Sandra: Jack α... αυτήν είναι η κοπέλα σου;
Jack: Ναι ( είπε και έφυγα τρέχοντας πάνω στο δωμάτιο μου) Sandra περίμενε να σου εξηγήσω.
Madison: Άστην τα έκανες τα έκανες... να μην πω καλύτερα θες να της μιλήσεις πάλι. Χειρότερα θα τα κάνεις.
Rebekah: Δεν φταίει ο Jack που η Sandra είναι κομπλεξικεί
Jack: Rebekah
Madison: Κοίτα πια μιλάει
Rebekah: Δεν έχω κάποιο θέμα μαζί σου αλλά αν συνεχίσεις για πολύ να μου μιλάς έτσι δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα είσαι ζωντανή.
Jack: Rebekah έλεος σταματά πια.
Madison: Jack ήξερες πως η κοπέλα σου είναι βρικόλακας;
Jack: Ναι αλλά...
Madison: Αλλά τι Jack. Μου λες πως ξέρεις ότι σκοτώνει αθώους ανθρώπους για να τραφεί και εσύ είσαι μαζί της. Και πως ξέρεις ότι δεν θα τραφεί και από εσένα;
Rebekah: Ποτέ δεν θα το έκανα.
Madison: Γιατί να σε πιστέψω;
Jack: Επειδή και γω μπορώ να την κάνω να πονέσει.
Madison: Τι εννοείς;
Jack: Πάμε μέσα να κάτσουμε και θα σου πω.
Madison: Εντάξει πέρνα.(είπε και ο Jack μπήκε μέσα στο σπίτι)
Rebekah: Εμ πρέπει να με προσκαλέσεις για να μπω.
Madison: Το ξέρω γι'αυτό δεν σου λέω να περάσεις (είπε με ένα σατανικό χαμόγελο και της έκλεισε την πόρτα στα μούτρα)
Jack: Madison πες την Rebekah να έρθει αλλιώς φεύγω.
Madison: Όχι! Τώρα πες μου πως μπορείς να την κάνεις να πονέσει.
Jack: Δεν σου λέω μέχρι να έρθει μέσα και η Rebekah.
Madison: Σου είπα δεν θα της πω να μπει. Τώρα αν εσύ θες θα πρέπει να διαλέξεις εμένα ή αυτήν.
Jack: Είσαι σοβαρή; Δεν πρόκειται να διαλέξω.
Madison: Γαμωτο Jack έλεος, δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό το κορίτσι μπορεί να σε σκοτώσει.
Jack: Το ξέρω αλλά...
Madison: Άστο κατάλαβα... Φύγε.
Jack: Madison...(πήγε να πει αλλά τον διέκοψε)
Madison: Είπα φύγε.
Jack: Οκευ θα φύγω αλλά τουλάχιστον άσε πρωτού φύγω να σου πω τι είμαι.
Madison: Άντε πες (είπε ξεφυσοντας)
Jack: Είμαι... είμαι (πήγε να πει αλλά σταμάτησε) το ακούς αυτό;
Madison: Ναι (είπε, έτρεξαν και μπήκαν μέσα στο δωμάτιο)
Jack: Sandra?
Madison: Jack δες το παράθυρο. (Είπε και γύρισε να κοιτάξει)
Jack: Rebekah τι κάνεις σταματά την.
Rebekah: Όχι της αξίζει. (είπε και είδε την μάγισσα να πέφτει κάτω λυποθημει. Έτσι γυρισε πίσω να κοιτάξει ποιος την χτυπησε ) Marcel;
Marcel: Σου έλειψα; (είπε με ένα ειρωνικό χαμόγελο).
Rebekah: Τι... τι κάνεις εδώ;
Marcel: Ήρθα να βοηθήσω μια φίλη.
Rebekah: Ποια; ( ρώτησε με ταραγμένη και φαινόταν στο πρόσωπο της πως ζήλευε ακόμα μετά από τόσα χρόνια).
Marcel: Όχι ότι σε νοιάζει αλλά τέλος πάντων είναι αυτή που προσπαθεις να σκοτώσεις. (είπε και με κοίταξε)
Rebekah: Μα δεν θέλω να σκοτώσω καμ... (πήγε να πει αλλά σταμάτησε) κάτσε κάτσε εννοείς την... (είπε, γύρισε να με κοιτάξει και με έδειξε) αυτήν;
Marcel: Ακριβώς τώρα που το βρήκες άδειασε μας την γωνιά.
Rebekah: Marcel δεν την ξέρεις καλά πίστεψε με δεν θέλει το καλό σου, κανέναν δεν νοιάζεται κάνει τα πάντα για τον εαυτό της.
Marcel: Μήπως μπερδεύεσαι και μιλας για εσένα; Μάλλον ναι.
Rebekah: Marcel αλ... (πήγε να πει αλλά την διέκοψε)
Marcel: Rebekah απλά φύγε.
Rebekah: Οκευ φεύγω απλά... να προσέχεις.(είπε και πήδηξε απ' το μπαλκόνι κάτω στο δρόμο και έφυγε)
Marcel: Είσαι καλά; (είπε και έκατσε δίπλα)
Sandra: Πονάω λίγο αλλά εντάξει.
Madison: Εμείς να πηγαίνουμε να σας αφήσουμε και μόνους σας.
Jack: Ναι και... συγγνώμη Sandra.
Sandra: Άστο Jack δεν χρειάζεται να πεις τίποτα ούτε να ζητήσεις συγγνώμη. Απλά φύγε μόνο αυτό.(είπε και έφυγαν απ' το δωμάτιο)
Marcel: Θες να σε βοηθήσω σε κάτι;
Sandra: Όχι εντάξει μια χαρά είμαι και σε ευχαριστώ... για όλα.
Marcel: Δεν θέλω να με ευχαριστείς για τίποτα έτσι και αλλιώς δεν έκανα και κάτι. Τέλος πάντων σε αφήνω να ξεκουραστείς αν χρειαστείς τίποτα φώναξε θα είμαι κάτω... α και δώσε άλλη και ευκαιρία στον Klaus δεν ήθελε να σε πληγώσει πραγματικά σε προστάτευε.(είπε και έφυγε)
Όταν έμεινα μόνη μου στο δωμάτιο σκεφτόμουν όλα όσα είχαν γίνει σήμερα μέχρι που με πήρε ο ύπνος.~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Γεια σας παιδιά ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το κεφάλαιο βέβαια μου βγήκε και αυτό λίγο μικρό αλλά σας υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω να είναι μεγαλύτερο το επόμενο.
Έχω γράψει και μια καινούργια ιστορία πάτε να την διαβάσετε αν θέλετε λέγεται best friend with a player.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
YOU ARE READING
Kol Mikaelson Fanfiction
ParanormalΗ sandra είναι ένα 18 χρόνο κορίτσι που έχασε πριν από 1 χρόνο τους γονείς της και έχει πάει να μεινει στη Νέα Ορλεάνη μαζί με την κολλητή της για σπουδές. Η sandra δεν είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι αφού είναι λυκάνθρωπος και μάγισσα. Επίσης είναι κ...