Kolejna książka!
Kolejny romans!
Tak, dokładnie!
Kolejna książka z tego gatunku, znajdzie się na moim profilu.
Może kogoś zainteresuje!Ta książka, nie wiem czy będzie inna, ale ja raczej napewno nie spotkałam się na wattpadzie z podobną historią.
Książka ta będzie nosić tytuł...
A może lepiej okładkę pokazać?
Dobra, macie okładeczkę!
Tak oto będzie wyglądać okładka i taki będzie tytuł.
Zainteresowałam kogoś?
Dajcie znać koniecznie!Dać jakiś mały zarys?
Ok!
A więc tak:Kaya, niegdyś rozpromieniona dziewczyna, która była duszą towarzystwa. Teraz, po tragedii jaka miała miejsce w jej życiu, zmieniła się w największego odludka w szkole. Odepchnęła opiekunów sierocińca, w którym wylądowała. Odepchnęła przyjaciółki. Odrzuciła od siebie wszystkich. Chciała cierpieć w samotności. Wolała być sama. I tak już zostało.
Do pewnego dnia, kiedy jej najlepsza niegdyś przyjaciółka, postanowiła coś zrobić. Razem z całą paczką, poprosiły o pomoc pewnego chłopaka, któremu Kaya zawróciła w głowie. Wiele czasu minie, zanim coś im się uda zdziałać w jej kierunku, a na ich drodze stanie pewna osoba.
Więcej nie zdradzę!
Dajcie znać czy ktoś będzie czytał!
Pojawienie się tej książki przewiduję na, tak mniej więcej,
10 lipca (piątek)
Jeszcze nie wiem o której, ale bardziej pod wieczór.Co do dzisiejszego rozdziału.
Nie wiem czy się pojawi, ponieważ wstawiłam to, ale jeszcze pomyśle!
Choć zapewne dostanę kopa w tyłek, żebym się ruszyła do roboty.
Prawda, JoannaSuchodolska?
Doskonale wiem, że będziesz to czytać.
W każdym razie, dajcie znać co myślicie o historii.
Czy kogoś zainteresowałam?
Jeśli tak, to mam nadzieję, że będziecie czytać!
Ja tymczasem się żegnam!
Narazie!
( Przepraszam, jeśli jest to wszystko napisane w bardzo chaotyczny sposób, ale już się nie mogłam doczekać, aż się z wami tym podzielę!!)
CZYTASZ
Bo to moje marzenie
RomansaOd śmierci mamy, ani razu nie płakałam. Nie uśmiechałam się już tak szeroko jak kiedyś. Jednak był jeden wyjątek, kiedy to robiłam. A była nim moja pasja, którą chciałam się podzielić ze wszystkimi dookoła. Pokazać co czuję. Pokazać to, jaka jestem...