Κεφάλαιο 13

146 17 0
                                    


Marcel's P.O.V.

Μόλις είδα ότι λυποθιμησε σηκώθηκα από το πάτωμα και πήγα γρήγορα κοντά της. Την έβαλα στην αγκαλιά μου και προχώρησα προς το κρεβάτι της για να την βάλω να ξαπλώσει. Όταν την άφησα βγήκα απ' το δωμάτιο, έκλεισα την πόρτα και κατέβηκα κάτω. Ο Kol δεν είχε φύγει ακόμα. Καθόταν στον καναπέ έχοντας τα χέρια στο κεφάλι του, τον πλησίασα και έκατσα δίπλα του. Για αρκετή ώρα δεν μιλούσαμε, έτσι είπα να σπάσω αυτή τη σιγή και να μιλήσω...
Marcel: Kol τι έγινε εκεί πάνω πριν κάνει ότι έκανε;
Kol: Εγώ φταίω την νευρίασα.
Marcel: Ναι το ξέρω ότι φταις εσύ (είπα και γύρισε να με κοιτάξει) εννοώ... κοίτα μην κατηγορείς τον εαυτό σου έτσι και αλλιώς αργά ή γρήγορα θα γινόταν πάλι αυτό. Μόνο που τώρα δεν μπόρεσα να την σταματήσω. Όσο πάει και χειροτερεύει. (είπα και έβαλα τα χέρια μου στο πρόσωπο μου)
Kol: Περίμενε εδώ (είπε και με την υπερταχυτητα που έχει λόγο του ότι είναι βρικόλακας έφυγε γρήγορα από το σπίτι).
Ανέβηκα πάνω, πήγα στο δωμάτιο της Sandra, έκατσα δίπλα της και την κοιτούσα. Μετά από λίγη ώρα ξύπνησε σηκώθηκε από το κρεβάτι και έκατσε οκλαδόν. Χωρίς να πει τίποτα ούτε αυτή αλλά ούτε και εγώ με αγκάλιασε σφιχτά και ύστερα απομακρύνθηκε.
Sandra: Marcel πρέπει να σου πω κάτι.
Marcel: Ωχ για πες!
Sandra: Δεν θα με διακόψεις και δεν θα φέρεις αντίρρηση σε αυτό που θα σου πω.
Marcel: Δεν σου υπόσχομαι τίποτα.
Sandra: Τέλος πάντων. Σκέφτηκα ότι... ότι αφού μετά το μαχαίρι που μου έβαλε η Madelaine νιώθω ότι θέλω να σκοτώσω όλους τους βρικόλακες ακόμα και εσάς ή και τους καλούς βρικόλακες... θα... θα πρέπει να γίνει κάτι γι' αυτό...
Marcel: Ναι;
Sandra: Θέλω να με αλλάξεις. Ορίστε το είπα. Ουφ
Marcel: Τι εννοείς θες να σε αλλάξω θες να...
Sandra: Ναι αυτό που κατάλαβες θέλω να με κάνεις βαμπίρ (είπε και άρχισα να γελάω) εμ που είναι το αστείο;
Marcel: Έλα Sandra κόψε την πλάκα και πες τι θες να κάνεις πραγματικα.
Sandra: Δεν κάνω πλάκα... σοβαρολογώ θέλω να με αλλάξεις σήμερα κιόλας.(είπε και αμέσως μου κόπηκε το γέλιο)
Marcel: Όχι όχι και πάλι όχι. Αυτό ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ (είπα τονίζοντας την λέξη αποκλείεται)
Sandra: Marcel αυτή είναι η απόφαση μου και οφείλεις να την σεβαστής.
Marcel: Ωραία πες ότι γίνεσαι τι θα γίνει με την αγέλη σου είσαι η Άλφα τι νομίζεις ότι όταν μάθουν ότι η Άλφα τους δεν είναι πλέον μόνο λυκάνθρωπος αλλά είναι και βρικόλακας θα σε αφήσουν να μείνεις Άλφα; (είπα αλλά δεν είπε τίποτα μόνο έσκυψε το κεφάλι) ή νομίζεις ότι θα μπορέσεις να συνεχίσεις να μένεις με την Μάντισον; Θα σου πω εγώ τι θα γίνει θα αλλάξουν Άλφα και μόνο αυτό αλλά θα σε διώξουν και από την αγέλη όπως έκαναν και με την Χείλι, δεν θα μπορείς να μένεις με την Μάντισον ούτε να πηγαίνεις στο πανεπιστήμιο γιατί το μόνο που θα σκέφτεσαι είναι να πιεις το αίμα από τον καθένα εκεί πέρα. Οπότε πριν κάνεις ότι κάνεις σκέψου πρώτα τις επιπτώσεις που θα έχει αυτό που θα κάνεις.
Sandra: Πρώτον την Χείλι στην αρχή την έδιωξαν μετά όμως γύρισε ξανά στην αγέλη γιατί όλοι την ήθελαν πίσω και έγινε Άλφα ενώ πριν δεν ήταν. Δεύτερον μπορώ να συγκρατηθώ, δεν πρόκειται να πειράξω κανέναν και τι νομίζεις πως πριν πάρω αυτή την αποφάσισα δεν τα σκέφτηκα όλα αυτά που μου είπες; (είπε φωνάζοντας και άρχισε να παίρνει γρήγορες ανάσες)
Marcel: Sandra προσπάθησε να ηρεμήσεις, πάρε βαθιές ανάσες. (είπα και ηρέμησε κάπως) ωραία είσαι καλύτερα τώρα; (είπα πιάνοντας τα χέρια της)
Sandra: Ναι σε ευχαριστώ και... συγγνώμη που σου φώναξα πριν δεν το ήθελα πραγματικά. (είπε, έσταξε ένα δάκρυ στο μάγουλο της και της το σκούπισα με το δάχτυλο μου)
Marcel: Δεν πειράζει ξέρω ότι δεν θες να μου κάνεις κακό. Δεν φταις εσύ όποτε μην στεναχωριέσαι και μην κλαις. Δεν σου πάει να κλαις (είπα και την αγκάλιασα). Σ' αγαπώ (είπα ψυθιρηστα στο αυτί της)
Sandra: Και εγώ πολύ. Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Γεια σας παιδιά συγγνώμη που άργησα να ανεβάσω αλλά επειδή είμαι στο χωριό μου δεν έχω πάντα ίντερνετ κι έτσι δεν μπορώ να ανεβάσω. Ελπίζω να σας άρεσε και αυτο το κεφάλαιο.

Θέλετε να κάνω meeting the cast για να έχετε μια ιδέα πως είναι η Sandra, η Madison κλπ; Αν θέλετε πείτε μου στα σχόλια.

Σας αρέσει η σχέση που έχει ο Marcel με την Sandra; Τι πιστεύετε θα γίνει η Sandra βαμπίρ ή όχι;

Τα ξανά λέμε στο επόμενο κεφάλαιο. Γεια σας!!!

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Kol Mikaelson FanfictionWhere stories live. Discover now