Πήγαμε σπίτι μου και ανεβήκαμε στο δωμάτιο μου. Κλείδωσε την πόρτα και με έριξε στο κρεβάτι. Ξεκίνησε να με φιλάει απαλά στα χείλη κατεβαίνοντας προς το λαιμό. Τα χέρια μου πιάνουν την μπλούζα του σηκώνοντας την πάνω.
" Σε θέλω " ψιθυρίζω
" Και εγώ " μου είπε αφήνοντας ζεστά φιλιά κατά μήκος του λαιμού μου. Νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά. Πέρασα το χέρι μου μέσα από τα μαλλιά του και αυτός άρχισε να μου βγάζει την μπλούζα. Εγώ κατέβασα τα χέρια μου στο παντελόνι του για να του το βγάλω. Μόλις του το έβγαλα μου χαμογέλασε και συνέχισε να με φιλάει στην κοιλιά. Μου ξεκούμπωσε το παντελόνι και μου το έβγαλε. Πήγε να μου βγάλει και το εσώρουχο αλλά εγώ τον σταμάτησα.
" Μη "
" Γιατί; "
" Δεν νιώθω έτοιμη "
" Όπως θες " μου είπε και συνέχισε να με φιλάει στο στόμα μέχρι που ξαφνικά σταμάτησε.Κατέβηκε από πάνω μου και άρχισε να ντύνεται.
Sandra: Τι έγινε;
Kol: Κάποιος ήρθε.
Marcel: Sandra πάνω είσαι; (είπε φωνάζοντας)
Sandra: Ναι τώρα κατεβαίνω (λέω φωνάζοντας για να με ακούσει καθώς ντύνομαι) Φύγε από το μπαλκόνι (είπα στον Kol)
Kol: Εντάξει θα τα πούμε (είπε, μου έδωσε ένα πεταχτό φιλί και έφυγε)Μόλις ντύθηκα κατέβηκα και βρήκα τον Marcel να κάθεται στον καναπέ και να βλέπει τηλεόραση πίνοντας αίμα από σακουλάκι. Τον πλησίασα και έκατσα δίπλα του.
Sandra: Που ήσουν τόσες ώρες; Και μην μου πεις για κυνήγι δεν γίνεται τόσες ώρες να ήσουν για κυνήγι τι όποιον έβλεπες μπροστά σου τον έτρωγες;
Marcel: Ήμουν για κυνήγι το πρωί. Μετά ήμουν άλλου. Θα σου πω αλλά υποσχεσαι να μην πεις τίποτα σε κανέναν;
Sandra: Υπόσχομαι
Marcel: Ωραία ήμουν με την Rebekah. (Είπε χαμογελώντας)
Sandra: Καλά πόσο βλάκας είσαι;
Marcel: Γιατί; Επειδή ήμουν με την Rebekah;
Sandra: Εμ ναιι (είπα σαν να είναι κάτι το αυτονόητο)
Marcel: Είναι πολύ καλή αλήθεια πρέπει να την γνωρίσεις για να καταλάβεις.
Sandra: Την έχω γνωρίσει και δεν έχω ακούσει ποτέ ούτε μια καλή κουβέντα να βγαίνει από το στόμα της.
Marcel: Τώρα την αδικείς.
Sandra: Εγώ την αδικώ; Αλήθεια τώρα;
Marcel: Καλά δεν το συνεχίζω έλα να δούμε τηλεόραση (είπε και ξάπλωσα δίπλα ακουμποντας το κεφάλι μου στο στήθος του)[...]
Μόλις ξύπνησα κοίταξα το κινητό μου και είδα ότι είναι 20:30μ.μ. Έτσι σηκώθηκα από τον καναπέ, πήρα τηλέφωνο τον Lucifer μαζι με την Chloe για να πάμε το βράδυ σε κανένα κλαμπ. Αφού συμφώνησαν πήγα έκανα μπάνιο στα γρήγορα και όταν τελείωσα άρχισα να ετοιμάζομαι.
ESTÁS LEYENDO
Kol Mikaelson Fanfiction
ParanormalΗ sandra είναι ένα 18 χρόνο κορίτσι που έχασε πριν από 1 χρόνο τους γονείς της και έχει πάει να μεινει στη Νέα Ορλεάνη μαζί με την κολλητή της για σπουδές. Η sandra δεν είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι αφού είναι λυκάνθρωπος και μάγισσα. Επίσης είναι κ...