@cagladrre(2006 Nisan 9)
O gün annem ve babam için özel bir gündü,
annem ve babamın eski lise arkadaşları canan Teyze ve Rahmi Abi bizim evimize ziyarete geleceklerdi.
Biz o sıra yeni taşınmıştık karadenize,
eskiden annemler yeni evliyken Ankara' da yaşamışlar ben altı yaşıma basınca da karadenize taşınmışız o zamanlarda da Barış' ın annesi ve babası İstanbul dan karadenize tatile
gelmişler.
Eee tabi canan teyzeler ve annemler aynı yerde olunca normal olarak görüşmek istemişler.
Işte görüşecekleri günde bugün oluyor.
En son ben doğmadan önce annemler ve canan teyzeler görüşmüsler. Şimdi de uzun süre sonra görüşecekler.Canan teyzeler eve geldiklerinde ben mutfakta
çikolatalı süt içiyormuşum ve canan teyzelerinde bir oğlu varmış. Yani Barış tan söz ediyorum.
Annem Barış ' ı ona kakoulu süt vermek için mutfağa getirdiğinde tanışmışız."inana biliyormusunuz sizin sevdiğiniz çocuğa annenizin kakaolu süt verdiğini,kim bilir belki annem Barış' ın bezini falan da değiştirmiştir."
Biz Barış' la mutfakta kakaolu
süt içerken annem
beni Canan teyzelerle tanışmam için oturma odasına götürmüş.
Canan teyze ve Rahmi abiyle tanışmışım.
O sırada da annemler Barış' la sohbet ediyorlarmış.
Canan teyze beni o kadar sevmişki uzun bir süre kucağından aşağı indiememiş.
Ben Canan teyzenin kucağında otururken Barış boyama kitabında boya yapıyormuş. Annemde Canan teyzelere
" bi çay daha içermisiniz?" Diye sormuş Canan teyzeler de kabul etmişler annemin nazik teklifini. Annem çayları getirdiği sırada Rahmi amca
Canan teyzeyi dürterek "Canancığım Nazlı'mıza hediyesini vermeyi unuttuk bak görüyormusun sen şu işi!" Derken oradan Canan teyze de "Dur bey tühlenip vahlanma oğlumuz Barış getirsin çantamdaydı " der ve orda Barış a bana hediyemi getirmesini söyler.
Canan teyze anneme dönerek "Aslında biz Rahmiyle Nazlı ya barbie bebek alacaktık ama Barış..." derken. Barış gelmiş ve bana elindeki hediye paketini uzatmıştı çoktan.
Elimdeki paketi merakla açmışım açtığım paketten bir bez bebek çıkmış." Evet Barış bana barbie bebek almak yerine bir bezbebek almış.
Zaten bende oldum olası barbie bebekleri sevmem
uzun çırpı bacaklı sarı çiyanlar...
işte bana bez bebek verdiği o an Barış 'a bağlandım.
Belki bana verilecek bebeği o seçmeseydi ya da bana barbie alsaydı ona bu kadar bağlanmayacaktım."...O günün üstünden iki ay geçti.
Ve biz hala Barış la arkadaşız.
Şimdi size iki aylık serüvenimizin bitişini anlatayım.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI ANANAS
Historia CortaAnanas bizi sevmedi diye bizde ananası sevmekten vaz mı geçelim? Ben ne bana kırmızı anası verdikten sonra kaybettiğim Barış tan vazgeçtim ne de kırmızı ananası düşürdüğümde kaybettiğim Barış tan vazgeçtim.