???: Josephine? Είδες το ρολόι μου?
Κοίταξες τον αρραβωνιαστικό σου και ξεφύσηξες με εκνευρισμό. Έφτιαχνε τι κρεβάτι του πριν έρθει μέσα στο δωμάτιο του για να ψάξει το ρολόι του. Άφησες την δουλειά σου και πηγές κατευθείαν στο συρτάρι. Πήρες το ρολόι του και πηγές κοντά του.
Joseohine: Πως μπορείς να ξεχνάς πράγματα τόσο εύκολα?
Αυτός απλά ανασήκωσε τους ώμους του και φόρεσε το ρολόι του. Άρπαξε το χέρι σου καθώς πήγαινες πίσω στη δουλειά σου. Σε έφερε πιο κοντά του και τύλιξε τα χέρια του γύρο από τη μέση σου.
Josephine: Τ-τι κάνεις Kai?
Kai: Φαίνεσαι ωραία σήμερα.
Josephine: Άφησε με να φύγω Kai-
Kai: Γιατί πάντα πρέπει να φεύγεις μακριά από εμένα?Ξεφύσηξες καθώς πρόσεξε το αγχωμένο πρόσωπο σου.
Kai: Ξέρω ότι αναγκάσεις τον εαυτό σου σε αυτόν τον "κανονισμένο" γάμο. Ξέρω ότι με μισείς. Το παραδέχομαι ότι ήμουν ηλίθιος πριν. Αλλά έχω αλλάξει τώρα και άλλαξα τον εαυτό μου για σένα. Σε παρακαλώ δώσε μου μια ευκαιρία να αποδείξω την αγάπη μου για σένα.
Τον κοίταξες. Κατάπιες τον κόμπο που είχες στο λαιμό σου καθώς είδες τα μάτια του να σε παρακαλάνε καθώς κοιτούσε ήδη εσένα.
Josephine: Είμαι πρόθυμη να σου δώσω μια ευκαιρία.
Αναγκάσεις τον εαυτό σου να του χαμογελάσει για να τον καθησυχάσεις. Ο Kai χαμογέλασε αφού άκουσε την απόφαση του. Έγλυψε τα χείλη του πριν πλησιάσει το πρόσωπο σου κοντά στο δικό σου. Άνοιξες διάπλατα τα μάτια σου καθώς κατάλαβες ότι τα χείλη του ήταν λίγα εκατοστά μακριά από τα δικά σου. Πάγωσες στο σημείο που βρισκόσουν όταν ένιωσες τα χείλη του στα δικά σου. Ένιωσε ότι τα χείλη σου έτρεμαν καθώς σε φίλησε. Απομάκρυνε τον εαυτό του αφού δεν πήρε απάντηση από σένα. Ωστόσο ήταν απογοητευμένος που δεν τον φίλησες και εσύ αλλά ήταν χαρούμενος που τον άφησες να είναι ο πρώτος που σε φίλησε.
Kai: Καλύτερα να πηγαίνω τώρα. Θα αργήσω στο γραφείο.
Κούνησες το κεφάλι σου. Χαμογέλασε καθώς είδε το κόκκινο πρόσωπο σου. Άφησες έναν βαθύ αναστεναγμό αφού έφυγε και σε άφησε μόνη σου στο δωμάτιο. Αργά άγκηξες τα χείλη σου καθώς δεν πίστευες το γεγονός ότι σε φίλησε.
Josephine's pov
Josephine είναι ο αρραβωνιαστικό σου. Πρέπει να αρχίσεις να τον αγαπάς. Έχει αλλάξει.
Josephine: Αλλά δεν είμαι χαρούμενη.
Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Είναι χαρούμενος μαζί μου. Δεν θα έπρεπε να τον αποδεχτώ. Άκουσα το κινητό μου να χτυπάει και πήγα κοντά στο κομοδίνο για να σηκώσω το τηλέφωνο μου.
YOU ARE READING
Jungkook ff - Mad Love
FanfictionΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...