DEKU'S POV
Konečně to mám za sebou. Sir Night eye mě přijal, ale stejně je mi jasné, že jenom chce abych změnil názor a předal One for All Miriovy. Nevadí mi to, hlavní je, že jsem u něho na praxi.
Dnes mi začíná praxe a s Togatou jsme odjeli do jeho agentury.
,,Dnešek bude hlavně o hlídkování a sledování. Rozdělíme se na dvě skupiny, já s Bubble a Mirio s Midoriyou." Začal.
,,Sledování?". Nechápal jsem.
,,Sirova agentura momentálně pracuje na tajném vyšetřování." Vysvětlila mi Bubble. Pak Night eye pokračoval a říkal nám podrobnosti o monitorované skupině Shie Hassaikai, kterou vede jistý Chisaki, vypadá zvláštně, nosí morovou masku, ale alespoň se dá jednoduše poznat. Poslední dobou se zase dali dohromady a chovají se podezřele.
,,Nedávno dokonce kontaktoval i Ligu záporáků." Počkat, ligu? Shigaraki s ním spolupracuje? To znamená, že celou dobu aktivní jsou. Možná bych se na to mohl Shigarakiho zeptat, jestli se potkáme.Zatím prý nemáme žádný důkaz že dělají něco protizákonného a potom se je snažíme chytit při činu.
,,Dávejte pozor, aby si ničeho nevšimli." Zakončil Sir.Vyrážíme do ulic! S Togatou jsme procházeli vyznačené bloky. Byl jsem nervózní, tohle je moje první hlídka, s Gran Torinem jsem na žádnou nešel. Sice Hassaikai dnes pozorovala druhá skupina, my jsme byli jen na obyčejné hlídce, ale jsem za to rád. Lemilion je vtipný, pořád se jenom usmívá, je All Mightovy hodně podobný. Třeba měl One for All vážně předat jemu. All Might... Night eye... Co se asi mezi nimi stalo? Proč mi nic neřekl?
Najednou do mě vrazila malá holčička. Spadla na zem, tak jsem se k ní hned sklonil. Měla světle modré vlásky a červené oči. Přesně jako Shigaraki...
,,Promiň, určitě to bolelo." Usmál jsem se a chtěl jsem jí pohladit po hlavě, ale ucukla. Dál jsem ruku zase zpátky, nechtěl jsem ji vyděsit, ale když jsem viděl ty světle modré vlasy, nemohl jsem odolat.
,,Můžeš vstát? Jsi v pořádku?" Pokračoval jsem jemně a zvednul ji. Celá se třepala. Co se jí stalo?
,,Ale notak, víš, že nemůžeš dělat problémy hrdinům." Vyšel neznámý ze stínu. To je Chisaki! To ne...,,Omlouvám se, za chování mé dcery, hrdino. Hrozně ráda si hraje a vždycky se u toho zraní. Nevím, co si s ní počít." Snažil se být milí. Kai Chisaki z Shie Hassaikai. Muž, po kterém jde Night eye.
,,Zase ti spadla maska. Možná je špatně střižená." Vyrušil mě z myšlenek Togata, který mi přehodil přes hlavu mou masku. ,,Omlouváme se, že jsme do ní vrazili." Otočil se zpět k Chisakimu. No jasně, můj vzhled. Moje nervozita se určitě projevila na mém výrazu. Jestli začne něco tušit, tak to ohrozí práci Night eye.,,Když vidím tu roztomilou masku, tak musíte určitě patřit k Hassaikai, že ano? Jste tady v okolí celkem známí." Pokračoval Lemilion.
,,Ano, ale nenechte se tou maskou rozhodit. Jsem jen velmi citlivý na prach. Vás dva hrdiny vidím poprvé." Hodil na nás podezíravý pohled.
,,Jasně! Jsme nováčci, takže jsme celkem nervózní. No tak, vstávej parťáku! Vyrazíme vstříc budoucnosti, kterou jsme zatím neviděli!" Zvolal.
,,Pro jakou pracujete agenturu?" Zeptal se Kai.
,,Jsme jenom studenti! Teprve začínáme, takže by od nás bylo nevhodné, kdybychom se hlásili k nějaké agentuře." Začal rychle Mirio. ,,Prostě se jen snažíme získat nové zkušenosti, zatímco jsme na stáži. No nic, do oběda bychom měli skončit s hlídkou v téhle části města. Radši půjdeme." Chystal se k odchodu.
,,Ehm, Jasně!" Souhlasil jsem a chtěl se zvednout, ale chytila mě ta holčička.,,Ne... Neodcházejte..." Promluvila roztřeseným hlasem. V očích měla slzy a celá se potila. Musím něco udělat.
,,T-totiž, vaše dcera... Vypadá vyděšeně." Podíval jsem se nervózně na Chisakiho.
,,Nejspíš proto, že jsem jí zrovna vynadal." Řekl podezíravě.
,,No tak, půjdeme." Zavolal Lemilion, ale já nemůžu, nemůžu ji jen tak opustit. ,,Počkejte..." Tahle dívka, chytila se mě a nechce se pustit. Na nohách i rukách má obvazy, tohle se mi nelíbí. ,,Její obvazy nevypadají jako něco, co by bylo jen z přílišného hraní." Po těch slovech se ke mě přitiskla ještě víc.
,,Velice často padá." Snažil se to zamluvit. Já mu jí nedám.
,,Pomyslet si, že by se mohlo malé dítě tolik třást, aniž by vydalo jedinou hlásku... Nepřijde mi to normální." Podíval jsem se na něj už víc sebejistě.
,,Nevnucuje prosím vaše 'normální' cizím rodinám." Propálil mě pohledem.
,,V každé rodině to funguje jinak nemám pravdu?" Ozval se Togata. Musíš mi pomoct! Ne se stavět na jeho stranu! Vím, že se mě snaží odbýt, ale takhle bych na sebe přilákal víc podezření. Hrdina by nenechal vyděšené dítě jen tak odejít!,,Co té holčičce děláte?" Vybalil jsem tu otázku, na kterou jsem od začátku chtěl znát odpověď.
,,Ach jo, hrdinové vycítí v lidech každou drobnost co? Těžko se mi o tom mluví. Sleduje nás tu spousta lidí, takže mohli byste jít se mnou?" Řekl a rozešel se zpět do uličky, že které přišel. Vzal jsem holčičku do náručí a s Lemilionem jsme se vydali za Chisakim.
,,Pravdou je, že v poslední době mi přidělává Eri spoustu starostí. Bez ohledu na to co jí řeknu, pořád jen odmlouvá." Začal. Že by ji snad týral?
,,Výchova dětí, co? Musí to být těžké." Ozval se Togata.
,,Ano, dětem je těžké porozumět. Přijde jim, že se mohou a stanou někým. Opravdu si myslí, že..." Hodil na Eri děsivý pohled a ta se hned vymanila z mého sevření a utekla k Chisakimu. Proč?
,,Copak, už tě ten amok přešel?" Podíval se na ní, ona jen přikývla.
,,Co? Totiž, Eri..?" Nechápal jsem.
,,Takhle je to s ní vždycky. Omlouvám se, že jste museli řešit naše problémy. No, hodně štěstí na vaší hlídce." Řekl a společně odešli. Ne!
,,Počkejte!" Chtěl jsem je zastavit, ale zarazil mě Lemilion. ,,Proč..?"
,,Nebudeme je pronásledovat. Nevšiml sis? Právě ukázal svůj úmysl nás zabít, aby se k němu ta dívka vrátila. Pokud je budeme dál pronásledovat, tak bude o to těžší je chytit. Požádáme sira o radu." Řekl Togata. Ano, je to sice rozumné, ale on jí určitě ubližuje, kdo ví, co jí stihne udělat než jí zachráníme...Napadla mě další otázka. Co když se Shigarakimu v dětství taky něco stalo? Musím to zjistit. Chci ho vidět.
SHIGARAKI'S POV
Vyšel jsem ven. Potřebuju klid, nechci aby mi tam někdo vletěl a začal mě otravovat. Zastavil jsem se až v jedné tmavé uličce a vzal do ruky mobil. Podíval jsem se na displej a povzdechl si. Stejně to prostě musím udělat, jestli ho aby můj plán vyšel, tak musím.
Vytáhl jsem z kapsy od kabátu vizitku toho bastarda a na dané číslo jsem zavolal. Ach jo, tohle bude otrava.
,,Kdo je tam? Co chcete?" Ozval se pisklavý hlas. No ty vole.
,,Chci odpovědět na vaší nabídku."
Ano, jistě, opět platí to samé jako u minulé kapitoly, snad jste se neukousali nudou, ale Shigaraki má hold dva dny bez Izuka, tak proč by jsme my nemohli mít dvě kapitoly bez pořádného děje, že? Dělám si srandu, tohle je pro mě prakticky složitější na napsání, protože u toho jednoduše mám ten díl puštěný a píšu co se tam děje, což je mnohem pomalejší než když píšu podle sebe, ale nevadí.
~1181 slov~
ČTEŠ
IN LOVE WITH VILLAIN (shigadeku) [1]
FanfictionDeku se pozná se Shigarakim, postupně se do sebe zamilují a každý se snaží přesvědčit toho druhého ať obrátí stranu. Ani jednomu se nechce a k tomu jim ještě stojí v cestě k normálnímu životu všichni, kdo o jejich tajné lásce nemají vědět. Děj se o...