getirdik. İpek yüzündeki yalancı gülümsemeyle
" Nazlı kendine dikkat et. Seni seviyorum. Görüşürüz." Dedi ve sarıldık. Bende İpek e bakarak
"Özür dilerim. Seninle gelmeyi isterdim ama..." Daha sözümü bitirmeden tekrar bana sarıldı ve gitti.  Biz de Barış la eve geri döndük.

İpek le başladığım maceram bizimkiler le son bulacaktı. Bugün den itibaren Barış larla video lar çekecektik. Barış bana video çekmeyi öğretecekti. Bunun düşüncesi bile beni heyecanlandırıyordu. Aramızda iki milyon insan olduğunu düşündüğüm adamla artık aramda iki milim bile yoktu. İki milim bile... bundan sonra herşey çok farklı olacaktı. Sevdiğim adama arkadaş diyecektim onu kaybetmemek için. Hemde aramızda iki milim bile yokken.

O bana İzmir e gelmeden önce o kadar imkansızdı ki sanki iki milyon takipçisini  tek tek  geçmem gerekti. Ama tesadüf eseri ben o iki milyon için kameramanlık yapacaktım. Onları aşmam imkansızdı ama onların izlemesi için video çekecektim. Barış ı izlemeleri için.

Bölümü nasıl buldunuz? Sizce ne olacak devamında? 💮💮
                                       ))))))))

KIRMIZI ANANASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin