(8) Overhaul...

1K 65 8
                                    

SHIGARAKI'S POV

Celý dopoledne jsem proležel v posteli, vůbec se mi nechce vstávat. Dneska se máme potkat s tím týpkem, co se chce přidat do ligy, ale až večer, takže času dost.

Včerejšek byl divnej. Hodně divnej, ale tím se teď nebudu trápit, pořádně se nad tím zamyslím až někdy jindy.

Líně jsem se převalil na záda a ruce jsem si hodil na čelo. Mám teď dva dny. Dva volné dny. Musím je věnovat lize a na Izuka na chvíli zapomenout. Chci ho sice vidět co nejdřív, ale nezahodím jen tak svojí téměř celoživotní práci. Jsem záporák a tak to taky zůstane, nemůžu dát najednou přednost lásce. O můj bože, opravdu jsem právě pomyslel na slovo láska? Fuj. Nemyslel jsem si, že tenhle výraz vůbec někdy použiju. Já sám sobě opravdu nerozumím, hlavně svým citům, dělají mě jenom slabším a zranitelnějším. Izuka zabít nechci, ale ostatní hrdiny pořád jo a oni po mě taky jdou, Kurogiri má pravdu, neměl bych věci brát na lehkou váhu. Počkat. Opravdu jsem právě podruhé za necelý týden uznal že má někdo pravdu? Fakt má na mě špatný vliv, vůbec se nechovám jako já. Ach jo, proč jsou city tak složitý, měl jsem zůstat bezcitným vrahem a život by byl jednodušší.

No nic, dva dny, nebudu na něj myslet a budu naplno zase ten pravý já. Tak to má být.

Přetočil jsem se tentokrát úplně na břicho, ruce jsem volně hodil vedle postele a hlavu ponořil do polštáře, asi se za chvíli udusim a jsem psychicky nevyrovnanej, ale jinak, kdyby se někdo ptal život je ok.

DEKU'S POV

Seděl jsem ve škole a poslouchal Aizawu.
,,Pokud jde o hrdinskou praxi, která představuje serióznější stáž, při které pracujete s profesionálními hrdiny a pomáháte jim... Bavili jsme se o ní včera na schůzi pedagogického sboru a skoro všichni učitelé, včetně ředitele, jsou názoru že byste se jí neměli zúčastnit."
,,Cože?!" Vyjekli jsme všichni jednohlasně.
,,Po tom, co jsme se o tom tolik bavili?" Začal hned Kirishima.
,,Když se zamyslím nad tím, proč teď bydlíme na kolejích, tak to dává smysl..." Řekl Denki zatímco si hrál s Ojirovým ocasem.
,,Dobře vám tak!" Usmál se Bakugo a prásknul do lavice. Prostě typický Kacchan, kdyby na stáž mohl taky, nesmál by se. Aizawa pak pokračoval.
,,Někteří si ale myslí, že za současných podmínek nedokážeme vychovat silné hrdiny, takže jsme dospěli k rozhodnutí, že studenti prvního ročníku, budou moci pouze k agenturám, které už dříve přijímali studenty na praxi." Vysvětlil Aizawa.

Všichni včetně mě začali přemýšlet. Agentura, která už v minulosti přijímala studenty na praxi... Počkat! Gran Torino říkal ať mě All Might někomu představí, třeba svému bývalému pomocníkovi. Sir Night eye!

Hned po hodině jsem tedy zašel za All Mightem do sborovny. Ze začátku byl překvapený a mojí žádost odmítl, ale prý by mi mohl pomoct někdo jiný, sedli jsme si a on nechal zavolat Miria Togatu. Togatu? Proč zrovna člena velké trojky?

Za nedlouho se objevil a nechápal úplně stejně jako já, když ale All Might řekl, že je na praxi u Sira Night eye, vše mi došlo, to on mu mě má představit.

Vedli jsme docela zajímavý rozhovor a Mirio nakonec souhlasil! Měl jsem obrovskou radost! To bude super!

Rozloučili jsme se a já zamířil na kolej. Nikdo tam nebyl, asi byli všichni zalezlí v pokojích. Rozvalil jsem se tedy na gauč a začal přemýšlet. Jak se můžu spojit se Shigarakim? On si mě může najít prakticky kdekoliv, ale já nemám jedinou možnost ho sám vidět. Můžu jenom čekat až se objeví, do té doby se budu naplno věnovat své praxi, zítra půjdu do Sirovi agentury. Bude to určitě náročné, je známí svou přísností k sobě i všem okolo, ale pokud se chci stát silným, je pro mě ta nejlepší volba.

IN LOVE WITH VILLAIN (shigadeku) [1] Kde žijí příběhy. Začni objevovat