κεφάλαιο 26

106 9 0
                                    

Άνοιξα την πόρτα και είδα τον Jack λιποθυμο στο πάτωμα. Κοίταξα αν περνάει κανένας και αφού σιγουρευτηκα ότι δεν είναι κανένας έξω τον σήκωσα και τον έβαλα να ξαπλώσει στον καναπέ. Μετά από 2 λεπτά ξαναχτύπησε το κουδούνι. Αυτή την φορά ήταν ο Kol. Μπήκε μέσα στο σπίτι και αμέσως το βλέμμα του πήγε στον Jack.

Kol: Τι κάνει αυτός εδώ;
Sandra: Δε ξέρω τι έγινε πριν λίγα λεπτά χτύπησε το κουδούνι πήγα να ανοίξω και τον βρηκα λοιποθυμο στο πάτωμα.
Kol: Και δηλαδή εμείς τώρα δεν θα βγούμε;
Sandra: Υποθέτω πως όχι
Kol: Ρε Sandra
Sandra: Δε φταίω εγώ ρε Kol. Τι θες να τον αφήσουμε εδώ έτσι και να φύγουμε;
Kol: Ναι
Sandra: Πας καλά δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό.
Kol: Τςς... Αν πάρεις τηλέφωνο την madison και της πεις να έρθει να τον προσέχει; Έτσι και αλλιώς δικός της αδελφός είναι όχι δικός σου.
Sandra: Η madison αύριο φεύγει και θέλει να περάσει ωραια την τελευταία της μέρα εδώ.
Kol: Γιατι που θα πάει;
Sandra: Θα πάει να μείνει στο Σιάτλ.
Kol: Α και τώρα που είναι;
Sandra: Σε ένα κλαμπ
Kol: Πφφ... και δηλαδή τι θα κάνουμε εμείς τώρα;
Sandra: Θα κάτσουμε εδώ και όταν ξυπνήσει και είναι καλά θα πάμε και εμείς έξω.
Kol: Έλα ρε Sandra τώρα
Sandra: Συγνωμη αλλά δεν θα τον αφήσω έτσι (είπα και πήγα στη κουζίνα)

2 ώρες μετά...

Jack: Sandra (φώναξε και πήγα τρέχοντας στο σαλόνι)
Sandra: Jack είσαι καλά; Πονάς κάπου;
Jack: Όχι όχι μια χαρά ειμαι. Εμ τι κάνω εδώ;
Sandra: Κάτσε δεν θυμάσαι;
Jack: Τι να θυμάμαι;
Sandra: Ότι ήρθες σπίτι μου σε χαλια κατάσταση και λιποθύμησες
Jack: Μου κάνεις πλάκα
Sandra: Όχι αλήθεια
Kol: Ναι και εξαιτίας σου δεν βγήκαμε έξω
Sandra: Kol (του φώναξα)
Jack: Άστο Sandra δε πειράζει. Συγνώμη δεν... δεν ήθελα να σας χαλάσω την βραδιά
Kol: Μας τη χάλασες όμως
Sandra: Γαμωτο Kol σκάσε (είπα και με την μαγεια μου τον έκανα να μην μπορεί να μιλήσει). Ουπς συγνωμη (είπα χαμογελοντας)
Jack: Μη μαλώνετε τώρα εξαιτίας μου
Sandra: Δεν μαλώνουμε απλώς ο Kol πρέπει να μάθει τρόπους.
Jack: Εμ τέλος πάντων ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας καλύτερα να πηγαίνω εγώ τώρα.
Sandra: Όχι όχι κάτσε μαζί μας.
Jack: Ε όχι πολύ έκατσα ας πηγαίνω τώρα.
Sandra: Ενταξει όπως θες (είπα και σηκώθηκε με αγκάλιασε και έφυγε)

Έκλεισα την πόρτα και έλυσα το ξόρκι που είχα κάνει στον Kol.

Kol: Πες μου πόσο ηλίθια παίζει να είσαι
Sandra: Αχ Kol μην αρχίζεις
Kol: Τι μην αρχίζω Sandra; Τι μην αρχίζω; Που είχα κανονισμένο να βγούμε σήμερα εδώ και μια εβδομάδα. Δεν θα πηγαίναμε σε μπαρ σε ένα εστιατόριο θα πηγαίναμε εχω κλείσει τραπέζι εδώ και μια εβδομάδα και το ακύρωσα επειδή ήρθε ο βλάκας ο Jack.
Sandra: Τι;
Kol: Τι τι ρε Sandra; Τέλος πάντων φεύγω πάω καμία βόλτα δεν μπορώ άλλο εδώ μέσα ( είπε και χτύπησε με δύναμη την πόρτα)

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Γεια σας παιδιά ξέρω ότι τώρα τελευταία δεν ανεβαζα καθόλου συχνά και έχω να ανεβάσω 2 μήνες καινούργιο κεφάλαιο απλά είχε γίνει κάτι και δεν είχα καθόλου όρεξη να γράφω. Τώρα όμως θα αρχίσω να γράφω πάλι όπως πριν ανά τέσσερις μέρες θα ανεβαίνει καινούργιο κεφάλαιο.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Kol Mikaelson FanfictionWhere stories live. Discover now