Δεύτερες σκέψεις

805 75 32
                                    

Άρης

Μετάνοια...

Ένα μεγάλο συναίσθημα που το έχουν ζήσει όλοι...

Ένα συναίσθημα που σου καίει την ψυχή σαν φωτιά...

Ένα συναίσθημα που φωλιάζει μέσα σου για να σε τιμωρήσει για τις λανθασμένες σου πράξεις...

Ακόμα κι αν είναι το μόνο αδιέξοδο...

Την έβλεπα να φεύγει δακρυσμένη και ένιωθα να παίρνει μαζί της και ένα κομμάτι της καρδιάς μου ... Γιατί ό,τι και να γίνει της ανήκει...

Γιατί την αγάπησα...

Και θα συνεχίσω να το κάνω...

Όπου κι αν είμαι....

Γύρισα στο μπαρ και πήρα το μπουκάλι με το ουίσκι. Γέμισα ένα ποτήρι και το ήπια .

Δεύτερες σκέψεις κατέκλυζαν το μυαλό μου...

Όμως όχι...

Δεν έπρεπε να μετανοιώσω...

Είναι για το καλό της...

Καθώς έπινα ένιωσα ένα χάδι στο πόδι μου. Γύρισα το βλέμμα μου και είδα την Νάντια να με κοιτάζει προκλητικά . Φορούσε μόνο κάτι μικροσκοπικά εσώρουχα . Γέλασα ειρωνικά...

Η Αμέλια δεν θα το έκανε ποτέ αυτό...

Γιατί η Αμέλια δεν είναι σαν τις άλλες...

Είναι ξεχωριστή...

Όποιος θα είναι δίπλα της θα είναι ευτυχισμένος...

Ήπια άλλο ένα ποτήρι και έκλεισα τα μάτια μου. Το χάδι της με αηδίαζε . Δεν ήθελα να με αγγίζει καμία παρά μόνο εκείνη... Ακόμα κι αν την έδιωξα ..

"Πόσα θέλεις για να φύγεις;"την ρώτησα και πήγα να βγάλω το πορτοφόλι μου όμως το χέρι της με διέκοψε.

"Μα για ποιά με πέρασες;  Εγώ απλά ήρθα γιατί μου είπες εσύ. Όχι όμως για να πληρωθώ απλά γιατί σε θέλω... Σε θέλω δικό μου.... Δεν σου αξίζει η μικρή ."μου είπε προκλητικά και άρχιζε να κατηφορίζει το χέρι της στο σώμα μου όμως με μια κίνηση την σταμάτησα .

" Έχεις λίγα δευτερόλεπτα για να σηκωθείς να φύγεις . Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση . Από εδώ και πέρα θα έχουμε μόνο επαγγελματική σχέση. Και όσον αφορά εκείνη ,δεν θα την αναφέρεις ξανά . Δεν είναι σαν εσένα ... Έχει κάτι που εσύ δεν έχεις ... Αξιοπρέπεια .... Και τώρα καληνύχτα "της είπα με κοφτό τόνο και την οδήγησα στην πόρτα όσο αυτή διαμαρτύρονταν. Άνοιξα την πόρτα και την έβγαλα έξω χωρίς να την κλείσω πίσω μου... Δεν με ένοιαζε τίποτα πλέον....

Γίνε Το Παραμύθι Μου Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang