Κεφάλαιο 16

150 16 0
                                    

Sandra: Jack; Davina; (είπα, τυλίχτηκαν γρήγορα με το πάπλωμα και γύρισαν να με κοιτάξουν)
Davina: Sandra να σου εξηγήσω
Sandra: Δεν έχεις να εξηγήσεις τίποτα σε εμένα, αλλά στον Kol.
Davina: Πας καλά δεν γίνεται να του το πω
Sandra: Με δουλεύεις; Τον απατησες. Καταλαβαίνεις; Τον απατησες
Davina: Sandra σε παρακαλώ μην του πεις κάτι θα του το πω εγώ οταν μπορέσω.
Sandra: Όταν μπορέσεις; Δηλαδή αν δεν μπορέσεις ποτέ να του το πεις;
Davina: Εμ...
Jack: Sandra εσένα τι σε νοιάζει τι θα κάνουν;
Sandra:  Είναι φίλος μου ο Kol και δ-
Davina: Δεν είναι μόνο φίλος σου. Έχω δει πως σε κοιτάει δεν είμαι χαζή. Και έτσι δεν κοιτάει ένας φίλος την φίλη του.
Sandra:  Συγγνώμη τώρα μου λες ότι είμαι με τον Κοl κιόλας; Έκανες ότι έκανες και θες να ρίξεις το φταίξιμο σε άλλον; Και τι δηλαδή επειδή πιστεύεις ότι είμαι με τον Kol είπες να τον πληρώσεις με το ίδιο νόμισμα; (λέω φωνάζοντας)
Davina: Ναι...  Εννοώ όχι... Να μην σε νοιάζει εσένα τι κάνω. Α και ξέρω ότι είσαι με τον Κol... ή το κάνετε μόνο; (είπε σκεπτική)
Sandra: Αχ πραγματικά δεν σε μπορώ άλλο. Με τον Kol δεν έχω κάνει τίποτα και ξέρεις γιατί;
Davina: Ναι γιατί δεν σου κάθεται. (είπε με bitch face)
Sandra: Ναι το βρήκες (είπα ειρωνικά).
Davina: Πάντως αν το κάνετε ποτέ στο λέω από τώρα για να ξέρεις είναι υπέροχος.
Jack: Τι;
Davina: Όχι σαν εσένα μωρό μου. (είπε και του έδωσε ένα πεταχτό φιλί)
Sandra: Δεν με νοιάζει γιατί εγώ όταν είμαι σε σχέση δεν απατάω τον άλλο. Και σε αυτή την περίπτωση δεν θα απατούσα τον Marcel για να είμαι με τον Κοl. Τώρα θα σας παρακαλούσα να φύγετε από το δωμάτιο μου γιατί θέλω να αλλάξω. Και γρήγορα γιατί με περιμένουν.
Davina: Κάτσε δηλαδή o Marcel είναι μαζί σου;
Sandra: Να μη σε νοιάζει (είπα και με την μαγεία μου έβγαλα την Davina μαζί με τον Jack έξω από το δωμάτιο και κλείδωσα πριν προλάβει η Davina να χρησιμοποιήσει την μαγεία της αν και πάλι μπορεί να ανοίξει την πόρτα)

Μόλις ντύθηκα έκανα έναν ανάλαφρο κότσο στο μαλλιά μου. Έβαλα παπούτσια και κατέβηκα κάτω.

Έβαλα αυτά👇:

Άνοιξα την πόρτα βγήκα έξω και είδα τον Lucifer μαζί με την Chloe να κάθονται αγκαλιά σε ένα πεζουλακι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Άνοιξα την πόρτα βγήκα έξω και είδα τον Lucifer μαζί με την Chloe να κάθονται αγκαλιά σε ένα πεζουλακι. Τους πλησίασα και αμέσως σηκώθηκαν.

Kol Mikaelson FanfictionWhere stories live. Discover now