9. 𝑓𝑒𝑗𝑒𝑧𝑒𝑡

2.6K 155 6
                                    

2. Hete vagyok itt az új otthonomban. Az elmúlt egy hétben nem történt semmi, azon kívül, hogy Buckyval mennyi időt töltöttünk együtt. Olyan jó vele lenni, jól érzem magam, van közös témánk.
A mai nap sorsfordító volt számomra.
Tony hamar összehívta az egész csapatot, reggel 9kor már a nagy tárgyalóban ültünk.
-A tegnapi nap folyamán, Manhattan belvárosában, látták ezt az embert.-kapcsolta be a vetítőt, amin Anthony díszelgett, egy biztonsági kamera felvétele által. Nekem görcsbe rándult a gyomrom, ideges lettem, Wanda ezt észrevette, és megfogta a kezem.-Mi lekértük az összes térfigyelő kamera felvételét, így megtudtuk, hogy egy romos épületben tervezhet valamit. Ma az lesz a program, hogy elmegyünk, megkeressük, és megsemmisítjük. Egy óra múlva indulunk, úgyhogy készüljetek el. Haylie, te itt maradsz.
-Mi? Ez igazságtalanság! Miattam mentek, szóval én is megyek veletek. Nem lesz semmi bajom.
-Nem nyitok vitát! Nem jössz és kész.-nézett rám mérgesen Tony.
Szomorúan álltam fel az asztaltól és elindultam a szobám felé. Közben mindenki elkezdett öltözködni, nagyon menő volt nézni ahogy mindenki készül. Én Tony irodájába kopogtattam be, bociszemekkel néztem rá.
-Léccccci!
-NEM!-kiáltott rám.
-Lécci, Tony bácsi!
-Ne Tony bácsizz!
-Akkor hadd menjek veletek!
-Valaki adjon ennek a nagyon makacs lánynak egy ruhát.-kiáltott ki az ajtón, mire én a nyakába ugrottam.
-Meghálálom!
-Nem kell, csak ne legyen semmi bajod.
Natasha adott nekem egy fekete bőr szerkót, felvettem egy golyóálló mellényt, plusz egy fekete combtokot, ahova került a pisztoly. Nagyon pontos volt mindenki, mivel időben indultunk el.
A Quinjetbe beszállva, leültem egy helyre, Steve mellettem ment el, Bucky követte, de Steve megállította, és leültette mellém. Én zavartan elmosolyodtam és el is indultunk.
Egy régi, romos, több emeletes épülettől nem messze álltunk meg.
-Mondom a tervet. Kettessével megyünk. Haylie, kivel szeretnél?
-Jöjjön velem. Tudok magunk köré egy védő pajzsot csinálni, ha bármi baj lenne.-mondta Wanda. Örültem neki hogy meg akar védeni. Sajnáltam hogy nem Buckyval megyek, de most tényleg az én biztonságom a legfontosabb. Tony bólintott, majd megbeszéltük a többi fontos dolgot.
Miután kiszáltunk, szétváltunk, és elkezdtük keresni Anthonyt.
-Bocsi hogy elszakítottalak Buckytól. Tudom hogy erős a fém karja, de most én nagyobb biztonságot tudok neked nyújtani.
-Persze, nekem nem baj. Én is örülök hogy veled jöttem.
-Találtunk egy csomó aktát. Haylieről, a SHIELDről, és a csapatról.-hallottam Thor hangját.
-Fogjátok, és hozzátok el.-válaszolta Steve.
-Állj.-intett Wanda.-Srácok, gyertek itt van a második emeleten.-mutatta hogy menjek a háta mögé. A többiek lassan megjelentek mögöttünk. Anthony észrevett minket, megint elkezdett hatalmasra nőni. Felénk közeledett, Tony pedig megállt a csapat előtt.
-Mit akarsz tőlünk?
-Azt hogy Haylie megtudja az igazat, de ti ezt nem tudhatjátok, úgyhogy meg kell ölnöm titeket. Nem értem hogy miért titkolja mindenki előle, hogy neki is van képessége.-mondta Anthony, Tony ideges lett, úgyhogy elkezdődött a csata. Azért mégis túlerőben voltunk, simán el tudtuk intézni. Wanda próbálta megint összenyomni, Natasha valamilyen rázó cuccot dobott rá, Tony agyba-főbe lőtte, Thor villámokkal csapkodta, Steve is püfölte mindenhonnan, Bucky pedig  fegyverrel lőtt rá. Én a háttérből tüzeltem rá. Egész jól alakult minden. Aztán olyat tett amire senki nem számított. Anthony rácsapott a földre, majd körülöttem a beton elvált a többitől. Én csak azt éreztem hogy zuhanok. Aztán semmi mást.

𝑨𝒌𝒂𝒓𝒐𝒎 《𝐵𝑢𝑐𝑘𝑦 𝐵𝑎𝑟𝑛𝑒𝑠 𝑓𝑓.》✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora