Sandra: Θέλω να κάνεις πως είσαι το αγόρι μου.
Jack: Γιατί;
Sandra: Επειδή δεν θέλω να έχω καμία σχέση πλέον με την οικογένεια Mikaelson (Klaus, Kol κλπ) και αν με δουν μαζί σου θα νομίζουν ότι έχω προχωρήσει.
Jack: Ε δεν ξέρω ρε Sandra δεν... δεν θέλω να το κάνω έχω... έχω κοπέλα.
Sandra: Τι; Από πότε και ποια την ξέρω;
Jack: Δεν νομίζω, αλλά μένει εδώ.
Sandra: Θα μου την γνωρίσεις τότε.
Jack: Άστο καλύτερα.
Sandra: Όχι είπα θα μου την γνωρίσεις, πρέπει να ξέρω με ποια τα έχει ο κολλητός μου και να δω αν την εγκρίνω.(είπα γελώντας)
Jack: Πίστεψε με δεν την εγκρίνεις (είπε χαμηλόφωνα)
Sandra: Τι; Δεν καταλαβαίνω τι λες.
Jack: Τίποτα τίποτα άστο.
Sandra: Οκευ λοιπόν αύριο το πρωί θα βγούμε με το κορίτσι σου για να μου την γνωρίσεις και δεν ακούω αντίρρηση.
Jack: Μα san- (πήγε να πει αλλά τον διέκοψα)
Sandra: Κατά τις 11 πες της να είναι στην καφετέρια που είναι απέναντι απ' την εκκλησία. Μπορεί να έρθει και ένας φίλος μου.
Jack: Sandra άκου λίγο δεν...( Πήγε να πει αλλά τον διέκοψα πάλι)
Sandra: Φύγε τώρα θέλω να ξαπλώσω και μην ξεχάσεις να πεις την κοπέλα σου για αύριο.(του είπα, τέντωσα το χέρι μου προς τη μεριά του και με τις δυνάμεις μου τον έβγαλα απ' το δωμάτιο)
Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και κατευθείαν με πήρε ο ύπνος. Όταν ξύπνησα ήταν 11 ακριβώς σηκώθηκα, ετοιμάστηκα στα γρήγορα και κατέβηκα κάτω για να φάω κάτι και να φύγω αλλά όταν κατέβηκα είδα τον Jack ξαπλωμένο στο καναπέ βλέποντας τηλεόραση.
Sandra: Jack σήκω ακόμα δεν ετοιμάστηκες.
Jack: Sandra εγώ σου είπα ότι δεν θα κανονίσω για να βγούμε εσύ δεν με άκουγες.
Sandra: Αφού δεν θες να βρεθούμε έξω πες της να έρθει από εδω.
Jack: Καλά θα δω.
Sandra: Έλα ρε Jack please πες της.
Jack: Καλά περίμενε να της στείλω μήνυμα.
Sandra: Ωραία θα φέρω και γω ένα φίλο μου.
Jack: Κάνε ότι θες. Σε κάνα μισάωρο θα πάω να την πάρω.
Sandra: Εντάξει ο Marcel δεν μπορεί τελικά να ξέρεις.
Jack: Ποιος είναι αυτός;
Sandra: Αυτός ο φίλος που σου έλεγα.
Jack: Α οκευ
Ήμουν στον καναπέ ξαπλωμένη στην αγκαλιά του Jack και βλέπαμε τηλεόραση καθώς η Madison μας κοιτούσε και γελούσε. Εμείς το προσπεράσαμε και συνεχίσαμε να βλέπουμε τηλεόραση, μετά από λίγο κοίταξα το ρολόι και είδα ότι η ώρα είχε πάει δώδεκα παρά τέταρτο. Έστειλα τον Jack να πάει να πάρει την κοπέλα του... ναι αν αναρωτιέστε ακόμα δεν έχω μάθει το όνομα της, δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μου λέει. Όσο εγώ περίμενα να έρθουν η Madison ετοίμαζε το φαγητό μέχρι που ακούσαμε την πόρτα να χτυπάει. Κοιταχτήκαμε και τρέξαμε για να ανοίξουμε την πόρτα. Μόλις την ανοίξαμε μείναμε με αυτό που είδαμε... Την Rebekah. Η Rebekah με τον Jack δεν μπορεί σκέφτηκα κάποιος μου κάνει πλάκα.
Sandra: Madison τσιμπά να δω αν βλέπω εφιάλτη (της είπα και με τσίμπησε). Όχι στα αλήθεια ρε βλαμμένη.~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Hello guys
Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε ξανά στο επόμενο. Byeee
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
YOU ARE READING
Kol Mikaelson Fanfiction
ParanormalΗ sandra είναι ένα 18 χρόνο κορίτσι που έχασε πριν από 1 χρόνο τους γονείς της και έχει πάει να μεινει στη Νέα Ορλεάνη μαζί με την κολλητή της για σπουδές. Η sandra δεν είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι αφού είναι λυκάνθρωπος και μάγισσα. Επίσης είναι κ...