شهوت

3.5K 145 85
                                    

اشلی صبح را با شنیدن صدای ناله ی همسایه هایش آغاز کرد. در حالیکه خمیازه ای میکشید گفت:" پیرزن های شهوتی! آخه اول صبح؟!"

به سمت راستش نگاه کرد و متوجه مارگارت شد که عمیقا خواب است. پلکش به آرامی حرکت میکرد انگار که خواب واضحی را میبیند. اشلی با دیدن او لبخندی زد و خاطرات شب گذشته از جلوی چشمانش گذشت. وقتی مارگارت قلاده ی زنگوله دار را به گردنش بسته بود که با هر اسپنک اشلی صدای بانمکی تولید میکرد. با اینحال صدایش در ناله های مارگارت گم میشد. بهتر از آن وقتی بود که مارگارت با معصوم ترین حالت ممکن گفت:" میتونم میسترس رو بخورم؟"

اشلی حتی با فکر کردن به دیشب هم هیجان زده شد اما به سرعت آن را از فکرش بیرون کرد. بهتر بود قبل از اینکه مارگارت بیدار شود به حمام میرفت.

وان حمام را پر کرد و به آرامی در آن دراز کشید. بخاطر آب دیدش را کاملا محدود میکرد و همین در کنار حرکت آرام آب داغ ذهنش را از فکر منفی ای پاک میکرد. اما این تنها چند ثانیه طول کشید چرا که به سرعت گوشی اش را از از داخل جیب حوله اش درآورد و سرچ کرد:" چطور بفهمم که عاشق شدم؟"

"این احمقانه ست". اشلی به صدای درونش " خفه شو" گفت و منتظر نتایج ماند. اولین وبسایت با عنوان:" آیا من عاشق شدم؟ یک تست ساده برای اینکه فهمیم چقدر عاشق شده اید!" به سرعت اشلی را جذب کرد. سوال اول این بود:" آیا به ناگاه متوجه میشی که بهش فکر میکنی؟"

اشلی گزینه ی "همیشه" را رد کرد و به جایش گزینه ی "بیشتر وقت ها" را علامت زد. با خودش گفت اینکه هر روز مارگارت را میبیند کاملا طبیعی است که به او فکر کند. سوال بعدی درمورد روش خوابیدن او بود.

_ این چه ربطی به عشق داره؟

یکی از گزینه ها این بود:" شب ها به فکرش بیدارم." اشلی با پوزخندی گفت:" این دیگه چه روانی ایه؟!' خواب اشلی کاملا راحت و سریع بود. با اینحال رفت سوال بعدی و این بیشتر او را گیج کرد:" آیا دائما گوشی همراهت رو چک میکنی؟" اشلی نمیتوانست ربط آن را درک کند. اشلی فقط برای آهنگ گوش کردن و عکس گرفتن گوشی اش را روشن میکرد. با این سوال از سایت بیرون رفت. اما عنوان بعدی بیشتر او را جذب کرد:" عشق یا شهوت؟ هشت تفاوت بزرگ بین این دو!"

1. نظرت درمورد ایرادات این شخص چیه؟ شهوت: فرد تمام علاقه ش رو بعد از دیدن ایرادات شخص از دست میده اما هنگام عاشقی تمام اون ها رو قبول میکنه.

اشلی با خودش فکر کرد که بزرگترین ایراد مارگارت سرکشی او هنگام سکس بود که اشلی خیلی وقت بود از آن لذت میبرد. آیا این عشق به حساب می آمد؟ نه صد در صد شهوت بود!

2. چرا از اون شخص خوشت میاد؟ شهوت علاقه فقط از دید جنسیه اما عشق علاقه به شناخت هر چه بیشتر فرده‌.

_ هردو...؟

نه این هم جواب نمی داد. تنها یک راه مانده بود و خودش به خوبی میدانست که قرار است از کارش پشیمان شود اما ذهنش آرام نمیگرفت پس به دیوید زنگ زد. تنها بعد از چند بوق صدای دیوید را شنید که به سرعت گفت:" میدونم برای چی زنگ زدی! نگران نباش حلش کردم!"

Hit me harder Where stories live. Discover now