DEKU'S POV
Probudilo mě cinknutí. Pomaličku jsem otevřel oči a nahmatal můj mobil. Byla to zpráva že našli Eri. Jde se do akce. Chtěl jsem se začít oblíkat a připravovat, ale první jsem si všimnul jak ležím. Spal jsem zabalený v dece na které jsme včera seděli. Zase jsem se nad tím večerem zasnil. Nejspíš jsem musel usnout a Tomura mě odnesl domů.
Takže dneska, dneska je ten velký den, kdy vyrazíme zachránit Eri. Snad vše půjde hladce. Pamatuju si jak Aizawa říkal, že pokud je do všeho zapletená liga tak jsme ze hry, ale já už teď moc dobře vím, jak to je. Doufám, že se s Togou nebo Twicem nepotkám.
Ještě byla tma, ale rychle jsem se připravil a vyrazil do agentury kde byl sraz. Ve vlaku jsem se potkal i s Kirishimou, Urarakou a Tsu, kteří by se normálně nejspíš vyptávali kde jsem celý týden byl, ale teď měli myšlenky pouze na misi.
Měli jsme tedy ještě krátkou schůzi o tom jak se jí podařilo najít a několika dalších informací, ale nakonec v ,8:30, jsme konečně vyrazili do akce!
TOGA'S POV
S Twicem jsme čekali v podzemí, za chvíli už by tu hrdinové měli být, ten hluk je čím dál tím víc hlasitější.
Kolem prošel Overhaul, ten jeho poskok a v náručí měl Eri. Awww, je tak slaďoučká! Vypadá jako Tomura. Mleli nějaký nezajímavý blbosti, ale pak začal Kai mluvit o krabičkách co měl v ruce. To je přesně to co nás zajímá! V červené je hotový produkt, tím myslí nejspíš ty kulky co zbavují quirku, a v modré bylo prý jakési sérum, to by asi mohlo vracet schopnost zpět. Až tohle uslyší Tomura bude jistě nadšený!
DEKU'S POV
Už dlouho jsme se probourávali zdmi. Zbylo nás už docela málo, agentura Ryukyu zůstala na povrchu, Fat gum a Kirishima jsou někde pryč a Tamaki se už taky odpojil, byl jsem tedy jen s Aizawou, Rock lockem, Sirem Night eyem a policisty.
Zničeho nic se ale všechny zdi stáhly a okolo nás se vytvořila velká místnost. Co mají v plánu tentokrát?! Než jsem se stihnul pořádně rozhlídnout začali se tvořit zdi.
,,Deku!" Zavolal Aizawa a zatáhl mě k sobě. Bylo to těsně a my skončili oddělení od ostatních.
,,Omlouvám se." Začal jsem se zvedat.
,,Nedělej si s tím starosti. Proč nás teď ale rozdělovat?" Zamyslel se Eraser head. Uslyšeli jsme výkřiky Rock locka.
,,Locku! Co se stalo?" Zkoušel přes zeď Aizawa.
,,Erasere! Ustupte prosím." Řekl jsem a rozkopl zeď.Na zemi ležel zakrvácený Rock lock a vedle něj seděl další Rock lock. Eh? Jsou dva?
,,Zničeho nic se objevil můj dvojník a napadl mě! Buďte opatrní! Mají nové jednotky, určitě brzy znovu zaútočí!" Oznámil ten sedící. Aha, takže Toga, chudák. ,,Jsi v pořádku, Midoriyo?"
,,Jasně, měli bychom pokračovat v pronásledování Chisakiho." Odpověděl jsem. Najednou ale vytáhl nůž a skočil na mě. Cože?! Eraser použil svůj quirk a přede mnou byla Toga! Takže tamto byl pravý Rock Lock!
,,Toga Himiko!" Zařval jsem překvapeně.
,,Toga! Ano, jmenuji se, Toga! Zapamatoval sis mě? Strašně ráda že znovu vidím! Jsem tak šťastná! Miluju tě, Izuku!" Ječela zatímco se po mě oháněla nožem. Já myslel že se ode mě radši bude držet dál kvůli Tomurovi! Ne že po mě půjde! Tohle bylo navíc sakra těsně! Ona se mě asi vážně snaží zabít! Je to prostě blázen!Aizawa jí chytl do šály* ale ona přiskočila k němu a bodla ho do ramene, pak utekla pryč.
*(Já vím, že to šála úplně není, ale pro mě jo a navíc, pokud to sem nenapíšu tak mě moje kamarádka zabije a já bych nemohla dopsat tuhle fanfikci což by bylo fakt zlý, ale pššššš)
ČTEŠ
IN LOVE WITH VILLAIN (shigadeku) [1]
FanfictionDeku se pozná se Shigarakim, postupně se do sebe zamilují a každý se snaží přesvědčit toho druhého ať obrátí stranu. Ani jednomu se nechce a k tomu jim ještě stojí v cestě k normálnímu životu všichni, kdo o jejich tajné lásce nemají vědět. Děj se o...