Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen...♥️🙏
BÖLÜM 37
"GÜL DEMETİ"
✏️
6 GÜN SONRA;
Araba kazamızın üzerinden 6 gün geçmişti. Hastaneden 4 gün önce çıkmış,çabucak kendimi toparlamayı başarmıştım.
Dün ise Savaş'la beraber hastaneye gidip alçılarımızı çıkarmıştık. Uzun bir süre alçı yüzünden zor şeyler yaşamıştım.
Şimdi ise koluma kavuşmanın sevinciyle sırıtıp duruyordum. Elimdeki dondurmayı kaşıklarken,filmin en heyecanlı yerindeydim.
Bir cinayet filmi izliyordum,adamın insanlara karşı kurduğu suikastlar çok hoşuma gitmişti. Televizyona odaklanmışken kapının sesini duydum.
Anlamsızca sinir kat sayım yükselmişti. Son günlerim epey stresli geçiyordu,buna en büyük katkısı olan şey ise Veli'nin telefonuna indirdiğim uygulamaydı.
Uygulama telefonundaki verileri gün gün bize aktarıyor ve Veli'nin yaptığı pis işleri öğreniyorduk.
Dün bir fuhuş işiyle ilgilendiğini öğrendiğimde çok sinirlenmiştim. Kadınları kaçırıp ilişkiye girmeye zorluyordu.
Hatta henüz 16 yaşında olan bir kıza tecavüz etmişti. Bunu telefon konuşmasında dinlemiştim. Karşısındaki adama kızın cesedini ortadan kaldırmasını söylemişti.
Tam bir pezevenkti. Bu adamın ölümü sevaptı artık. Bıkkın bir soluk verip elimdeki dondurma kabını masaya bıraktım. Kapıya ilerlediğimde gelen tıklama sesiyle bağırmak zorunda kalmıştım.
"Geldik be çatlama!" kapının kulpunu indirdiğimde görüş alanıma kutuyla bekleyen bir adam girdi.
Elindeki kutu kırmızı renkteydi ve siyah kurdeleyle bağlıydı. Gördüğüm görüntüye anlam veremezken uzun saçlı adam kendini açıkladı.
"Savaş bey kutunun içindekini giyip şuradaki arabaya binmenizi söyledi." dudaklarım istemsizce kıvrılırken arabaya baktım.
Araba siyah bir limuzindi. Otuz iki diş sırıtırken bana uzatılan kutuyu kucağıma aldım.
"İyi günler"
"Sanada" kapıyı ayağımla kapayıp elimdeki kutuyla bakışarak salona girdim. Kutunun içinde ne gibi bir şey olduğunu bilmiyordum.
Kutuyu koltuğa koyup siyah kurdeleyi kendime çektim. Kumaş gibi kayıp açıldı. Kurdeleyi kenara atıp kutunun kapağını açtım. Gördüğüm beyaz elbiseyle dudaklarım aralandı. Askılarından tutup havaya kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
αнєηк "υуυм" •Tamamlandı•
Novela Juvenil"Seni tam 22 dakikadır öpmüyorum." Dudaklarım aralanırken ne diyeceğimi bilemedim. Gerçekten saymış mıydı bunu? Bakışlarındaki ciddiyet ortadaydı. "Şaka yapıyorsun" kısık gülümsememi sadece ikimiz duyabilmiştik. "Saydın mı bunu cidden?" dedim şaşkın...