29: Günebakan

13 6 0
                                    

Ayçiçekleri güneş'in yönünün
değişmesiyle yapraklarını oraya açarlar. Güneş'e bakarlar. Bence hiçbir ayçiçeği gece güzel değildir. Gündüz güzellerdir çünkü gece onlara ait değil. Çünkü onların güzelliğini çoğu insan gece fark edemez. Peki bu çiçekler Güneş'e bakıyorlarsa neden isimleri Ayçiçeği? Diğer ismi Günebakan'ken neden diğer ismi Ayçiçeği? Neden zıt isimleri var? Aslında bunun cevabını tahmin edebiliyorum. Çünkü Ay'da Güneş'i seviyor. Her sabah Güneş doğsun diye Ay ölüyor. Güneş'te her akşam Ay doğsun diye ölüyor. Ama ikisi asla birlikte olamazlar. Güneş ve Ay asla birleşemez. Birleşirlerse biz ölürüz. Bu yüzden birleşmemeliler. Ama elbet bir gün birleşecekler ve ben o gün mutlu olacağım. Ay bir uydu, Güneş'te bir yıldız. İkiside farklı yerlere ait ama birbirleri için ölüyorlar. Ben Nazlı ve ben Ay'ı Güneş'e yakışıştırdığım için çok seviyorum. Güneş öyle sıcakki kışın en çok ona ihtiyaç duyuyorum. Ama nedense o beni yaz günü buluyor. Neden Güneş ve Ay dengede değil anlamıyorum. Mesela geceleri Güneş'i görmek neden imkansız. Belki'de hiç gündüz ve gece olmamalı. Hep aynı şeyleri yapmaktan sıkılmıyorlarmı? İkisini yan yana görmek neden mümkün değil? Bide ben eskiden Barış'la bir daha asla yan yana olamayacağımı düşünürdüm ama yanıldım. Ve bu benim hayatımda tanık olduğum en güzel yanılmam. Ben böyle güzel bir hata yapacağımı tahmin edemezdim. Yanılmak ilk defa kulağıma güzel geliyordu. Bu hikayede günebakan kimdi? Güneş kimdi? Buldum galiba.

"Bu hikayenin günebakan'ı benim sende benim Güneşimsin." Barış benim Güneşimdi. O nereye yönünü çevirse ben ona bakacaktım. Peki bu hikayede Ay kimdi? Düşünüyorumda bence Ay Karasu olmalı. Benim hayali verdiğim soyismin sahibi Barış olmalı. Onun küçüklüğü olmalı. Bu hikaye bizim hikayemiz. Kahramanları biziz bu hikayenin. Barış ve Nazlı demiyorum, Biz diyorum. Çünkü bizi kimse ayıramaz. Bu yüzden isimlerimiz'de ayrılmamalı.

Bölüm nasıldı? Beğendinizmi?
Bu arada en sevdiğiniz çiçek ismi ne? Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Hepinizi öpüyorum günebakanlarım umarım hepiniz Güneş'inizi bulursunuz.
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

KIRMIZI ANANASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin