(11) Návštěva...

836 61 17
                                    

SHIGARAKI'S POV

,,Cože?! Jak to myslíš?" Vychrlil na mě.
,,Eh, prostě jestli nechceš být dneska u mě. Jít na návštěvu, přespávačku, nebo já nevím jak se tomu říká." Podíval jsem se do země. Tohle jsem nikdy nedělal, vůbec nevím jak na to.
,,No... Já nevím, možná bych se měl spíš vrátit na koleje, za chvíli bude tma." Podíval se směrem k U.A. Ale notak, to se tolik bojí.
,,No vidíš, ještě se ti něco stane když půjdeš po tmě sám až na U.A." Řekl jsem. To že jsme jen kousek od brány už nikoho nezajímá.
,,Já nevím, co mám říct zítra spolužákům?" Začervenal se. Ach bože, ten je tak roztomilý.
,,Proč bys jim měl něco říkat? Je to tvůj život." Řekl jsem rozhodně. To jsou jeho kámoši tak otravní?
,,To ano, ale běžně úplně nechodíme spát někam jinam bez toho aniž bychom o tom někomu řekli." Usmál se. Cože? To je tam jako drží násilím nebo co? Já tyhle jejich školní pravidla fakt nechápu.
,,Tak se o to teď nestarej, pak něco vymyslíme." Usmál jsem se taky. No twl, já se zase mile usmál, začínám si na to docela zvykat.
,,Zítra ale musím vstávat do školy." Poznamenal ještě.
,,Fajn, Kurogiri tě tam ráno hodí." Protočil jsem očima.
,,Tak dobře." Usmál se doširoka. Já z něj vážně umírám. On je prostě kurva hezkej.

Vytáhl jsem mobil a už jsem vytáčel číslo.
,,Kurogiri, hoď mě domů, jsem v tom parku před U.A." Řekl jsem.
,,Samozřejmě." Odpověděl a ve vteřině se u nás objevil portál. Zavěsil jsem a zvedl se z lavičky. Izuku taky.

Objevili jsme se v mém pokoji. Tak rád se mu budu věnovat, ale všichni netrpělivě čekají jak dopadla schůzka s Overhaulem, hold bude Midoriya muset chvilku počkat, když to teď vyřídím, můžu se mu věnovat celý zbytek večera a celou noc. Vytáhl jsem otce a nasadil si ho.

,,Počkej tady, jen řeknu něco ostatním, bude to chvilička." Řekl jsem a zmizel v dalším portálu, Kurogiri už to zřejmě čekal.

Vyšel jsem v baru, kde už byli všichni, dokonce i Giran, jenom Kurogiri byl pryč, zrovna byl nejspíš v horách, jenom mi na dálku udělal warpy. Všichni se na mě podívali, teda až na Dabiho, tomu malýmu hajzlíkovi je prostě všechno u prdele, asi dneska nemá náladu na ty jeho urážky.

DEKU'S POV

Shigaraki zmizel. Vím, že říkal ať zůstanu tady, ale chtěl jsem vědět co jim šel říct. Pomalu jsem otevřel dveře od jeho pokoje a plížil se chodbou až ke dveřím do baru, od minula si to tu ještě pamatuju.

Tohle je sice opravdu neslušné, ale podíval jsem se klíčovou dírkou a začal poslouchat. Nejspíš jsem byl rychlý, vypadalo to, že konverzace ještě nezačala.

,,Ah, Shigaraki, tak co?" Ozval se nějaký hlas, ale neviděl jsem kdo to byl.
,,Eh, budeme spolupracovat s Hassaikai." Řekl Shigaraki.
,,Spolupracovat s Hassaikai?" Nevím kdo to říkal.
,,Jo, nenuť mě abych se opakoval." Nezněl teda moc nadšeně. ,,Jejich plán má potenciál. Togo a Twici, počínaje dneškem oba patříte k Yakuze." Cože? To mu jen tak dá svoje lidi?
,,Tohle není vtipné. Zní to zajímavě Shigaraki." Myslím, že tohle byl ten Twice, ale každá věta zněla jako kdyby jí řekl někdo jiný. Myslím, že jsem ale někde slyšel že má rozdvojenou osobnost či tak něco.
,,Malém mi sebrali i Kurogiriho, ale odolal jsem. Stejně má teď důležitější věci na práci." Šel k nim. ,,Vydáte se tam podzemní cestou-" začal vysvětlovat, ale ten Twice ho chytil za rameno. Sakra. Tohle asi nebyl dobrý nápad, z mojí zkušenosti zrovna nemá rád dotyky.
,,Cos myslel tím 'potenciálem'?! Opravdu můžeš být náš vůdce, když budeš stále jen předstírat, že je vše v pohodě? Nechal ses tím šmejdem v masce nějak ovlivnit? Vždyť přece zabil Big Sis Mag! Nemluvě o tom, že připravil o ruku Mr. Compresse!" Hulákal dál. To snad zešílel?! Jak na tohle sakra zareaguje, nedivil bych se, kdyby ho zabil! ,,Je to člověk, kterého jsem já tak ledabyle přivedl! Zkus mě pochopit i já mám lidské city, Shigaraki! Tebe se to týká taky, Togo! Řekni něco!"

IN LOVE WITH VILLAIN (shigadeku) [1] Kde žijí příběhy. Začni objevovat