Ξαφνικά άκουσες έναν ήχο και ξύπνησες ήταν ο ίδιος ήχος που έπαιζες στο πιάνο. Κοίταξες γύρω σου και το μάτι σου έπεσε στο ρολόι στο κομοδίνο και είδες ότι ήταν μεσάνυχτα. Ήσουν ακόμα σκεπασμένη με μια κουβέρτα. Η καρδιά σου άρχισε να χτυπάει δυνατά και γρήγορα. Η μουσική σου θόλωνε το μυαλό. Αργά σηκώθηκες από το κρεβάτι και στάθηκε όρθια. Αλλά έπεσες καθώς ένιωσες τα πόδια σου αδύναμα, η κάτω περιοχή σου πονούσε. Σηκώθηκες ξανά όρθια στα πόδια σου και άρχισες να τα σέρνεις μέχρι που έφτασες στην πόρτα. Σοκαριστικές όταν τον είδες να παίζει πιάνο. Δεν του άρεσε αυτή η μουσική, την μισούσε... Τα μάτια του ήταν κλειστά καθώς έπαιζε τις νότες στο πιάνο. Δεν σε παρατήρησε που στεκόσουν εκεί πέρα και τον έβλεπες να παίζει το πιάνο. Ξέρεις όλες τις νότες αυτής της μουσικής, κάθε νόημα αυτού του τόνου. Εκφράζει αγάπη, θυμό, μεταμέλεια. Χλεύασες ξέροντας ότι δεν θα νιώσει τύψεις ακόμα και αν σε σκοτώσει. Τρόμαξες όταν ξαφνικά άνοιξε τα μάτια του και σε κοίταξε παίζοντας ακόμα τις νότες στο πιάνο. Γύρισες πλάτη σε αυτόν και ήσουν έτοιμη να βγεις από το δωμάτιο αλλά σε σταμάτησε η φωνή του.
Jungkook: Γλυκιά μου...
Σηκώθηκε από την θέση του και άρχισε να περπατάει προς τα εσένα. Σε αγκάλιασε από πίσω και έβαλε το πιγούνι του στον ώμο σου. Δάκρυα άρχισαν να θολώνουν την όραση σου, άρχισες να θυμώνεις μαζί του.
"Πώς μπορεί να συμπεριφέρεται σαν να μην έχει γίνει τίποτα?"
Josephine: J-jungkook, άσε με να φύγω...
Jungkook: Είσαι ακόμα λυπημένη για αυτό που έγινε? Huh?O Jungkook χαμογέλασε επειδικτηκά πριν συνεχίσει να μιλάει.
Jungkook: Είναι απλά σεξ. Γιατί είσαι τόσο δραματική για κάτι το φυσιολογικό?
Τον έσπρωξες απλά και γύρισες να τον κοιτάξεις. Ο Jungkook προσπαθούσε να σε κάνει να το πάρεις χαλαρά. Αν και μέσα του ένιωθε ενοχές για αυτό που έκανε ήθελε με κάθε τρόπο να το κρύψει λέγοντας ότι είναι ένα φυσιολογικό πράγμα.
Josephine: Απλά είναι σεξ? Πιστεύεις ότι αυτό δεν είναι τίποτα?
Ο Jungkook είδε τα δάκρυα που απειλούσαν να τρέξουν στα μάγουλα σου και κατάλαβε πόσο σε πλήγωσε αυτό που έκανε.
Josephine: Μπορεί για σένα το σεξ είναι μην είναι τίποτα να είναι κάτι το φυσιολογικό. Αλλά για μένα...είναι να δίνεις σημαντικά πράγματα σε κάποιον που εμπιστεύεσαι και αγαπάς. Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι για εμάς τα κορίτσι να δείξουμε τις ανασφάλειες μας, να δείξουμε το σώμα μας το οποίο το κρύβουμε από όλους για χρόνια? Δεν σε εμπιστεύομαι. Και με ανάγκασες να κάνω σεξ? Ξέρεις πως ονομάζεται αυτό που έκανες? Ονομάζεται βιασμός! Ναι, σε αγάπησα. Σε αγάπησα από την στιγμή που σε είδα στο κλαμπ. Αλλά ποτέ δεν ομολόγησα την αγάπη μου για σένα. Γιατί άμα ομολογούσα την αγάπη μου για σένα θα ήσουν ένας μπελάς στη ζωή μου. Και δεν θέλω να έχω μπελάδες στην ζωή μου! Έβγαινες ραντεβού με την κολλητή μου, ήμουν χαρούμενη για αυτήν γιατί πραγματικά σε αγαπούσε όσο τίποτα άλλο. Με πλήγωνε το γεγονός ότι έβγαινες ραντεβού με την κολλητή μου μόνο και μόνο για να με παρακολουθείς και όλα αυτά γιατί? Γιατί μοιάζω στην παλιά σου αγάπη. Πόσες ακόμα ζωές ανθρώπων θα καταστρέψεις για αυτό το κορίτσι που παράτησε και εσένα και το παιδί σου?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jungkook ff - Mad Love
FanficΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...