Και οι δύο σηκώθηκα με γρήγορα όρθιες και είδαμε έναν θυμωμένο Jungkook.
Josephine: Jungkook? Εγώ -
Ήρθε κοντά μου αγνοώντας την Rose που στεκόταν. Άρπαξε το χέρι μου και με έσπρωξε με δύναμη προς αυτόν.
Jungkook: Αυτό ο γαμημένος Kai πάλι?
Josephine: Συγγνώμη...
Jungkook: Πόσες φορές στο έχω πει? Huh? Ανήκεις σε εμένα.Τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα στην ξαφνική εξομολόγηση μπροστά στην Rose. Έμοιαζε πληγωμένη.
Josephine: Σταμάτα το, Jungkook.
Τράβηξα τι χέρι μου από την λαβή του.
Josephine: Ανήκω στον εαυτό μου -
Σκόνταψαν προς τα πίσω καθώς άρχισα να ζαλίζομαι. Η Rose άρπαξε το χέρι μου.
Rose: Είσαι καλά, Josephine?
Jungkook: Άφησε την να φύγει Rose.
Rose: Jungkook? Δεν είναι καλά -Ο Jungkook αράπης την Rose από την μέση και την έσπρωξε προς αυτόν κάνοντας με να χάσω την ισορροπία μου. Ευτυχώς η Jennie με κράτησε πριν πέσω κάτω.
Jungkook: Πήγαινε την στο δωμάτιο.
Είπε ο Jungkook στην Jennie
A/n pov
Rose: Τι κάνεις Jungkook?
Είπε η Rose ψιθυριστά. Ο Jungkook σε κοιτούσε που πήγαινες πάνω.
Jungkook: Δεν θες το βραβείο σου?
Η Rose έγινε κόκκινη.
Rose: Αλλά εδώ?
Jungkook: Γιατί όχι? Babygirl. Δούλεψε για μένα... Και θα σου δώσω βραβεία.
Rose: Αλλά γιατί εγώ?
Jungkook: Δεν είναι η ώρα για να σου πω...Είπε και χαμογέλασε επειδικτηκά.
Jungkook: Είναι ώρα για να δώσω ευχαρίστηση στο babygirl μου.
Με αυτό έβαλε τα χείλη του πάνω στα δικά της. Η Jennie ξεφύσηξε.
Jennie: Δεν σου αξίζει.
Η Josephine γέλασε συγκρατημένα.
Josephine: Δεν είμαστε μαζί. Οπότε του αξίζω δεν του αξίζω είναι άσχετο.
Jennie: Μην υποφέρεις. Και σταμάτα με λες ότι δεν σου είναι τίποτα. Δεν τον νοιάζει. Ακόμα σε χρησιμοποιεί για τον εαυτό του. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν αγαπά την Rose. Απλά χρησιμοποιεί και τις δύο σας.
Josephine: Αλλά η Rose τον θέλει.Σταμάτησες στο σημείο που βρισκόσουν καθώς άκουσες μερικούς περίεργους ήχους.
Η Jennie έβγαλε ένα βογγητό.
Jennie: Από όλα τα δωμάτια που υπάρχουν σε αυτό το σπίτι, έπρεπε να διαλέξει αυτό που είναι δίπλα στο δικό σου?
ESTÁS LEYENDO
Jungkook ff - Mad Love
FanficΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...