Κατάπια τον κόμπο που βρισκόταν όταν άρχισε να αφαιρεί την ζώνη του.
Jungkook: Στα γόνατα σου. Τώρα!
Η δυνατή και η προστακτική φωνή του με έκανε να τρομάξω ακόμα περισσότερο. Αργά πήγα στα γόνατα μου. Ένα βογγητό έφυγε από τα χείλη του καθώς χτύπησε τη ζώνη του στο σώμα μου.
Jungkook: Μέτρα!
Josephine: Ένα.
Jungkook: Αυτό είναι που λες ψέματα και προστατεύεις την υπηρέτρια μου.
Josephine: Δύο. "Κλαίγοντας"
Jungkook: Αυτό είναι που άργησες το πρωί.
Josephine: Τρία.
Jungkook: Αυτό είναι που έριξες το βλέμμα σου σε μένα.
Josephine: Τέσσερα!
Jungkook: Αυτό επειδή με χτύπησες με το βάζο χτες το βράδυ.
Josephine: Σε παρακαλώ σταμάτα. Πέντε!
Jungkook: Αυτό γιατί ορκίστηκε σε μένα.
Josephine: Όχι! Σε παρακαλώ...έξι.
Jungkook: Αυτό γιατί με σπρώχνεις μακριά.Ούρλιαξα από τον πόνο καθώς με χτύπησε ξανά.
Jungkook: Μέτρα!
Josephine: Επτά! Οχτώ! Εννιά!
Jungkook: Και αυτό τελευταίο γιατί είσαι η σύζυγός μου.
Josephine: Δέκα!Ο Jungkook πέταξε την ζώνη του σε άρπαξε και σε σήκωσε.
Josephine: Είσαι ο γιος του διαβόλου! Πρέπει να πεθάνεις στην κόλαση!
Jungkook: Τι είπες?!Με πέταξε στο κρεβάτι.
Josephine: Άσε με να φύγω!
Άρχισα να τον σπρώχνω καθώς ανέβηκε από πάνω μου.
A/n pov
Ένας ψίθυρος ξέφυγε από τα χείλη σου καθώς έβαλε τα χείλη του πάνω στα δικά σου. Άρπαξε τον λαιμό σου από πίσω και σε φίλησε άγρια. Έσπασε το φιλί και κοίταξε το πρόσωπο σου που ήταν καλυμμένο από τα δάκρυα σου.
Jungkook: Στα αλήθεια μου σπας τα νεύρα.
Άρχισε να σε φιλάει στους σιαγόνες σου καθώς κατευθύνονταν προς τον λαιμό σου. Έβγαλες ένα βογγητό καθώς δάγκωσε το δέρμα σου με δύναμη. Δάγκωσε το κάτω χείλος σου προσπαθώντας να μην αναστενάξεις καθώς φιλούσε το ευαίσθητο σημείο κοντά στο αυτί σου. Σου έδινε φιλιά με ανοιχτό το στόμα αφήνοντάς σημάδια στο δέρμα σου.
Josephine: Σε παρακαλώ σταμάτα!
Η ανάσα σου είχε γίνει ακανόνιστη. Ένιωθα τα πάντα να γυρίζουν. Ο Jungkook και είδε ότι είχες λιποθυμήσει.
Jungkook: Αδύναμο κορίτσι.
Η Jennie κοιτούσε την πόρτα με περιέργεια. Ένιωθε άσχημα για σένα. Αυτή και άλλοι φυλακές πραγματικά είχαν ανησυχήσει για σένα. Ήξεραν πως ήταν το αφεντικό τους. Η Jennie κοίταξε γρήγορα κάτω καθώς είδε τον Jungkook να βγαίνει από το δωμάτιο κρατώντας εσένα στα χέρια του σε στυλ νύφης. Έριξε ένα βλέμμα στην Jennie πριν πάει επάνω.
ESTÁS LEYENDO
Jungkook ff - Mad Love
FanficΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...