SINIR; 10 OY 30 YORUMSınır geçilmeden yeni bölüm gelmeyecektir...
Keyifli okumalar...
BÖLÜM 24
"İÇİNDEKİ ŞEYTAN"
"Gerçekten kardeş miyiz ?" saçlarımda hissettiğim hareketlilikle kaşlarımı çattım. Uykumla uyanıklık arasında bir yerdeydim.
"Kardeşimsen eğer" gür ses tonu Savaş'a aitti. "Nasıl abin gibi davranabilirim sana?" yüzümde hissettiğim sıcak nefeslerle gözlerimi açmaya çabaladım.
"Bu saatten sonra nasıl sana kardeşim gözüyle bakarım be kadın" kalbim ritmini kaybederken kirpiklerimi kırpıştırarak araladım.
Saçlarımdaki el ışık hızıyla uzaklaşırken derin bir nefes alıp karanlıktaki iri bedeni seçmeye çalıştım.
Benden uzaklaştığında yüzüne vuran sokak ışığıyla keskin çehresi ortaya çıktı. Yüzündeki acıya şahit oldum. Karanlıkta saklamaya çalıştığı acısına şahit oldum. Beceriksizce yatakta doğruldum.
"İyi misin?" yutkunup bakışlarımı ondan kaçırdım.
"Olmaya çalışıyorum"
"Yarın psikoloğa gideceğiz" şaşkın bakışlarım onu buldu" Kriz geçirmemen normal değil" derin bir soluk aldığında göğsü kabardı. Neden kriz geçirmediğimi benden merak ediyordum.
"Gördüğüm cinayetlerden bahsedemeyiz ama" Savaş sorumu bekliyormuş gibiydi karanlık odada üzerimdeki bakışları hissettim.
"Güvenilir biri olacak için rahat olsun" içim rahat etmese de kafamı olumlu anlamda salladım. Bahsedip bahsetmeyeceğime karar verememiştim.
Ellerimi saçımdan geçirdiğimde aklıma cinayeti gören kadın geldi. Bakışlarım Savaş'ı bulduğunda gökyüzüne baktığını fark ettim. Ona baktığımı hissetmiş gibi siyahlarını bana çevirdi.
"O kadına ne oldu" kaşlarını çatıp yüzüme daha dikkatli baktı.
"Hayatına devam edecek" bakışları yüzümdeyken devam etti. "Hiç bir şey olmamış gibi" kadının bu durumu bu kadar çabuk kabullenebilmesi beni şaşırmıştı.
"O adam kadını rahatsız eden bir sapıkmış" şaşkın bakışlarım Savaş'ı buldu. " yıllardır peşindeymiş, onu kurtardığım için bana teşekkür etti." dudakları belli belirsiz kıvrıldığında bu durumdan mutluluk duyduğunu anlayabilmiştim.
"Ben kocası falan sanmıştım" üstümdeki yorganın desenlerinde gezdirdim bakışlarımı " Peki ya o adama ne yaptın" bakışlarım onu buldu.
Alacağım cevaptan korkuyordum. Kararmış siyahları beni buldu. Belli belirsiz yutkunduğumda yatakta dikleşti.
"Bilmesen de olur kuzu" bakışlarını benden kaçırdığında ellerimle yüzünü kavradım. Şaşkınlık dolu siyahları beni buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
αнєηк "υуυм" •Tamamlandı•
Genç Kurgu"Seni tam 22 dakikadır öpmüyorum." Dudaklarım aralanırken ne diyeceğimi bilemedim. Gerçekten saymış mıydı bunu? Bakışlarındaki ciddiyet ortadaydı. "Şaka yapıyorsun" kısık gülümsememi sadece ikimiz duyabilmiştik. "Saydın mı bunu cidden?" dedim şaşkın...