Barış ın İstanbula gideceği gün annemler onları yolcu ediyordu. Saat daha çok erkendi. Herkes yolculuk hazırlığıyla meşgulken bende pencerenin camından onlara bakıyordum. Daha doğrusu dışarıya çıkmaya yüzüm yoktu. Barış lar arabaya binip gittiklerinde bileğimde kırmızı ananas vardı. Artık ananası sevmiyordum. Beni Barıştan ayıran kırmızı ananastı. Hemde sonsuza kadar. Derken odama annem girdi. Pencernin yanındaki puf uma oturarak bana şunları söyledi;
"Bak güzel kızım insanlara yalan söyleyerek bir yere varamazsın. Yalan söylemek sana sadece onları kaybettirir. Sorunlarını böyle çözmemelisin. Konuşarak tatlı dille çözebilirsin. Barış sen ona kendini affettirmeye çalıştığın için kızmadı sana sen ona yalan söylediğin için kızdı. Şimdi elini yüzünü yıka kahvaltı edelim." Dedi. Yine karşımda hak verdiğim bir annem vardı.
Barış ı iki ayda ne kadar da çok sevmiştim oysa ki. Barış la olan her anımı dakikamı çok özlemiştim şimdiden ama ne yapsam nafile giden geri gelmeyecekti işte. Bu hikayede de giden Barış kalansa ben oldum. Şimdi anlıyorumda Barış bana kızdığında Melek derdi. Hatırlasanıza çamura düştüğümde, yalanım ortaya çıktığında bana Melek diye seslenmişti. Şimdi anlamıştım bana neden Melek dediğini. O bana kızgındı bense şımarıklık yaptım. Onun bana kızgın olduğunu anlayamadım. Şimdiyse oyun arkadaşı elinden alınmış onun yeri bir oyuncak la doldurulmuş bir çocuk gibiyim. Elimdeki bu ananaslı oyuncak asla Barış ın yerine geçemez.
Başımı cama yasladım ve öylece Barış ın gittiği yola baktım.Ben şimdiden onunla yemek kavgalarımızı, arabada cam kenarına kim oturacak kavgalarımızı, hayır benim dediğim oyunu oynayacağız kavgalarımızı, şu çizgifilm i izleyeceğiz kavgalarımızı özledim. Şu an kendimi gumball sız darvin, tom suz jery, doktorsuz hasta, mickey siz minnie gibi hissediyorum. Ben tek başımayken "Garfield gibiyim" tembel ve sakar. Doktorluk hayallerini benimle paylaşan çocuğu özlüyorum ben. Bu yüzden kendime kızıyorum ve affedemiyorum. Ben tam bir kırmızı ananasım. Bizi ayıranım ben...
Garfield i izlediniz mi? İzlediyseniz beni anlayabilirsiniz? Bu arada hangi çizgi filmleri izlersiniz? Ben şu aralar uğur böceğiy le karakediyi izliyorum. 😆😆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI ANANAS
Historia CortaAnanas bizi sevmedi diye bizde ananası sevmekten vaz mı geçelim? Ben ne bana kırmızı anası verdikten sonra kaybettiğim Barış tan vazgeçtim ne de kırmızı ananası düşürdüğümde kaybettiğim Barış tan vazgeçtim.