Josephine: Taehyung που είναι ο Tae-oh?
Κοίταξες τον Taehyung που ήταν απασχολημένος με το κινητό του. Ο Taehyung κοίταξε δίπλα του και συνοφρόθηκε όταν δεν τον είδε.
Taehyung: Ήταν ακριβώς εδώ... Που μπορεί να πήγε?
Josephine: Umm...μην ανυσηχείς. Θα τσεκάρω να δω μήπως είναι στο δωμάτιο του.Αφού πηγές να τον ψάξεις και δεν τον βρήκες πηγές τρέχοντας στο σαλόνι και έκλεισες την μουσική.
Josephine: Που είναι ο Tae-oh?!
Όλοι σταμάτησαν ότι έκανα και άρχισαν τον ψάχνουν σε όλο το σπίτι.
Jimin: Κοίταξες μήπως έχεις βγει έξω?
Josephine: Κοίταξα παντού. Στα δωμάτια στην κουζίνα στο μπάνιο έξω στον κήπο. Δεν είναι πουθενά.Κοίταξες τον Jungkook. O Jungkook σίγουρα είχε αρχίσει να ανυσηχεί που το παιδί του δεν ήταν μέσα στο σπίτι ή έξω στον κήπο αλλά το πρόσωπο του δεν έδειχνε κανένα συναίσθημα ήταν ανέκφραστο όπως πάντα. Ο Taehyung κοίταξε τον Jungkook.
Taehyung: Τι θα γίνει αν πάρει -
Jungkook: Όχι!Ήσουν έτοιμη να αρχίσεις να κλαίς.
Jisoo: Θα ψάξω πάλι στην κουζίνα.
Βγήκες έξω για να πας να τον ψάξεις και μετά σε ακολούθησε και ο Jungkook. Κατάπιες όταν είδες ένα κομμάτι muffins στο δρόμο.
Josephine: Δεν είναι πουθενά...Tae-oh...
Οι φυλακές του Jungkook είχαν βγει έξω από τις πύλες που ήταν γύρω από το σπίτι και άρχισαν να τον ψάχνουν.
Josephine: Σε παρακαλώ θεέ μου, μην τεστάρεις την υπομονή μου!
Σταμάτησες τα πόδια σου στο σημείο που βρισκόσουν όταν άκουσες το κλάμα του.
???: Μαμά!
Jungkook: Tae-oh?!
???: Appa!!Κατάπιες όταν εσύ και ο Jungkook τον είδατε να στέκεται στο δρόμο. Ήταν εκεί. Έκλαιγε στην μέση του δρόμου.
Josephine: Tae-oh, αγάπη μου.
Άρχισες να περπατάς κοντά του.
Ξαφνικά μια δυνατή κόρνα και είδες ένα αυτοκίνητο να έρχεται προς το μέρος του.
Josephine: Tae-oh, φύγε από εκεί!
Άρχισες να τρέχεις προς αυτόν...
Josephine: Έλα εδώ, έλα στην μαμά.
Προσπάθησε να τρέξει αλλά το πόδι του ήταν τραυματισμένο και έπεσε στο δρόμο.
Josephine: Σταμάτα το αυτοκίνητο!!
Ο Jungkook άρχισε να τρέχει προς εσάς τους δύο. Η καρδιά του άρχισε να χτυπάει πιο δυνατά. Ρισκάρεις την ζωή σου για την ζωή του παιδιού του? Δεν ήθελε να χάσει κανέναν από τους δύο σας.
ESTÁS LEYENDO
Jungkook ff - Mad Love
FanficΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...