''Başkası varmış,eğlenceli ve daha yakışıklıymış ha?''
dudaklarından tükürür gibi dökülen kelimeler canımı yakmıştı kahrolası Çağla nasıl olurda arkasındam ağlayabilecek kadar seven bir adam bulmuşken onu nasıl bırakırdı. Biran da hissettiğim suçluluk duygusu kızarmama ve yanaklarımın yanmasına neden olurken bir yandan da kedimi suçum olmadığım düşüncesine inandırmaya çalışıyordum.
Sonuçta ben o Ozan denilen Çağla hanımın yeni sevgilisi ile tanışmaya gideceğimi bilmiyordum.
Taksi evin kapısının önünde durduğunda geldiğimizi fark edip bir miktar parayı adama uzattım ve kapıyı indikten sonra binerken yaptığımın tersine yavaşca kapattım rüzgar tenimi yalayıp geçerken titrediğimi hissettim ve hızlı adımlarla kapıya ilerledim.
Sessiz olmaya özen gösterirken çantamdan anahtarlarımı çıkardım saatt geç olduğundan sokakta çıt yoktu ve bu ürpermeme neden oluyordu hızlıca kapıyı açtıktan sonra yine hızlıca kendimi sıcak eve attım ve kapıyı yavaşca kapattım.
Salonun ışığı yanmıyordu ve direk merdivenlere yöneldim.Çağlanın kapısı kapalıydı fakat kapının altından yansıyan ışık ile hala uyumamış olduğunu anlayınca direk odaya daldım.
''nerdesin sen , kötü hissettiğini ve gitmen gerektiğini söyleyip kaçtın. Eve gelirsin diye düşündüm ama evdede yoktun aradım ama açmadın , ne zamandan beri bu kadar sorumsuzsun?''
Çağla beni azarlarken söylediklerine cevap bile vermeden yatağın ucuğuna oturdum. Sorularını yanıtsız bırakırken asıl azarlanması gerekenin o olduğunu düşündüğümden dolayı gözlerimi Çağla'nın gözlerine doğru çevirdim gözlerim Çağla'yı bulduğunda yükses se tonum ile ''tüm bunlar da ne demek? '' diye azarladım.
Ne dediğimi anlamadığına emindim ve devam ettim ''çocuk perişan bunu ona nasıl yaptın Çağla, ne zamandan beri bu kadar hissizsin?'' şimdi ne demek istediğimi anladığına emindim fakat o cevap vermek yerine gözlerini kaçırmayı tercih etti.
''Yüzüme bak'' ağzımdan dökülen kelimelerden sonra oturduğum yataktan kalkmış ayakta dikiliyordum yataktan kalkmam ile bir tarafı oturduğumda çökmüş olan yatak eski halini aldı.
Çağla gözlerimin içine bakmaya çalışsada kısa bir bakıştan sonra ''sıkıldım,hepsi bu '' diye geveledi Allah aşkına bu kız beni çıldırtıyor...
''Nee'' dedim sesim ifadesiz çıkmıştı.
''duydun işte sıkıldım, hayır ne bekliyordun evlenmemizi falan mı?'' sesinin soğukluğu üşümeme neden olurken gözleri ifadesizdi. HAYIR benim arkadaşım bu kadar duygusuz değildi olamazdı,olmamalıydı.
"Çağla" dedim. Sesimi onunki kadar soğuk çıkarmaya dikkat ediyordum ve bağırmıştım. "Çocuk ağlıyordu,mahfolmuştu,o çocuğu kırmana izin veremem." Dedim bu sefer biraz daha duygulu ve bağırmadan konuşmuştum. Sonlara doğru sesim daha da kısılmıştı.
"Peki. Git sen sevgili ol o zaman onunla" o kadar rahat konuşmuştu ki gözlerim yuvasından çıkacakmışcasına açılmıştı.
"Neee"dedim şaşkınlıkla 'e' harfini bilerek uzattım." Sen -" devamını getiremeden dolan gözlerimdeki yaşları daha fazla tutamadım ve akmalarına izin verdim.Çağla'nın odasından çıkarken kapıyı sertce kapattım. Boş koridorda ayakkabımım çıkardığı tok sesler ile koşmaya başladım. Odama girdiğimde kapıyı sertce kapadım ve kilitledim. Dizlerimin gücsüzleştiğini hissettim ve yere çöktüm.
"O zaman git sen onunla sevgili ol."
Aklımda dönüp duran cümle kalbimi parçalarcasına yakıyordu.
Ben sadece yardım etmek istiyordum.
İlk defa bir ilişkisine karışmıştım. Sadece girdiği yanlış yoldan onu saptırmak istiyordum.Ama onun bana söyledikleri...
Şu anda gidip Çağla'ya sarılmak ve omzunda ağlayarak içimi dökmek istiyordum. Ama ben inciten zaten Çağlaydı.Ah. Hadi ama başka arkadaşım yoktu ki. Bu yüzden Çağla'nın omuzlarında ağlamak istiyordum.
"B-ben üzgünüm "dedi kapınım arkasından üzgünlüğü sesinden anlaşılırdı. "Öyle demek istememiştim. Melis özür dilerim."
Her ne olursa olsun bana o cümleyi söylemişti.
O zaman git sen onunla sevgili ol.Bana
Bana
En yakın arkadaşına
Dostuna
Bana...~Melis'ten ~
Şu anda biri beni alıp gebertse ona yardım ederdim. Lanet olası çenem saçma sapan konuşmuştu. Kendimden iğreniyordum. Melis beni affetmeyecekti ve onu gerçekten çok kırmıştım.
Yerde öylece oturup kapıya yaslandım dizlerimi karnıma çekip kollarımı bacaklarıma doladım. Onu ne kadar kırdığımı bir kez daha düşündüm ve sessizce ağladım.
Sadece bana yardım etmek istemişti. Ama bilmiyordu ki ona anlatamazdım. Ozan'ı o kadar çok sevmeme rağmen Melis için ondan ayrılmıştım sadece Melis için.
Selammm...
Farkındayım bu deli kız ne diye haftalarca bölüm yüklemeyip ard arda bölüm yükledi diyeceksiniz.
Hımm. Aslında şöyle haftada iki kere bölüm yükleme kararı almıştım ama haftaya sınav haftam olduğundan bölüm yükleyemeyeceğim için özür maksadında şey ettim.Bu arada vote istiyorum ve de yorum lütfen...
Multimedya: Melis'e Merhaba diyin.
Not:Karakterler konusunda -kız karakterler- kesin bir karar vermedim bu konuda yardımcı olmak isteyenler varsa msj bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Adam
Phiêu lưuKaranlık ona yakışabilecek en aydınlık kavramdı belkide. Koyu kahverengi gözleri onun tek aydınlığıydı. Ay ışığı kadar güzel olan genç kız da en az onun kadar karanlıktı aslında. Derin, Melis için karanlığa gömülürken. Melis'i kurtarmaya and içmişti...