Αμέλια
Ο ουρανός ξημέρωσε με εμένα να μην έχω κοιμηθεί ούτε λεπτό . Οι σκέψεις είχαν κατακλείσει το μυαλό μου....Τα χθεσινά του λόγια έρχονται ξανά και ξανά στο μυαλό μου. Έχουν αλλάξει πολλά και ταυτόχρονα τίποτα..... Έχω την αίσθηση ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει .
flashback
<<Άρη >> Η φωνή μου ψιθυριστή, αδύναμη να χαλάσει την σιωπή και δημιουργήσει τυφώνα. Γιατί κρίνοντας από το βλέμμα του αυτό θα γινόταν. Εκείνος με κοίταξε.. Δεν ξέρω αν με άκουσε ή το αισθάνθηκε αλλά γύρισε.. Το χειρότερο όμως ήταν το βλέμμα του! Κενό...Κανένα συναίσθημα δεν φανερώνονταν μέσα .Σαν όλα είχαν πεθάνει με την εικόνα που αντίκρισε.
<<Τι θες Αμέλια; Θα μου πεις ότι δεν είναι αυτό που νομίζω ; Τι πρωτότυπο ! '' μου είπε εκείνος σκληρά και ειρωνικά και ένιωσα λες και μόλις με είχαν χτυπήσει ....Γιατί κατάλαβα ότι δεν μου έχει καθόλου εμπιστοσύνη.
<<Άρη !Πρέπει να συζητήσουμε δεν νομίζεις; Έχουν γίνει τόσα πολλά αυτές τις ώρες .Για το μόνο όμως που μπορώ να σου εγγυηθώ είναι ότι δεν συμβαίνει τίποτα με τον Ορέστη>> Το βλέμμα μου εξέπεμπε μια σιγουριά αλλά η φωνή μου παρέμενε ήρεμη . Προσπάθησα να τον πλησιάσω όμως εκείνος έκανε ένα βήμα πίσω.
<<Αλήθεια Αμέλια; Και τότε γιατί ήσασταν αγκαλιασμένοι, σε παρηγορούσε να φανταστώ ;>> συνέχισε ειρωνικά ενώ μας κοιτούσε με ένα βλέμμα αηδίας.
<<Άρη ...μην το κάνεις αυτό.Σε παρακαλώ..>>του ψιθύρισα ενώ με το βλέμμα μου τον παρακαλούσα να τα βρούμε. Όλες οι προηγούμενες μου σκέψεις είχαν φύγει. Το μόνο που με ένοιαζε ήταν να μην τον χάσω .
<<Εγώ φταίω πάλι Αμέλια; Χα να φανταστείς ερχόμουν να σου ζητήσω συγνώμη για την συμπεριφορά μου...Γιατί δεν ...σου άξιζε...Και εσύ; Τι έκανες Αμέλια; Με έκανες να νιώθω για ακόμη μια φορά μαλάκας. Και όσο για εσένα Ορέστη ..λυπάμαι που σε θεωρούσα κολλητό μου.>> είπε σκληρά και στου δυο μας και έφυγε αφήνοντας με εμένα πίσω με δάκρυα στα μάτια και μια πληγή στην καρδιά που συνεχώς αιμορραγούσε....
--------------------------
Η συμπεριφορά του με προβλημάτισε. Μετά το τελευταίο περιστατικό ήμουν πεπεισμένη ότι βιαστήκαμε .Ότι δεν είχε κατασταλάξει ακόμη τι ένιωθε για εμένα...Όμως....χθές ,είδα στα μάτια του πόσο πληγώθηκε...Πόσο τον πόνεσε η εικόνα της κοπέλας του στην αγκαλιά του παιδικού του φίλου.
YOU ARE READING
Γίνε Το Παραμύθι Μου
RomanceΜιά φορά κι έναν καιρό ζούσε σε ένα μεγάλο παλάτι ένας πανέμορφος Πρίγκιπας. Αυτός ο πρίγκιπας είχε ερωτευτεί ένα φτωχό κορίτσι του βασιλείου και ήθελε να το παντρευτεί. Βασικά....λάθος..... στην δική μας περίπτωση έχουμε έναν αλαζόνα και γυναικά γ...