Everything I Do

335 48 47
                                    

Şarkıyı mutlaka dinlemenizi öneririm arkadaşlarım kendisi mükemmel bir şarkıdır

İyi okumalar <3

Karşımda bir o yana bir bu yana koşan annem ve arkadaşlarımı izlerken bile yorulmuştum. Beni mezuniyet baloma göndermek için ikna etme çabalarına sabahtan beri devam ediyorlardı. Ben ise sadece odamın ortasında oturmuş üzerime attıkları kıyafetleri inceleyip burun kıvırıyordum.

Calum benimle gelemeyeceğini söylemişti. Bu sıralar dersleri fazla yoğun olduğundan ben de onu zorlamamıştım. Yıl boyunca Calum'un benimle geleceğini düşünüp kendi kendime heveslendiğimden gelen bütün teklifleri geri çevirmiş şimdi ise yalnız kalmıştım.

Gerçi gelen tekliflerden birini kabul etseydim Calum beni büyük ihtimalle öldürürdü.

"Neden anlamıyorsunuz, gitmek istemiyorum!" Cassandra'nın üstüme bir kıyafet daha savurmasıyla sabrım iyice taşarken birden hepsi durup bütün dikkatlerini bana vermişlerdi.

"Kızım, sen bütün okul hayatın boyunca balo kraliçesi olmanın hayalini kurdun ve şimdi gitmek mi istemiyorsun?" başını kıyafetlerimden çekip kaşları çatılan annem aksini istediğini bekleyen bakışlar atarken omuz silktim.

"Eski okulumdayken iki kez bahar balo kraliçesi oldum zaten anne. Şimdi aday bile değilim ve inan bana bu umurumda değil." Leah delici mavi gözlerini üzerime dikmişken işaret parmağımı ona doğru uzatıp sallamaya başlamıştım "Bana öyle bakma, bir kavalyem bile yok!"

"O kadar göz kamaştırıcı olacaksın ki tatlım, erkekler senin için sıraya girecek. İnan bana."

"Sonra da Calum bütün o erkeklerin ağzına sıça-" odaya dalan Ashton annemin varlığını fark edip gergince gülümsemişti "Bayan Wilkins? Bu ne güzel sürpriz."

Annem söylediği şeyi sorun etmeyerek "Eve nasıl girdin sen?" dediğinde Ashton mutfak kapısının açık olduğunu falan zırvalayıp bana dönmüştü.

Birden önümde diz çöküp elime nazikçe dudaklarını değdirdiğinde neye uğradığımı şaşırmıştım "Birinin kavalyem yok diye ağladığını duydum. Prensesimi mutlu etmek için buradayım efendim."

Ashton'ın bu kadar düşünceli olması beni duygulandırırken kollarımı boynuna doladım "Calum baloya gitmemek için ısrar etmeye devam ederse ona akşam bir sürprizimin olduğunu söyle dedi."

Başımı sallayıp onaylarken Ashton karşımdan kalkıp ellerini çırpmış ve dolabımın başındaki annemin yanına gidip kıyafetlerimi karıştırmaya başlamıştı. Huysuzlanmayı bırakıp kütüphanede ders çalıştığını tahmin ettiğim Calum'a bir mesaj çektikten sonra kendimi Ashton ve Melekleri'nin ellerine bırakmıştım.

Gloria: Senden nefret ediyorum

×

"Siktiğimin Fletcher'ı şu lanet telefonunu aç artık!" koltukta oturmuş sinirden ağlamama ramak kalmıştı.

Şerefsiz Ashton hazırlanmak adı altında evine gitmiş, gelmemişti. Şimdi ise ne telefonlarımı açıyor ne de mesajlarıma geri dönüş yapıyordu. Annemle kızlar da Ashton'a güvendiklerinden yemeğe çıkmışlardı.

Burnuma pis pis kokular geliyordu ve bunu Calum'un sürprizine vermek istiyordum.

Saati kontrol edip Ashton'ın gelmeyeceğini fark ettiğimde tam ayakkabılarımı çıkarmak için hareketlenmiştim ki kapının çalmasıyla sinirle kapıya adımlayıp sertçe kulpu indirdim. Ashton'a sayacağım şeyler için ağzımı doldurmuştum.

Sassy || HoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin