Κεφάλαιο 27

468 46 4
                                    

Αστυνομικός: Τα χαρτιά της συμφωνίας ήταν πλαστά από την εταιρία Kim το οποίο είχε ως αποτέλεσμα την χρεοκοπία της εταιρίας Kang. O κύριος Kim Jungyoo ο CEO της εταιρίας Kim έχει συλληφθεί επειδή έκανε μια ψεύτικη συμφωνία με την εταιρία Kang. Οπότε κύριε Jeon δεν είστε υποχρεωμένος να είστε παντρεμένος με την κόρη του κυρίου Kang Sejin και να βοηθάτε τον κύριο Kim.

Ο Jungkook έσφιξε τις γροθιές του και κοίταξε τον Kai που χαμογελούσε επειδικτηκά.

Αστυνόμος: Επίσης μάθαμε ότι κάνατε κατάχρηση την ίδια σας την σύζυγό. Συλλαμβάνεσαι, Jeon Jungkook -
Josephine: Περιμένετε! Δ-δεν με έκανε κατάχρηση.

Το πρόσωπο του αστυνομικού συνοφρόθηκε.

Αστυνόμος: Μα ο πατέρας σας μας ανέφερε ότι -
Josephine: Π-ποτέ δεν με έκανε κατάχρηση. Δ-δεν είναι δικό του το λάθος. Ο πατέρας του του είπε να με παντρευτεί. Χωρίς να έχει ιδέα, αναγκάστικε να με παντρευτεί.
Αστυνόμος: Αφού το λέτε εσείς, κύρια Kang.
Jungkook: Κύρια Jeon.
Kai: Δεν είναι, Jeon.

Ήρθε κοντά σου και άρπαξε το χέρι σου.

Tae-oh: Μαμά...που πας?
Josephine: T-tae-oh.

Έβγαλες το χέρι σου από την λαβή του και αγκάλιασες τον Tae-oh που έκλαιγε.

Tae-oh: Σε παρακαλώ μην με αφήσεις.
Eunha: Tae-oh? Δεν είναι η μαμά σου.

Η Eunha πήρε τον Tae-oh μακριά σου. Η καρδιά σου ράγισε βλέποντας τον Tae-oh να προσπαθεί να ξεφύγει από τα χέρια της Eunha.

Kai: Josephine, πάμε.

Κοίταξες τον Jungkook που σε κοιτούσε με μια κενή έκφραση στο πρόσωπο του. Ο Kai σταμάτησε τον εαυτό του όταν άκουσε την φωνή του Jungkook.

Jungkook: Έκανες ένα μεγάλο λάθος, Kim. Είναι δικιά μου.

Είδες το χαμόγελο της Eunha να εξαφανίζεται από το πρόσωπο της. Το πρόσωπο της συνοφρόθηκε.

Tae-oh: Μαμά!
Jungkook: Μην ανυσηχείς Tae-oh. Θα έρθει πίσω.

Ο Kai χλεύασε αυτό που είπε ο Jungkook και άρχισε να σε τραβάει προς τα έξω.

Eunha: Γλυκέ μου, έχεις εμένα.

Είπε και τον φίλησε στο μάγουλο. Ο Jungkook έριξε ένα βλέμμα στην Eunha.

Jungkook: ΜΗΝ ΜΕ ΛΕΣ ΈΤΣΙ.

Ο Jungkook τράβηξε τον Tae-oh μακριά από τα χέρια της Eunha.

Jungkook: Θα πάμε στο δικαστήριο...θα κρατήσω αυτό παιδί μαζί μου.
Eunha: J-jungkook? Για ποιο πράγμα μιλάς? Είμαι η μαμά του!
Jungkook: Μην με περνάς για ηλίθιο. Για αυτό σταμάτα να με κοροϊδεύεις. Αν ήσουν η μαμά του...δεν θα έλεγες ψέματα... Γαμημένη ψεύτρα.

Jungkook ff - Mad LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant