BÖLÜM 3 "KAÇAK KUZU"

5.6K 306 51
                                    


BÖLÜM 3

"KAÇAK KUZU"


Kahvelerimin üzerine kirpiklerim örtülmüştü. Burnuma dolan yakıcı koku suratımı buruşturmama sebep oldu. 

Bedenimin üzerine ağırlık çökmüştü sanki. Kendimi güçsüz ve yorgun his ediyordum. Düzenli nefeslerim dışarı vururken yavaş yavaş gerçekliğe dönmeye başladım. 

Gözlerimi açmak için çabaladım. Boğazımdaki kuruluk kendini belli ederken görüş alanıma giren tek şey beyaz bir tavan olmuştu.

 Derin bir nefes alıp kafamı yavaşça sağa çevirdim. Gördüğüm yüzle kaşlarım çatıldı. Gördüğüm şeyler bir bir gözümün önüne gelirken bedenim baştan sona ürperdi. 

Bu adamın burada ne işi vardı? Kaşlarım daha da çatılırken elimin altındaki yorganı sıktım. Kopkoyu gözleri yüzümde gezindi. Soğuk bakışları daha da ürpermeme sebep olurken yutkundum.

"Kaçak kuzu da buradaymış" dedi gür sesiyle. Kalbim korkuyla hızlanırken kesik kesik solumaya başladım. Gözlerime dolan yaşlar canımı yakıyordu. Siyah gözlerinde hiç bir duyguya dair bir şey yoktu.

"Aynı okulda olmamız tesadüf mü kaçak kuzu?" gözlerim şaşkınlıkla büyürken dolu gözlerimi ondan çektim.

 Titrek bir nefes firar etti dudaklarımın arasından. Bir katilin yüzünü her gün görecek miydim?

"Neden buradasın?" dedim titrek çıkan sesimle. Az da olsa koltuktan kalktığını görebilmiştim.

 Ellerini cebine koyup yavaş adımlarla yatağın kenarına yaklaştı. Bakışlarım istemsizce gergin yüzünü buldu. 

Bedenim korkuyla kasılırken nefes almayı kestim. Siyahları her geçen dakika daha da koyulaşıyordu.

"Seni kurtardım"  Beni kurtarmaktan hoşnut olmadığı çok belli oluyordu. En son gördüğüm şeyler bir bir gözlerimin önüne geldi. 

Kriz geçirişim, yere yığılışım ve birinin güçsüz bedenimi taşıması. Beni taşıyan kişinin karşımdaki adam olduğu gerçeği gün gibi ortadaydı. Yutkunup bakışlarımı kaçırdım.

"Rüyanda ne gördün?" dedi çenesi kasılırken. Bakışlarım anında onu bulurken gözlerimi kırpıştırdım. Sabırsız bir şekilde gözlerime bakıyordu.

"Neden bahsediyorsun?" derin bir nefes aldığında burun deliklerinin büyümesine izin verdi. Siyahları bir süre odada gezindi. Bakışları tekrar beni bulurken gerildim.

"Onu öldürme diye sayıklıyordun" söylediği şeyle sarsıldım. Rüyamda kırmızı kabanlı kadını görmüştüm. 

Karga dövmesi olan adam onu tekrar ve tekrar öldürüyordu. Ne kadar yalvarsam da buna engel olamamıştım. Her zamanki gibi... Gözlerim dolarken kurur dudaklarımı yaladım.

"Bir şey mi saklıyorsun?" dedi gözlerini kısarak. Bir şeyler sakladığımı sezmiş gibiydi. Korkum bedenimi tekrar esiri altına alırken derin nefesler almaya başladım.

"Ne saçmalıyorsun sen?" dedim hafiften yüksek çıkan sesimle. Derin bir nefes alıp iri eliyle burun kemerini sıktı.

 Gözlerini kapatıp nefesini dizginlemeye çalıştı. Sinirlenmişti, öfke problemi olduğunu anlayabilmiştim. Gözlerini açtığında hala derin nefesler alıyordu.

"Yalan söylediğini anlamamak için geri zekalı olmam gerek kaçak kuzu" dişlerinin arasından tıslarken yüzünü yüzüme yaklaştırmıştı. Siyah gözlerinin esiri altında kalırken gözlerimi kaçırdım.

αнєηк "υуυм" •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin