💚💙PODĚKOVÁNÍ💙💚

688 44 23
                                    

No, tak je to tady...

Konec...

Tramtadá, tahle knížka skončila!

Ou... Proč se neraduju... Co se děje...

Už vím co se děje! Jsem spíš smutná, protože mě jí moc moc bavilo psát! Ale to nevadí... Víte proč? Protože je pokračování! Sice ještě nehotové ale píše se vcelku obstojně.

No nic, nechám toho...

Lidičkové moji, ani nevíte jak těžké je moje pocity vyjádřit slovy. Možná by to někdo mohl vidět jako pár ohlasů u příspěveku na nějaký sociální síti co postla nějaká random čtrnáctka, ale pro mě je to opravdu víc.

Moc si cením všech hlasů, přečtení i komentářů, vážně moc moc moc💙

💚💙❤️ JSTE SKVĚLÝ ❤️💙💚

A teď jen nějaký blbosti o tyhle knížce, co si klidně nečtěte, jen se potřebuju vypovídat 😆

Takže jak tahle knížka vlastně vznikla... To jsem prostě takhle jednou ležela a kámoška mluvila o svojí fanfikci co nejspíš napíše (nebudu zmiňovat kdo to je) ležela jsem a ležela a byla jsem smutná že mě ještě žádná fanfikce se Shigarakim nenapadla a najednou BUM! Do hlavy mi skočil nápad na Shigadeku! (respektive na dej v prvních třech kapitolách) Nooo, a pak už to šlo vcelku samo, protože já když mám nápad tak to je rychlý. Sedla jsem, napsala první název co mě napadl (nelituju toho, ale mohlo by to být i lepší), udělala jsem cover asi za pět minut (idk why, ale cover prostě většinou dělám ještě předtím než začnu psát, asi je to proto, že mě to baví a navodí mě to na tu knížku, prostě všechny nevydaný knížky co jsem kdy napsala mají cover XD) a nakonec na jeden zátah napsala první tři kapitoly. Můj následující týden vypadal tak, že jsem přes den něco dělala přičemž když jsem odpočívala tak jsem psala a jinak jsem taky sepisovala asi až do dvou do rána a pak si po sobě každou kapitolu ještě jednou přečetla a zkorektovala, jelikož když píšu tak si to po sobě v průběhu nečtu, prostě jedu dál a přečtu si to až po dopsání. Všechno zabralo hodně času, protože už jenom přečtení jedné kapitoly bylo tak na 7 minut jak možná sami víte. Většinou mi teda trvalo tak 30 minut jí napsat a 15 minut jí zkorektovat a to jenom čistého času, nepočítám to ostatní co jsem do toho dělala, navíc to ani většinou nebylo najednou (upřímně, většinou to zabralo mnohem víc, ale pššš). Můj den se tedy skládal často ze psaní a čtení, ale hrozně mě to bavilo! No, a uplynulo deset dní a já měla hotových 20,5 kapitol (Jop, prostě jsem chtěla začít vydávat až když to budu mít hotový, vlastně ani nevím proč) Nastaly tedy poslední fáze... 1. Překopírovat to, protože se mi totálně dojebal wattpad a všechno mi zduplikovat a rozházel a no to je jedno, prostě sračka, musela jsem tedy založit novou knihu a celý to přesunout a ani si neumíte představit jak to bylo těžký, protože se to zase zkomplikovalo, ne vážně, v tu chvíli to moje slabý nervy nedávali a nechtěli byste slyšet co jsem řvala na celej barák (ještě že jsem byla sama doma XD) 2. Celou knížku si po sobě přečíst, to by se nemuselo zdát tak těžký že jo, ale já jsem to chtěla přečíst celý najednou abych viděla jestli to na sebe pěkně navazuje a dává to jako celek smysl, plus ještě opravila chyby co mi utekli, prostě mi to zabralo beze srandy víc jak 2,5 hodiny! Ne že by mě to nebavilo, ale moje oči ve tři ráno to dlouhé čumění do počítače zrovna nedávali a můj mozek asi taky ne, je tedy dost možný že mi z toho zase hráblo, ale rozdíl mezi tím a když jsem normálně byste nepoznali protože už jeblá jsem XD 3. A nakonec... Finální fáze... Upload! K tomu není co dodat, prostě každodenní vydávání a odpovídání na vaše skvělé komentáře, asi ta nejlepší fáze ze všech...

Zabralo to tedy opravdu spoustu času a někdy to bylo náročné, ale s hrdostí teď můžu jít zaškrtnout to krásné slovíčko dokončeno.

Toto je tedy můj příběh o tom jak vznikala tahle fanfikce, je nepovinný ale nějak se mi prostě chtělo.

Ještě jednou tedy moc moc děkuju všem, co si tuhle knížku přečetli nebo dokonce zanechali hlas či koment, vážně vás miluju a těším se na pokračování a další knížky.

💚💙❤️💙💚 DĚKUJU 💚💙❤️💙💚

Takže zatím Bye!

💚🥦💚 ❤️❤️ 💙🖐️💙

Jenom tak pro zajímavost: Jsem dement, takže mě zajímalo jak moc divná jsem a kolik má tahle ff písmen... Jste ready? Ok. 34 152. Takže gratuluju že jste tohle přečetli protože jako wtf?! XD

IN LOVE WITH VILLAIN (shigadeku) [1] Kde žijí příběhy. Začni objevovat