Bölum 33 "ÇÜNKÜ;"

2K 135 97
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazım yanlışlarım olduysa affola♥️

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lutfen🙏


BÖLÜM 33

"ÇÜNKÜ;"



Hatırlatma;

Kapının önünde durduğumda kulağımı kapıya yaklaştırdım.

"Ecem nerede kaldın?" endişeyle kalbim teklerken çoktan kapının üzerine doğru sendelemiştim.

Kapı açıldığında gordüğüm şeyle bedenim buz kesti. Dudaklarım aralanırken buna anlam veremedim.

İki beden hoyratca öpüşüyordu.  Elim kapı pervazıni bulduğunda Çağla çoktan yanıma gelmişti.

📍

Fal taşı gibi açılan gözlerim ikiliden ayrımıyordu. Ne diyeceğimi bilemiyordum.Çağla yanıma gelir gelmez tiz bir sesle cırladı.

"Abi !" ikili birbirinden ışık hızıyla ayrılırken şaşkınlıktan dilim dahi dönmüyordu. Hilmi ve Çınar'ı öpüşürken basmıştım.

Ne yani Çınar ve Hilmi gay miydi?

"Abi sen gay miydin ya!?" Çağla aklımdaki soruyu dillendirmişti. Çınar yutkunup Çağla'ya baktı.

"Bağırma abine" kaşlarını çatıp kardeşini azarladı.

Halen olduğum yerde kalmış buna inanamıyordum.

Bizim Çınar ve Hilmi.

Şaka olmalı.

"Ne oluyor burda amına koyayım?" Savaş'ın adımları koridorda yankı yarattı.

Kokusu burnuma dolarken kalbimin sızladığını hissettim. Ona bakmamaya çalışıyordum.

Tam arkamda durduğunda soluklarının saçıma vurduğunu hissedebilmiştim. Kasten mi yapıyordu bunu? 

"Niye bağırıyorsunuz siz?"  derin bir soluk alıp odada duran ikiliye baktı.

"Ne işiniz var lan sizin benim odamda" avuç içimi alnıma koyup gözlerimi yumdum. Bugün ne boktan bir gündü. Her aksilik bugündeydi sanki.

"Savaş abi Ecem, abim ve Hilmi'yi öpüşürken bastı." arkamdaki bedenin nefes alışverişlerinin hızlandığını hissedebilmiştim.

"Benim odamda mı yap....dur bi dakika ne!" olayları yeni kavrıyor gibiydi. " Hilmi'yle Çınar mı dedin sen?"  aldığı soluklar saçıma vururken  sozlerine devam etti.

"Lan Hilmi!" kükremesiyle suratımı buruşturdum. Kulağımı çınlatmıştı.

"Sen geçen akşam benim odamda ne yapıyordun? Taciz falan etmedin demi lan beni!" elini hayırdır anlamında salladı.

αнєηк "υуυм" •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin